• سه‌شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۴
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403052315455
  • خبرنگار : 50673

کوتاهی مدیران درامر خدمت به مردم قابل توجیه نیست

کوتاهی مدیران درامر خدمت به مردم قابل توجیه نیست

ایسنا/هرمزگان جلسه شورای اداری و نشست خبری با حضور فرماندار شهرستان بندرخمیر و مسئولین دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

جلسه شورای اداری شهرستان خمیر صبح امروز سه‌شنبه ۲۳ مرداد به ریاست میرهاشم خواستار -فرماندار- و حجت‌الاسلام والمسلمین شعیب صالحی -امام جمعه-، شیخ سیدعبدالجلیل قتالی -امام جمعه اهل سنّت- واعضای شورای اداری شهرستان خمیر درمحل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 فرماندار شهرستان خمیر ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی و ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه توسط رژیم غاصب صهیونیستی افزود: قطع به یقین با پیام رهبر معظم انقلاب در خصوص این اقدام تروریستی، مجدد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به رخ جهانیان کشیده شده و جهانیان می‌بینند که این نظام پاسخ کوبنده‌ای خواهد داشت و نابودی اسرائیل نزدیک‌تر خواهد شد.

مهندس خواستار همچنین باتبریک روز خبرنگار و سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به کشور و اشاره به ایام اربعین حسینی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به اربعین و آغاز مسافرت زائران و برپایی موکب، لازم است مسؤلان همراه مردم برای خدمت به زائران امام حسین (ع) درشهرستان نهایت همکاری و هماهنگی را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه کوتاهی در امر خدمت به مردم اصلاً قابل توجیه نیست، اظهار کرد: مدیران دقت و برنامه‌ریزی را اولویت کارها خود بدانند، یکی از شاخصه‌های مدیریتی رضایتمندی مردم است، در بحث خدمت رسانی و تکریم مردم و ارباب رجوع کوتاهی قابل پذیرش نیست.

مهندس خواستار با اشاره به گلایه‌مندی مردم از قطعی برق عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین معضلاتی که امروز امنیت و پایداری شبکه برق را به مخاطره انداخته استفاده غیرمجاز برق توسط دستگاه‌های استخراج رمز ارز یا ماینر در سطح شهرستان است که مصرف بالای آن‌ها باعث بروز حوادث ناخواسته آن هم در اوج بار مصرف برق و سلب آسایش و رفاه عمومی مردم شده است.

او با بیان اینکه برق جزو اصلی‌ترین زیرساختها در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است و نقش مستقیمی در رفاه و آسایش عمومی جامعه دارد، افزود: با همراهی پلیس انتظامی که همیشه در کنار مجموعه صنعت برق بوده و هستند، در جهت ارائه برق مطمئن و پایدار به صورت جدی‌تری نسبت به شناسایی و جمع‌آوری این دستگاه‌ها ماینر غیرمجاز اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان خمیر با اشاره به وجود نعمت‌های طبیعی و موقعیت استراتژیک شهرستان گفت: رونق اقتصادی در شهرستان با وجود منابع طبیعی، صنایع و دریا بخصوص مجتمع بندری این شرایط را فراهم کرده که شهرستان در حال توسعه باشد و از این ظرفیت مدیران استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، در پایان جلسه شورای اداری شهرستان نشست خبری مدیر اداره برق شهرستان خمیر و شهردار بندرپل با حضور خبرنگاران برگزار شد وعبدالله پورادیب شهردار بندرپل و مهندس بواشه مدیر اداره برق شهرستان خمیر پاسخگویی سوال خبرنگاران بودند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha