• سه‌شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403052315347
  • خبرنگار : 50121

شهردار اردستان:

ارتقای کیفیت شهری اردستان، نیازمند چهار سال تلاش و کار است

ارتقای کیفیت شهری اردستان، نیازمند چهار سال تلاش و کار است

ایسنا/اصفهان شهردار اردستان گفت: معتقدم اگر قرار باشد اردستان از لحاظ مدیریت و کیفیت شهری به نقطه صفر برسد، باید چهار سال مداوم تلاش و کار کنیم تا کمبودها جبران شود.

معین مهدانیان، شامگاه (دوشنبه، ۲۲ مردادماه) در مراسم روز خبرنگار در آتش‌نشانی اردستان، اظهار کرد: با رویکرد وحدت و همدلی بدون تردید شاهد اردستانی زیبا و برخوردار از زیرساخت‌های مورد نیاز خواهیم بود.

وی افزود: رسالت خبرنگاران در بحث جهاد تبیین بسیار مهم است و باید بتواند عملکرد خدمتگزاران نظام را به موقع انعکاس و موجب امیدآفرینی در جامعه شوند. مطمئناً انتقاد و پیشنهادهای سازنده خبرنگاران عاملی مهم برای تحرک و پویایی است که شهرداری اردستان همواره با آغوش باز پذیرای نقدهای سازنده آنان است.

به گزارش ایسنا، شهردار اردستان با اشاره به ارائه گزارش عملکرد شهرداری اردستان، گفت: یکی از مطالبات مردم در سال‌های گذشته وضعیت خرابی آسفالت شهری و محله‌ای بود که با تلاش‌های انجام شده از سال ۱۴۰۲ که مدیریت جدید کار خود را شروع کرد تاکنون بیش از ۴۳۰۰ تن آسفالت‌ریزی در سطح محله‌های اردستان انجام شده است. همچنین در این مدت ۳۳۰۰ تن آسفالت‌ریزی در خیابان‌ها شهر ریخته شده که نسبت به مدت مشابه آن قابل مقایسه نیست.

مهدانیان گفت: در حال حاضر مجوز آسفالت‌ریزی دو خیابانِ ۲۲ بهمن و باند دوم بلوار آیت‌الله فقیهی در شهرک امام حسن اردستان با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال گرفته شده و تلاش خواهیم کرد تا ابتدای شهریورماه این پروژه انجام شود.

وی افزود: معتقد هستم شهر باید در همه موضوعات و ابعاد رشد کند، بنابراین اگر خدمات و یا پیگیری‌های صورت گرفته بر این مبنا بوده است. به عنوان مثال با پیگیری‌های صورت گرفته از یک سال گذشته تاکنون با حمایت مسئولان شهرستان دو دستگاه نیسان، یک دستگاه موتورسیکلت آتش‌نشانی و یک دستگاه کامیونت مکانیزه حمل زباله و یک دستگاه خودرو سواری پژو به ناوگان موتوری شهرداری اردستان اضافه شده است.

شهردار اردستان پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی شهرداری را یکی از معضلات مدیریت شهری عنوان کرد که شهرداری باید آنها را به سرانجام برساند و گفت: پروژه پارک سوار اردستان از سال‌های گذشته تاکنون نیمه‌تمام مانده در صورتی که یکی از نیازهای شهر اردستان است. اکنون با تلاش‌های صورت گرفته این پروژه اکنون حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم به زودی به بهره‌برداری برسد.

کمبود نیرو؛ چالش جدی شهرداری اردستان

مهدانیان ارتقای روشنایی پارک‌ها و معابر، راه‌اندازی ۵ پارک محله در محلات شهر، تجهیز واحد آتش‌نشانی، جانمایی ست‌های بازی در بوستان‌های شهر، تعویض مبلمان شهری و ایستگاه‌های اتوبوس، اصلاح هندسی و رفع نقاط حادثه‌خیز را بخش دیگر خدمات شهرداری اردستان در طول یک سال گذشته عنوان کرد و گفت: شهرداری اردستان در یک سال گذشته دارای ۹۵ پرسنل بوده ولی امروز پس از گذشت یک سال، ۱۵ نفر بازنشسته و یا بازخرید خدمت داشتیم درصورتی که یک نفر هم اضافه نشده است.

وی اضافه کرد: شهرداری اردستان به‌طور جدی با کمبود نیرو در بدنه پست سازمانی خود همچنین کمبود نیروی کارگری مواجه است که این امر موجب شده تا ارائه خدمات به شهروندان دچار مشکل شود.

شهردار اردستان بر ارتقای کیفیت مدیریت شهری در اردستان تأکید کرد و گفت: علیرغم همه خدمات و تلاش‌های صورت گرفته معتقدم اگر قرار باشد شهر اردستان از لحاظ شهریت و مدیریت شهری به نقطه صفر برسد، باید چهار سال مداوم تلاش و کارکنیم تا کمبودها جبران شود و بتوانیم حداقل‌های شهری را در شهر ایجاد کنیم. این مسیر و هدف‌گذاری در اردستان شروع شده و مستلزم همراهی همشهریان، تعامل تمام دستگاه‌های اجرایی و استفاده و حمایت از ظرفیت‌های مسئولان شهرستان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha