• دوشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۲۰
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 1403052215214
  • خبرنگار : 71573

کتاب‌هایی برای کلاس دومی‌ها

کتاب‌هایی برای کلاس دومی‌ها

«شما یک بچه گم نکرده‌اید؟»، «شب یلدای باحال‌ترین فامیل دنیا»، «ماه‌پیشانی بی‌ماه» و «دختران پادشاه و درخت بائوباب» از مجموعه «کلاس‌ دومی، کتاب دومی» راهی بازار کتاب می‌شوند.

به گزارش ایسنا،مجموعه‌ «کلاس‌دومی، کتاب دومی» که شامل ۱۲ عنوان کتاب داستان در قالب Book Chapter است که با هدف پر کردن خلأهای موجود در محتوای آموزشی کتاب‌های فارسی دوم دبستان، در کتاب‌های فندق (واحد کودک نشر افق) به‌زودی منتشر خواهد شد.

خواندن این کتاب‌ها که به‌تدریج منتشر می‌شوند، به رشد و تقویت مهارت‌های چهارگانه‌ خواندن، نوشتن، صحبت کردن و درک مطلب کودکان کمک می‌کند.

کتاب‌های مجموعه‌ی کلاس‌دومی، کتاب‌دومی را مژگان کلهر، لاله جعفری و فاطمه سرمشقی نوشته‌اند و این داستان‌های خلاقانه با تصویرگری‌های جذاب غزاله باروتیان، ویدا کریمی، فاطمه زمانه‌رو برای کودکان ۷ تا ۱۰ ساله مناسب است.

در شهریورماه ۱۴۰۳ چهار کتاب از این مجموعه با عنوان‌های شما یک بچه گم نکرده‌اید؟، شب یلدای باحال‌ترین فامیل دنیا، ماه‌پیشانی بی‌ماه و دختران پادشاه و درخت بائوباب منتشر خواهد شد.

کتاب «شما یک بچه گم نکرده‌اید؟»  نوشته مژگان کلهر یک داستان معمایی درباره‌ پسری به نام کسری است که توی خیابان یک بچه پیدا می‌کند و او را به باباموسی، همسایه‌شان، می‌سپرد تا برود دنبال کسی که بچه گم کرده باشد، ولی وقتی برمی‌گردد خبری از بچه و همسایه نیست! حالا او باید مثل یک کارآگاه حرفه‌ای پی نشانه‌ها و سرنخ‌ها را بگیرد تا بچه را پیدا کند...

کتاب‌هایی برای کلاس دومی‌ها

«شب یلدای باحال‌ترین فامیل دنیا» نوشته لاله جعفری ماجرای بچه‌های کلاس دومیِ فامیل است که می‌خواهند نمایش شب چله را اجرا کنند، ولی خبری از بازیگر نقش عمونوروز نیست. همه می‌گویند او خواب مانده و نمی‌رسد، ولی کارگردان تلاش می‌کند اعضای گروه را سرگرمِ تمرینِ نقش‌هایشان کند تا عمونوروز بیاید...

کتاب‌هایی برای کلاس دومی‌ها

«ماه‌پیشانی بی‌ماه» نوشته مژگان کلهر با نگاهی به افسانه‌های کهن ولی قصه‌ای امروزی درباره‌ی دختری کلاس‌دومی است که در روز کتاب و کتاب‌خوانی،  باید با لباس شخصیت داستانی محبوبش به مدرسه برود. او که با کمک مادرش پیراهن ماه‌پیشانی را درست کرده، فراموش می‌کند لباس را با خودش ببرد و...

کتاب‌هایی برای کلاس دومی‌ها

«دختران پادشاه و درخت بائوباب» نوشته فاطمه سرمشقی یک افسانه‌ی مدرن درباره‌ پادشاهی است که ۳ دختر و ۱ پسر دارد و وقتی می‌خواهد برای خودش جانشین انتخاب کند، پسرش بیمار می‌شود. پزشک‌ها می‌گویند او باید میوه‌ی بائوباب بخورد تا خوب شود، ولی باغبان جرات بالا رفتن از درخت را ندارد. پادشاه از دخترهایش می‌خواهد این کار را بکنند، اما چیدن میوه یک شرط دارد...

کتاب‌هایی برای کلاس دومی‌ها

 انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha