• سه‌شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۰۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403052215202
  • خبرنگار : 71469

نبرد صداهای گوش‌خراش و خواب‌آور

کاش مسابقات تکواندو گزارشگر نداشت! + ویدیو

کاش مسابقات تکواندو گزارشگر نداشت! + ویدیو

بدون شک آزاردهنده‌ترین اتفاق در اوج شگفتی تکواندوکاران ایران در المپیک پاریس، گزارش‌های صورت گرفته از سوی گزارشگران سیما بود!

به گزارش ایسنا، تکواندوی ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس برای نخستین بار با چهار نماینده (دو سهمیه مردان و دو سهمیه بانوان) حضور پیدا کرد و در پایان موفق شد در چهار وزن، چهار مدال رنگارنگ کسب کند؛ در بخش مردان، آرین سلیمی نماینده وزن ۸۰+ کیلوگرم ایران موفق به کسب مدال طلا شد آن هم در حالی که در این وزن آخرین بار هادی ساعی در المپیک ۲۰۰۸ پکن موفق به کسب مدال طلا شده بود و سلیمی در پاریس موفق شد پس از ۱۶ سال طلسم‌ شکنی کند.

این اتفاقات خوشایند، جذاب و لذت‌بخش برای تکواندوی ایران در المپیک پاریس در حالی رخ داد که از روز ابتدایی تا روز پایانی مسابقات تکواندو، گزارش‌های غیراستاندارد و گوشخراش یکی از گزارشگران در شبکه ورزش و گزارش‌های کسل‌کننده و خواب‌آور دیگر گزارشگر از شبکه سوم، روی اعصاب مخاطبان راه می‌رفت و از شبکه‌ای به شبکه دیگر به دنبال یک گزارش درست و حسابی بودیم و در نهایت هم مدام به این فکر فرو می‌رفتیم که بهتر نیست رقابت حیرت‌انگیز تکواندوکاران کشور را بدون صدا، تماشا کنیم؟

بدون شک ارائه یک گزارش استاندارد، کم‌ترین توقعی است که مردم از گزارشگران تلویزیونی در رویدادهای مهمی همچون المپیک دارند و ایجاد حس رضایت در بینندگان، بزرگترین هدفی است که باید از سوی سازمان صداوسیما مدنظر قرار گیرد؛ به طور حتم برای برآورده کردن چنین توقعی با استفاده از گزارشگران توانمند، خوش‌صدا و مسلط به رشته ورزشی مربوطه محقق می‌شود؛ اتفاقی که به طور حتم حداقل در مورد رشته‌ای مانند تکواندو در المپیک پاریس رخ نداد و هر چه عملکرد تواندوکاران شگفت‌انگیزتر می‌شد، نوع گزارش‌های گزارشگران تلویزیونی بیشتر در ذوق می‌زد.

هنگام پخش مسابقات تکواندوی ملی‌پوشان ایران در المپیک از شبکه ورزش، گزارشگر مربوطه با به کار بردن عبارات عجیب و غریب، فریادهای بی‌مورد و الفاظ بی‌جا، سعی می‌کرد حتی بیش از نمایش تکواندوکاران، محور توجهات باشد و بارها و بارها بیننده به جای اینکه ذهنش درگیر عملکرد خیره‌کننده تکواندوکاران باشد و از شنیدن گزارش مسابقه لذت ببرد باید از خود سوال می‌پرسید که این دیگر چه نوع گزارشی است و چرا باید چنین مسابقه حساس و جذابی را با چنین گزارش غیراستانداردی، تماشا کند.  

گزارشگری که در فاصله زمانی اندکی پس از پایان بازی، بریده گزارش‌های عجیب و غریبش در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده و مورد انتقاد بینندگان قرار گرفته بود نه تنها از سوی سازمان صداوسیما با منع گزارش یا تذکر مواجه نشد بلکه در ادامه مسیر به دلیل فریادهای گوش‌خراشش با گرفتگی صدا هم مواجه شد و مشخص نبود به چه دلیل فرد دیگری برای گزارش مسابقات تکواندوکاران جایگزین وی نمی‌شود و مردم به چه علت باید مسابقات را با صدای گرفته این گزارشگر و فریادهای تکراری وی که به نوعی به عذاب برای بینندگان تبدیل شده بود، نظاره کنند.

این همه ماجرا نبود و گزارش‌های صورت گرفته از سوی این گزارشگر، صدای جامعه تکواندو را نیز بلند کرده بود و برخی از آن‌ها عنوان کردند که این گزارشگر برخی فنون تکواندو را نیز به اشتباه گزارش می‌کند و برخی موارد عنوان شده از سوی وی در مسابقات مختلف، صحیح نیست.  

در نقطه مقابل اما پخش مسابقات تکواندو از شبکه سوم سیما با گزارش‌هایی خسته کننده و کسالت‌بار همراه بود و در زمان برخی صحنه‌های بسیار حساس، گویی اتفاق خاصی رخ نداده است و با روندی کاملا یکسان در اکثر صحنه‌ها روبرو بودیم و هیچ تفاوت خاصی بین صحنه‌های مختلف مسابقه از سوی گزارشگر وجود نداشت!

سوال مهم اما این است که به چه علت چنین تفاوت فاحشی بین نوع گزارش‌های صورت گرفته از سوی گزارشگران دو شبکه سیما وجود داشت و با یک گزارش استاندارد و دلچسب از سوی گزارشگران مربوطه در صحنه حساس و تکرار نشدنی المپیک روبرو نبودیم و بارها و بارها به این فکر فرو رفتیم که مسابقه را بدون صدا مشاهده کنیم و تا این حد اذیت نشویم!

چگونه ممکن است در مورد یک صحنه حساس صدای گزارشگر تا حدی بالا برود که با گرفتگی صدا مواجه شود و شما تا مرز پاره شدن پرده گوش خود پیش بروید و در شبکه‌ای دیگر با صدای گزارشگر به خواب فرو روید؟  

هر چه بود، گذشت اما آنچه از سوی مسئولان این سازمان مدنظر قرار نگرفت این بود که به ذائقه مخاطب بیش از هر مساله مهم دیگری توجه شود و از گزارشگرانی در شبکه‌های ورزشی استفاده کنند که از استانداردهای لازم برای گزارشگری برخوردار هستند و می‌توانند عاملی برای جذب حداکثری مخاطب باشند.

در ادامه بخشی از گزارش‌های صورت گرفته از سوی گزارشگران دو شبکه تلویزیونی حین برگزاری مسابقات تکواندو ایران در المپیک پاریس آمده است:

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۷:۳۵

والا راست میگید.من که صدا تلویزیون رو قطع میکردم.این دیگه کیه از کجا آورده بودنش......آخر فاجعه بود.شبکه سه هم که خوابمون می‌گرفت پای مسابقات

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۱:۲۵

خیلی هم خوب بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۴۳

ججووون

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۲۲

دقیقا اصلا گزارشگری بلد نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۹:۱۵

گزارش عالی بود چطور تو فوتبال گزارشگر این همه هیجان داره وداد و بیداد می کنه کسی معترض نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۲:۱۸

عزیز یک موقع اشتباه نگیری گزارشگر شبکه ورزش مسخره بود نه ۳

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۵ ۰۴:۴۶

من نمیدونم چرا جووون جوووون جوووون میکرد مگه با واژه های دیگه نمیشه مسابقه رو باشور و حرارت گزارش کرد البته که دوستانی که تنهایی یا مجردی نشستن نگاه کردن لذت بردن اما من که مجبور میشدم وسط جووون جوووووون جووووووون گفتنای آقا باصدای بلند بشکن بزنم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۷:۴۳

کاملا با نویسنده مقاله موافقم گزارشگر شبکه ورزش غیر حرفه ای و بدون داشتن کمترین دانش مربوط دعوت به کار شده بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۴۳

جوووون . منصور جوون

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۰:۳۷

اتفاقا به تمام فنون مسلط بود و نسبت به تمام رقبا شناخت داشت دیگه باید چی میدونست؟ شبکه ی ۳ اقای خراسانی هنوز نمی‌دونست که تکواندو ۳ راند شده و هر راند جداگانه است

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۷:۴۵

خیلی هم گزارشات شبکه ورزش دلچسب و هیجانی و بامزه بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۵۰

زارت ، گزارشگر فامیلت بود یا دوست و آشنا شاید هم کم شنوا یا ناشنوا بودی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۲۳

بسیار عالی بودن تو حسودیت میشه من واقعا ازصدای گرم و هیجانی این گزارشگر بسیار لذت بردم وخیلی هم داوری خوبی دلشت وکارشناس فوق العاده ای بود ایشون درحد استاد عامل بودن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۷:۴۶

گزارش شبکه ورزش متفاوت پرهیجان و عالی بود.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۱۴

اینهایی که میگن لذت بردیم بنظرم اصلا تکواندو و گزارش رو نمیدونن چیه. بسیار فاجعه بود این گزارشها . اونی که میخواست با حرارت و شور گزارش کنه کلمات و جملاتی از خودش میبافت که اصلا درخور و مناسب نبود اون یکی هم انگار لم داده و با خیال راحت ماشین زده رو دنده ملایم یواش یواش چای شربت میخوره و یه گزارش هم میکنه بی خیال سنگین و بدون شور انرژی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۴۷

بله ما نمی‌فهمیم تکواندو چیه . هنر اینه که گزارشگر بتونه امثال من که فوتبالیم رو پای مسابقه تکواندو بشونه و منو جوری به وجد بیاره که بازم دنبال مسابقه باشم . خوبه آدم مغرضانه نظر نده . گزارش های رسول مهربانی بی نظیر بود . واقعا لذت بردیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۷:۴۷

گزارشگر شبکه ورزش عالی بود. برخلاف نظر شما من لذت بردم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۷:۵۵

نه اتفاقا تو فضای مجازی از گزارش احساسی گزارشگر شبکه ورزش خیلیم استقبال شده بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۸:۰۲

گزارشگر شبکه ورزش عالی بود و یک هادی عامل برای تکواندو بود. گزارشگر شبکه سه افتضاح بود ولی شبکه ورزش بسیار جذاب گزارش کرد.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۸:۰۳

سلام، اتفاقا گزارش آقای خراسانی فنی و تخصصی و منطقی است

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۶:۴۳

خراسانی کجاش خوب بود یارو اصلا نمی دونست تکواندو سه راند هست و امتیاز هر راند تاثیریدر راند دیگر نداره فقط برد و باخت راند مهم است. مدام میگفت ۷امتیاز اختلاف رو باید تو این راند جبران کنه؟؟؟

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۸:۰۶

سلام و خسته نباشین اتفاقا من گزارش گزارشگر شبکه ورزش رو خیلی پسند کردم عالی بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۸:۰۸

گزارش گر شبکه ورزش خیلی خیلی بد گزارش میکرد اصلا بلد نبود تو حیطه ورزش باید چه چور گزارش کنه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۸:۰۹

گزارش نه تنها بد نبود بلکه یکی از بهترین گزارشگرایی هست که ورزش به خود دیده که باعث علاقه مند شدن مردم به ورزش تکواندو شده..

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۴۱

کاملا موافقم هرکس هم علاقمند به تکواندو نبود می‌نشست پای گیرنده نگاه می‌کرد نتيجه چی میشه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۷:۳۹

خیلی خوب بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۸:۱۱

کاملا با نظرتون موافقم ادم خیال می کرد وسط بهشت زهراست با یه مرده ای موقع دفن داغدیده درد دل میکنه.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۸:۱۲

واقعا هردو افتضاح بودن، خوشحالم که این مطلب رو نوشتین.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۸:۱۲

گزارشگر شبکه ورزش عالی بود در حد مسابقات المپیک.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۸:۱۲

گزارشگری یعنی همین واقعا کیف کردم با اختلاف بهترین گزارشگر بود خود خود خودش بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۵ ۰۷:۵۹

گزارشگر شبکه ورزش عالی بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۸:۱۵

اتفاقا، گزارشگری شبکه ورزش خیلی عالی و مهیج بود...ماکه راضی بودیم...

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۲۴

درسته گزارشگر شبکه ورزش از تکواندو اطلا و سر رشته نداشت و تخصصی گزارش نمیکرد ولی شور هیجان ایشون ما رو هم به وجد میاورد من به عنوان یه تکواندو کار لذت بردم انشا.. اطلاعاتشون رو در حوزه ی تکواندو افزایش بدن عالی هستن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۸:۱۷

ما با گزارشگری خراسانی و آرامشی که در طول گزارش داشت تا آخرین مسابقه ادامه دادیم. به نظرم لحن ایشان خواب‌آور نبود و بسیار فنی بود. ولی مسابقه اول تکواندو را با شبکه ورزش پیش رفتیم که همین مسئله‌ای که گفتین آزارمان داد.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۸:۱۷

منتشر که نمیکنید ولی به نظرم گزارشگر شبکه ورزش کلی هم طرفدار پیدا کرده بود واقعا کیف تکواندوی المپیک به گزارشش بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۸:۱۸

اتفاقا خیلیم خوب بود خیلیم هیجانی گزارش می کرد،تو فیلم مقایسه هم گزارشگر جدیده بهتره،اون گزارشگر قدیمه ادم خوابش می بره

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۸:۱۹

کاملا درست می فرمایید ، من به شخصه صدای تلویزیون شبکه ورزش قطع میکردم. واقعاً افتضاح بود‌.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۵۰

بسیار بسیار زیبا گزارش گری میکرد و فقط هم بخاطر توسلات این گزارش گر بود که خیلی هن جذاب شده بود . گزارش تلویزیونی باید با هیجان باشه و مناسب با آداب و رسوم و اعتقادات ما ایرانی ها که بود.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۸:۲۱

این سلیقه شماست که نپسندیدید. بیخود جوسازی و تلقین نکنید.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۸:۲۲

از انرژی و سبک گزارش،گزارشگر شبکه ورزش بسیار لذت بردم نقد کنید ولی اینکه این دو نفر ور کنار هم بزارین دور از انصافه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۸:۲۲

کاملا با تحلیل ایسنا موافقم. اون هایی که می گن گزارش گزارشگر شبکه ورزش خیلی جذاب بود، ظاهرا فرق تلویزیون با سیرک رو متوجه نیستن! برنامه ی خندوانه که نیست که برای جذب مخاطب استندآپ کمدی انجام بدی و هرچی به دهنت میاد بگی اونم با فریادهای گوشخراش...

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۸:۲۳

ایسنا دقیق حرف دل مردم زدی دست مریزاد به خدا استرس میگرفتیم گزارشگر شروع میکرد خیلی با مطلبی که گذاشتی موافقیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۸:۲۵

شبکه ۳ معقول تر بود گزارش با اینکه کسل کننده بود ولی بهتر بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۸:۲۶

اتفاقا گزارش شبکه ورزش خیلی هم باحال و دلچسب بود ما که خیلی دوست داشتیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۸:۲۹

گزارشگر شبکه سه حقیقتا فنی و خوب بود اما شبکه وررش واقعا یک افتضاح هست. سر و صدای الکی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۸:۳۸

اتفاقا خیلی عالی گزارش می کرد پرشور وهیجان

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۸:۴۳

گزارشگر شبکه سه میتونست مهیج تر باشه اما فنی و دقیق بود. گزارشگر شبکه ورزش واقعا افتضاح بود امیدوارم حذفش کنند و همچین گزارشی تکرار نشه.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۸:۴۱

گزارش گزارشگر شبکه ورزش حتی برای مسابقات نمایشی مانند کشتی کچ آمریکا و ... هم مناسب نبود. و برای گزارش مسابقاتی در سطح المپیک که هیجان کنترل شده همراه با صحبتهای کارشناسانه مناسبه میشه گفت در سطح فاجعه بود.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۸:۴۳

اگه یک مطلب به حق و واقعی تا بحال نوشته اید ، جدا همین مطلب است. یعنی حرصی که در گوش دادن به صدای ناهنجار این آقا تجربه کردم با اختلاف ، در کمترین صحنه ای از ۴۰ سال زندگیم تجربه نکرده بودم، مشخص است دلیل استخدامشان هرچه بوده باشد ، استعداد و مهارت کاری نبوده ،

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۹:۴۹

من گزارش عربی گوش میدم شبکه باهیجان کلی تمجید تشویق تکواندو بچه های ایران میکنن واقعا بهترین گزارشگرن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۸:۴۵

با کیفیت ترین گزارشا مال بسکتباله ولی مال وزنه برداری هم کارشناسش خیلی وزنه بردارا رو می شناسه و پیگیره

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۸:۴۷

سلام صبح بخیر واقعا رواعصاب بود خصوصآ گزارشگر بانوان دمت گرم با نوشتن این مطلب

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۸:۵۰

این نظر شخصی شماست اتفاقا شبکه ورزش خیلی هم خوب گزارش میکرد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۸:۵۰

باسلام گزارشگرا عالی بود هر کی گفته برا خودش گفته این نظر شخصی این اقا یا خانومه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۸:۵۱

فقط دادو بیداد میکرد اعصابو روانمونو داغون کرد.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۹:۱۶

سلام. گزارش شبکه ورزش عالی بود. ما که خیلی دوست داشتیم. بله شبکه سه افتضاح بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۹:۳۴

به نظر من حال کردم با این گویندگیش علاقه ام نسبت به تکواندو بیشترشدش

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۹:۲۳

حقیقتا صدای تلویزیون رو بستم تمامی نکاتی که گفتید حرف دل خیلی ها هست اون بهشت زهرا وخندوانه رو خوب اومدندگزارش شبکه ورزش حرفه ای نبود ما به این مدل کارها میگیم حسین قلی خانی همون هر کی هرکی ضمن احترام برای شخص گزارشگر کاشف ایشون خیلی باید تشویق بشه چه کسی ایشون رو برای این کار کشف کرده خیلی مهمه.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۹:۲۳

به نظر من یه گزارش استاندارد باید تلفیقی از چندین فاکتور مهم باشه ( ۱-داشتن هیجان ، ۲-فنی صحبت کردن ، ۳- اشاره خلاصه به فنون خاص رشته مربوطه تا بیینده ای که تخصصی در اون رشته هم نداره بفهمه چه اتفاقی افتاده ،۴- بی طرف بودن در گزارش کردن.) متاسفانه هر کدوم از این دو عزیز گزارشگر یکسری فاکتور ها رو داشتن و بقیش رو نه امیدواریم در مسابقات آتی نه در تکواندو بلکه در بقیه ورزش ها شاهد گزارش جامع تر و مفیدتری باشیم.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۹:۲۳

متاسفانه این نوع گزارشگران با پارتی ولابی وارد صدا سیما میشوند وهیچ تجربه گزارشگری ومجری گری ندارن.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۹:۲۶

واقعا کسل کننده و بی تجربه و دنبال حاشیه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۹:۳۲

دقیقا همینطوره، اینقدر که گزارشگر شبکه ورزش افتضاح بود و ما تمام مسابقات رو از طریق آنتن و با صدای ورزشگاه میدیدیم، امیدوارم این اتفاق برای المپیک های دیگر اتفاق نیوفتد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۹:۳۳

با سلام گزارشگر شبکه ورزش عالی بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۹:۳۶

من میزدم ورزش فقط به خاطر گزارش آقای مهربانی عالی بود پر انرژی و زیبا خانواده ای لذت بردیم واقعا

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۹:۳۹

موقع تکواندو شبکه ورزش میزدم باز هیجان داشت شبکه سه خواب آور وکسل کننده‌ گزارش میکرد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۹:۴۰

متاسفانه ما مجبور شدیم مسابقات مهم تکواندو کشورمون و بی صداتماشاکنیم از شبکه ورزش

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۰۹:۴۷

با سلام گزارشگر شبکه ورزش هیجان بیشتری داشت

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۰:۲۲

شبکه ورزش عالی و پراحساس بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۰:۲۳

گزارشگر صحنه مسابقه را با میدان تره بار یکی دانسته وعربده و رجز خوانی پوچ میکرد با صدایی خشن و گرفته خروسکی و

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۰:۲۳

دقیقا. ماکه صدا تلویزیون رو قطع میکردیم. یعنی به نظر من گزارش شبکه ورزش افتضاح بود.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۰:۲۳

خیلی هم با مزه بود گزارشش

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۰:۲۳

ای راست گفتی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۰:۲۴

من که از گزارش مسابقات تکواندو توسط این گزارشگر لذت بردم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۰:۳۲

اتفاقا گزارشگر شبکه ورزش خیلی دلچسب و جانانه گزارش می کرد حالا شاید تازه اومده و یه چیزهایی رو هم حرفه ای بلد نیست اشکال ندارد بهتر میشه همه جای دنیا گزارشگرهای صمیمی و هیجانی رو می پسندن حالا شما هم بلدید فقط بد بگید اما در مورد آقای خراسانی با نظرتون موافقم که فقط حرفه ای گزارش می‌کنه و هیجانی در صداش نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۶:۵۲

بنظرم من هر دو شبکه افتضاح بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۰:۳۲

کاملامخالفم گزارشگر شبکه ورزش اتفاقا خیلی جذاب گزارش می کرد.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۰:۳۳

خیلی تحلیل درستی هست و کاملا با نویسنده ی مطلب موافقم،

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۰:۳۵

گزارش آقای مهربانی عالی واز ته دل بود به نظرم با گزارش خوبشون باعث ایجادغرور ملی شدن.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۰:۳۷

گزارشگر شبکه ورزش عالی بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۰:۴۸

کاملا موافقم. به عنوان کسی که ۲۵ سال تکواندو کار کردم کاملا از گزارش دو بزرگوار کلافه بودم.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۱:۲۳

با سلام این چه گزارشگری بود نمی دونست که هرراند یک کارت داره

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۱:۲۶

متاسفانه جای تأسف است .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۱:۳۵

متاسفانه عادت کردیم از همه چیز ایراد گرفتن به نظر من عالی بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۱:۳۸

گزارشگر شبکه ورزش خوب بود.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۱:۳۸

بیژن خراسانی چندین ساله کارشه ولی رسول مهربانی تازه کاره بد نبود ولی استفاده از بعضی واژه ها در برنامه تواین سبک خوب نبود بهرحال میخواست جذب مخاطب کنه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۱:۴۱

گزارشگر شبکه ورزش خیلی خوب گزارش کرد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۱:۴۸

به نظر من هم با اون وضع صدا باید جایگیزن میشدن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۱:۴۹

خیلی عالی وجذاب بود دستشون درد نکنه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۱:۵۳

واقعا صداي گزارشگر ناراحت كننده بود انگار داشت خفه ميشد ادم بيشتر حواسش بود مجري و گزارشگر خفه نشه تا اينكه مسابقه رو ببينه! اينهمه گزارشگر خوب توي مملكت داريم چرا بايد يه فردي كه خودشم ميدونه نميتونه گزارش بده برا المپيك كه مهمترين رويداد ورزشي جهاني هست انتخاب بشه و گزارش بده؟ جاي تعجب داره

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۲:۰۱

گزارشگر شبکه ورزش افتضاح بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۲:۱۸

اگه دلتون نمی‌خواست 2 شبکه درحال پخشش بودن میزدید اون شبکه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۲:۲۰

در خصوص گزارشگر شبکه ورزش کاملا درسته، گزارش غیر حرفه ای، کوچه بازاری، غیر قابل تحمل و کاملا آزار دهنده بود بطوریکه بعد از مدت خیلی کمی مجبور می شدیم بزنیم شبکه سه. اما در خصوص گزارشگر شبکه سه معتقدم ایشان خیلی سنگین، موقر و فنی اجرا کرد.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۲:۲۶

گزارشگر افتضاح بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۲:۲۶

اتفاقاً خیلی جالب و پر انرژی گزارش میکرد آقای مهربانی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۲:۳۲

خیلی هم گزارشگر شبکه ورزش بی نظیر بودن و ما لذت بردیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۲:۴۴

واقعا خنده دار بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۲:۴۵

گزارشگر شبکه ورزش عالی بود و یک هادی عامل برای تکواندو بود. گزارشگر شبکه سه افتضاح بود ولی شبکه ورزش بسیار جذاب گزارش کرد.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۲:۴۷

اتفاقاً گزارش های شبکه ورزش خوب بود، منو یاد جواد خیابانی انداخت

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۲:۵۰

چرا چرت می گی گزارش شبکه ورزش بیست بود ایول به این گزارشگر خیلی با گزارشش حالمون و خوب می کرد خدا نگهدارش باشه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۴۲

باید حنجره اقای مهربانی رو بوسید فقط اونجا ک اب یخ خورد خیلی غیر حرفه ای کارکرد و باید همکارشون ک ب ایشون با یخ داد تنبیه شود چون از عمد ب ایشون با یخ داد همه میدادند ک ادمی ک قرار است داد بزند فقط اب ولرم باید بخورد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۰۴

وااای قلبممم وای خوشگله ،والا مناسب خانواده هم نبود . اینقد عربده کشیده بود که صداش خروسکی شده بود ،ازبس عربده کشید نفمیدیم کی ب کیه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۲۹

با توجه به ملی بودن یه رسانه مثل تلوزیون باید گزارشگر احساس وهیجان خودش رو کنترل کنه وگرنه میشه مثل یکی از خود ما،که جلو تلوزیون بالا پایین میپریم وبا دعا وجیغ وداد....علت ناخوشایندی گزارش بیشتر تون صدا وگرفتگی صدا بود که حس دعا کردن هم ناجور جلوه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۰۰

گزارش ها بسیار عالی است بیخودی شلوغش نکنید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۰۰

طرف انگار ثانیه شماره نه گزارشگر

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۰۲

سلام گزازشگر شبکه ۳ افتضاح بود خیلی منم منم کرد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۰۴

دقیقا ما هم از گزارش اعصاب خرد کن و غیر حرفه ای و بی ادبانه شبکه ورزش به ستوه آمدیم و فکر کردیم اگر صدا رو قطع کنیم بهتره من با روابط عمومی صدا و سیما هم تماس گرفتم که اعتراض کنم ولی هر دفعه -15-16 نفره در صف بودند که ده دقیقه ای باید منتظر می موندم.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۰۶

سلام، کام مردم را تلخ نکنید گزارشگران خیلی هم خوب بودند. می گذارید این یک خوشی در میان این همه ناخوشی برای مردم بماند به اصطلاح رسانه؟

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۰۷

اتفاقا گزارشگر شبکه ورزش،نیست در جهان بود من فقط به خاطر اون مسابقه میدیدم.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۰۷

خوب سبکدجدید است،،چدموارد خوبی داشت،،عالی،خورده،جونمد،جونم ،چدپسر ایرانی ،،اره،،و برای دخترایرایرانی هم ،تقریبا همین، کارگزارششاش ،همه بسبک ،داستان شاهنامه خوانی،وعالی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۱۰

ولی به نظر من گزارشگر شبکه ورزش خیلی با هیجان و با انرژی گزارش میکرد و این مسابقات با گزارش ایشون خیلی برامون لذت بخش تر و به یادموندنی تر شد .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۶:۳۰

دقیقا، اصتلاحاتش آدم را شوکه می‌کرد، بیشتر سعی داشت خودی نشون بده

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۱۰

گزارشگر شبکه ورزش خیلی زشت و زننده گزارش میکرد آرررره آرررره وای خووودا وااااای خوووودا یاد بعضیا سر سبزی پاک کردن میافتادیم. کلمات و نوع بیان اصلا زیبنده تلوزیون ملی و مردم نیست.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۱۲

ما که از گزارش شبکه ورزش حال کردیم تو خوشت نیومده دلیل نمیشه کسی دیگه هم خوشش نیومده باشه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۴۰

واقعأ گزارشگر شبکه ورزش بسیار عالی بود ما بیشتر از خود ورزش از گزارش ایشان لذت می‌بردیم ایشون یک پدیده در گزارشگری بود به خدا دنبال جایی بودیم که از صدا وسیما بخواهیم از ایشان تشکر ویژه بنماید باخواندن این انتقادات ناراحت شدیم حیف این استعداد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۱۲

درود سلام به خاطر نقد گزارشگر‌واقعا ممنون.بعضی مواقع انسان احساس میکند در میدان جنگ هستی.این گزارش از تمام اولیا استفاده ابزاری میکرد.چرا ما ایرانی ها دچار توهم میشویم منظورم گزارشگر صدا گرفته است.المیپک فلسفه اش صلح و دوستی بین ملتها است

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۱۲

گزارشگر شبکه ورزش دوست داشتم.باحال بود.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۱۲

عالی بود . قرار نیست به همه چی ایراد گرفت!!!!!

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۱۳

تعجب آور نیست... وقتی گزارشگر های باسواد و با دانش رو کنار میزنن همینه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۱۴

گزارش شبکه ورزش عالی بود کمی انصاف داشته باشید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۱۴

گزارشی که ازدل وجون باشه .درسته گزارش تخصصی نبود.ولی ازدل وجون گزارش میکرد.ماکه دوست داشتیم...وای خدا وای خدا

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۱۴

خیلی خوب بود عادت کردید فقط دنبال بهانه باشید هیچ تخصصی ندارید فقط ژست آدمای با سواد و حرفه ای در بیارید بیرون گود کار همه هستش عیب گرفتن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۱۵

واقعا سلیقه ها متفاوت هستند چون مخاطب زیادی دارد اما من به این دلیل موافق نظر کارشناس دارم چون انگاری تمام چیزهایی که گفت کاملا حرفهای من بود که کلماتی بکار می‌برد که نمیدونم چی بگم مثلا از یک ورزشکار مقابل تعریف می‌کرد بعد که ایرانی چند امتیاز میگرف

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۱۵

دقیقا درست است... کسی هم حریف اینها نیست ...

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۲۱

اتفاقا گزارش رسول مهربانی عالی بود عالی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۲۲

اتفاقاً خیلی هم دلچسب بود.اوج احساس و غیرت یه ایرانی. نظرات بی خودتون رو به جای ما مردم قالب نکنید. دمشون گرم .دمشون گرم.دمشون گرم. از گزارشهای پر احساس و صدای گرفته شون فقط عشق به ایران طنین انداز بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۲۲

گزارشگر شبکه ورزش اتفاقا خیلی عالی بود. خیلی هم در فضای مجازی استقبال شد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۲۲

اتفاقا"شبکه ورزش خیلی هم خوب پر انرژی دمت گرم با اون صدای گرفته قشنگت عالی بودی مجید جان عالی یعنی از شبکه ۳ خیلی خیلی بهتر بودی خواب آور بود شبکه ۳ من که صدای شبکه ورزش را تا آخر زیاد کرده بودم دمت گرم پسر مرکه بودی خدایی ایول داری

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۲۳

با یا زهرا گفتنش مشکل داشتید چرا رک نمیگید و آسمون و ریسمون میبافید؟

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۲۳

احتمالا عدم تحمل گزارش های اینچنینی مربوط به کهولت سن شماست.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۲۴

گزارشگر شبکه ورزش خیلی عالی بود...

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۲۶

درود من کاملا با شما مخالفم مامانم توی تمام مسابقه میگفت آرین به خاطر گزارشگر هم که شده باید ببری واقعا از جون و دل مایه گذاشت خسته نباشید جانانه به همه ورزشکارا.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۲۸

هردوشون رواعصاب بودن،مخصوصاشبکه ورزش، کلاماتوگزارش ورزشی ادمای تخصصی نداریم، توفوتبال هم همین قضیه هست، بعدازفردوسی پوردیگه ماگزارشگرخوب توورزش نداریم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۲۹

اتفاقا گزارشگر شبکه ورزش آقای مهربانی یکی از بهترین گزارشگران هستن ..من از شبکه سه میزدم ورزش اصلا آقای خراسانی یه آدم یخ ،اصلا بدرد نخور بود خداروشکر آقای مهربانی عالی گزارش کرد .شما هم‌ الکی دارید جو میدید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۳۱

دمش گرم آخ جونم ای ول دم گزارش گر گرم 👍

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۳۴

خیلی خوب بود ، چون تو خوشت نیومده بد بوده 😑

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۳۵

غیبت نکنید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۳۶

اتفاقا گزارش شبکه ورزش خودش بدون تکواندو هم قشنگ بود شما با چیز دیگری مشکل داری عزیز

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۳۶

فوق العاده ضعیف و ابتدایی گزارش کردن واقعا من که فکر کردم شوخیه حرفاش اللخصوص شبکه ورزش

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۳۸

خیلی هم عالی بود ما ک زیاد خندیدیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۳۸

هیجانش خوب بود .ولی از کلمات مناسب استفاده نکرد .آموزش ندیده بود.تخصص لازم رو هم نداشت.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۴۰

اتفاقا گزارشگر شبکه ورزش با شور و هیجان مناسبی گزارش می‌کرد اما شبکه سه شدید کسل کننده بود و حتی گاهی روند گزارش با اشتباه های عجیبی از سوی گزارشگر همراه می شد.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۴۰

خیلی عالی پر هیجان و خاطره انگیز بود.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۴۰

اتفاقا گزارشگر شبکه ورزش آقای رسول مهربانی فوق العاده با احساس و پر هیجان بود و کاملآ حس هیجانی بازی رو به مخاطب منتقل می‌کرد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۴۲

این سبک گزارش هم طرفدارانی داره... هیجانی تر بود... تازگی داشت....برای اون لحظات خوب بود... ولی آموزشی نبود... برای آموزش و دیدن تخصصی مسابقه گزارشگر شبکه سه بهتر بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۴۵

خیلی خنده. دار بود🤣🤣🤣🤣🤣🤣😬

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۴۵

گزارشگر شبکه ورزش عالی و هیجانی بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۴۶

من که شبکه ورزش رو دوست داشتم و اونو گوش می دادم.جملاتش هم خیلی خودمونی و جذاب بود .حالا صداش گرفته بود که زیاد مهم نبود.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۴۶

من نمی‌دونم اینا که میگن خوب بود چه فاکتوری رو در نظر گرفتن .صدای گرفته و گوش خراش یا گزارش غیر تخصصی و لوس یا بکار بردن اسامی و القاب بی ربط به تکواندو کاران.واقعا صدا و سیما در حال سقوط آزاده .فقط میشه تاسف خورد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۴۶

به نظرم گزارشگر شبکه سه خیلی عالی بود ولی اگه یه کم هیجان قاطی گزارش میکرد بهترم میشد.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۴۸

لطفا جمع نبندید که همه خوش شون نیومد.از نظر من این مسابقات و گزارش گزارشگر فوق العاده بود.چون هیجان و شوقی که در این بازی بود هرآنکه که علاقه مند واقعی به ورزش بود را به وجد می آورد و از خود بیخود می‌کرد.از آقای گزارشگر ممنونم که خودِ واقعی ش بود.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۵۰

گزارش بسیار عالی و بدیع بود و قطعا دعوت به توسل موثر بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۵۰

سلام چراخوب بودکه گزارش رسول مهربانی باهیجان بود،فقط صداش گرفته بودولی ازلحاظ هیجان عالی بودن وبنده لذت بردم انگارکه خودشون دارن مبارزه میکنن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۵۰

سلام چراخوب بودکه گزارش رسول مهربانی باهیجان بود،فقط صداش گرفته بودولی ازلحاظ هیجان عالی بودن وبنده لذت بردم انگارکه خودشون دارن مبارزه میکنن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۵۱

والا مثل اینکه تازگی مد شده تو گزارش جیغ بزنن، گزارشگر شبکه ورزش فکرمیکنه با جیغ های بنفش خودش هیجان میده؟؟؟؟ حالمون بهم خورد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۵۲

اتفاقا گزارش بامزه و بانمکی بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۵۲

من که شبکه سه را ترجیح دادم و شبکه را از ورزش به همون صدای به قول شما خواب آلود تغییر دادم گزارش گر شبکه ورزش واقعا به شدت غیرحرفه ای، بچه گانه ، خز و شدیدا آزاردهنده بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۵۳

واقعا متاسفم برای صدا وسیما.تو را قرآن چی آوردین گذاشتین توشبکه ورزش فقط یه وانت یانیسان بار با بلندگو کم داشت

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۵۴

گزارشگر تکواندو عالی بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۵۴

😐😐😐دیگه مطلب پیدانکردبن بنویسید؟؟؟؟ الکی جوندید خیلی هم عالی بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۵۴

واینکه آقای خراسانی اطلاعاتش درموردنحوه مسابقه تکواندوکامل بودوبنده خیلی مواردرانمی دانستم باراهنمایی ایشون مطلع گشتم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۵۶

فاجعه بود واقعا از یه جا به بعد بخاطر صدای ایشون تکواندو رو دنبال نکردم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۵۷

خیلی حسودید دیدید یکبار یکی دیگه اومد آدم از تکواندو بدش می اومد از بس بی حس و حال بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۵۸

گزارشگر شبکه ی ورزش روی مخ بود ..انگار از توی کوچه پیداش کرده بودند برای گزارش تکواندو.. مرتب داد و فریاد میکرد و انگار میخواست با اینکار در تلویزیون استخدامش کنند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۵۸

گزارشگر شبکه سه آقای خراسانی یک رزمی کار بوده و چندین رشته را فنی گزارش می کنه ولی ایکاش یه مقدار هیجان را بیشتر می کرد.شاید هم خواسته استاندارد اصل بی طرفی در گزارش را رعایت کنه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۵۸

ورای خوب یا بد بودن گزارشگران گزارش خبری بسیار خوبی تهیه شده بود.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۵۸

از پاسخ مخاطبان ایسنا که این گزارش را تایید می کنند حیرت کردم حقیقتا در غیرحرفه ای بودن، تصنعی بودن و احساس کاذب بودنش هیچ شک و شبه ای نیس گزارشگر شبکه ورزش واقعا بسیاررررررر بد بود. باز شبکه سوم قابل تحمل بود ولی با وقار بود اما گزارشگر شبکه ورزش...

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۵۹

گزارش شبکه ورزش عالی و بینظیر بود ماکه لذت بردیم،

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۵۹

گزارشگر شبکه ورزش خوب بود که...

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۳:۵۹

باسلام. اتفاقا گزارشگر شبکه ورزش بسیار عاااااالی بودن. گزارشگری که مخاطب رو به وجد می‌آورد و هیجان بازی رو چندین برابر می‌کرد.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۰۱

مگر نظر مردم برای صدا و سیما مهمه ....!؟

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۰۱

به نظر من و دوستان نزدیک من شبکه ورزش آقا مهربانی بسیار حرفه ای و جذاب بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۰۲

من که خیلی خوشم اومد گزارشگر شبکه ورزش خیلی خوب صحبت می کر خیلی هیجان انگیز بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۰۲

خیلی مزخرف بودن گزارشگرهااا . مخصوصن اون تپله وای خداااا وای خدااااا . جلف من که صدای تلویزیونو کم کردم رو اعصاب بود واقعن با جمع بودیم همه بهش اعتراض کرده بودن حالم بد شد گزارشگر بهتری نداشتین . این همه صداهای خوب

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۰۲

بسیار هم عالی و پر هیجان در کنارش با دانش، شما به گزارش های خشک عادت کردید کمی شبکه های خارجی دنبال کنید مثل اسکای اسپورت و بین اسپورت.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۰۳

اتفاقاً اگه ورزشکارا موفق میشدن و مدال میگرفتن صدای گزارشگران خیلی هم دلنشین بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۰۴

گزارش شبکه سه عالی بود. کاملا حرفه ای و عالی گزارش شبکه ورزش تنش بیهوده ای رو ایجاد میکرد هرچند گزارش باید هیجانی باشه اما نه اینکه از الفاظ عجیب و داد و فریاد استفاده کنه.کاملا غیرحرفه‌ای و سردرد آور بود انگار که به یه بچه دادین گزارش کنه.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۰۵

من بعد از اولین گزارش از شبکه ورزش صدا رو قطع کردم و واقعا معنی حرفهای ایشون رو متوجه نمیشم که در اول گزارش می‌گفتند مردم برای من دعا کنید تا فرد شایسته ای برای شما باشم...

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۰۷

چسب و قیچی کردن و افتضاح گزارش کردن عادی شده

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۱۰

این متنی که نوشتین خداییش به دور از انصافه گزارشگر شبکه ی ورزش با اینکه صداشون گرفته بود ولی خوب گزارش میکردن دمشون گرم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۱۰

والا ما که حال کردیم خیلی گزارشش هیجان داشت و خانواده پسند بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۱۱

شما فقط بلدید ایراد بگیرید یه کم تعصب ملی داشته باشین واقعا‌این خبرنگاران گل کاشتند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۱۲

درسته ،رو احساساتش کنترل نداشت،،اما از گزارشگر کشورهای عرب زبان که بهتر بود ،،که فقط داد میزنند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۱۲

گزارش گزارشگر شبکه ورزش رو واقعا دوست داشتم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۱۲

سلام من خودم دان یک تکواندو هستم و کلیه مسابقات المپیک بخصوص وقتی که تکواندوکاران ایرانی روی شیاپ چانگ می رفتند تماشا کردم و اتفاقا گزارشگران هر دو شبکه هم میشناسم هم به گزارششون توجه کردم ، استاد خراسانی کامل و با اطلاعات فنی گزارش میکرد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۱۲

سلام شبکه سه واقعا کسالت آور بود قبول دارم ولی شبکه ورزش عااااالی بود ولی خیلی خیلی جذاب گزارش میکردن و پدیده ی المپیک از نظر من ایشون بودن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۱۲

با سلام گزارش تکواندو شبکه ورزش عالی بود با شور و هیجانی که ایجاد می کرد بردها را دو چندان دلچسب می کرد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۱۳

خیلی هم خوب بود ... شاید این گزارشگری که صداش گرفته بود خیلی هارو به سمت تکواندو سوق داد

avatar

رسول مهربانی، عباس قانع تکواندو🤌

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۱۷

بر عکس گزارش شبکه ورزش خیلی باحال بود خیلی قشنگ گزارش میکرد واز جون مایه میذاشت

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۱۷

در ادامه آفا رسول هم بیش از ۱۸ سال است که گزارشهای ورزشی بخصوص رزمی گزارش می کند و از شبکه کرمانشاه وارد شده و تمام گزارشهایش انصافا با هیجان و دلچسب هست فقط گاهی اوقات از حد خارج می شود که اگر مقداری کنترل کند بهتر است وبا این مقاله شما کاملا مخالفم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۵۴

انصافا ارایه گزارش های ایشان مهیج وپر احساس وبه اندازه فنی بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۲۱

اتفافا بسیار جذاب بود گزارشگرشون شبکه ورزش تکواندو دمش گرم که اینقدر هیجانی اجرا کردن.من که کلا تکواندو نگاه نمیکردم جذب شدم وتمام مسابقه ها ازشبکه ورزش دنبال کردم👍👍

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۲۱

گزارش گر کم صدا هم بدلیل این که خودش سابقه تکواندو و مربی گری داشته ، گزارش فنی میداد و کارش مناسب بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۲۲

با سلام اتفاقا گزارشگر شبکه ورزش خیلی هم عالی بود‌.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۲۲

شبکه سه اقای خراسانی خیلی موقرانه و با ابهت گزارش داد و بسیار هم عالی و فنی اقای مهربانی نباید با این وضعیت صداشون قبول کنن گزارش بدن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۲۴

اتفاقا مسابقات المپیک نیاز به هیجان داشت که گزارشگر شبکه ورزش کاملا این نیازو تٱمین کرد ، دمش گرم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۲۴

گزارشگر شبکه ورزش خیلی عالی وبا انرژی بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۲۶

نویسنده زیادی جو داده.با گزارشگر شبکه۳موافقم ولی گزارشگر شبکه ورزش خوب بود.شما هم که هر چی میشه باید ناله کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۲۶

چقد این گزارشگر جو گیر شده بود، حالم بهم میزد.. صداشم گرفته بود، میخاس چی رو ثابت کنه،، تاسف بار بود.. همش چرت و پرت میگفت.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۲۷

آخه اینم شد گزارش.وای وای وای مردم دعا کنید.چهار تا جمله ورزشی به کار نمی برد‌ دریغ از یه ذره سواد و تخصص ورزشی...

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۲۹

به چه دلیل تلویزیون مخاطب نداره؟

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۲۹

شما هم به همه نوع گزارشی انتقاد دارید، البته بنده خدا خداییش مشکل داشت،

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۳۰

واقعا خجالت نمیشه از صدا داره نه طرزه بیان اون جونم جونم گفتناشو،آهواوهاشو،خوب میزنه گفتناش حالمو آدمو بدمیکرد و در کل خیلی داغون بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۳۰

اتفاقا صدای آقای رسول مهربانی بسیار هیجان انگیز بود و خوشایند و اگر کسی دوست نداشت می توانست از گزارش آرام آقای خراسانی استفاده کند عبارات بی موردش چی بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۳۱

این چه حرفیه که میزنید؟ گزارشگر باید شور و اشتیاق رو تو بیننده و دنبال کننده زیاد کنه چرا میگید غیر حرفه ای بود؟ بد تر از شبکه سه بود که انگار نه انگار مسابقه برگذار شده و هموطن مون داره مسابقه میده؟فرقی نمیکنه چه رشته ای باشه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۳۱

اتفاقا عالی ترین گزارشی که به عمرمون دیدیم شبکه ورزش بود قابل توجه ایسنا

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۳۳

با سلام من هم مثل خیلی از دوستان موافقم، گزارشگر شبکه ی ورزش خیلی عالی و با احساس بود. بدون تقلید از سبک کس دیگه خودش بود. خیلی هم عالی بود. ممنون از ایشون که با تمام وجود گزارش کردن.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۳۴

من که حال کردم شما نق نقو ها هم که فقط بلدید گیر بدید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۳۵

با ایسنا کاملا و صد در صد موافقم. گزارشگر شبکه ورزش رفتارها و گفتارهای واقعا سخیف و عجیبی داشت که باعث خجالت و تاسف هست. واگر بعضی افراد گزارش آقای مهربانی رو تایید می کنند فقط به دلیل پایین اومدن سطح سلیقه و انتخاب اونهاست.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۳۵

گزارشگر شبکه ورزش واقعا بهتر از آقای خراسانی در شبکه ۳ بود که بسیار خونسرد و رفع تکلیفی گزارش می‌کرد... لااقل اون بنده خدا به گزارش هیجان میداد وجذاب گزارش میکرد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۳۷

اتفاقا گزارش شبکه ورزش خیلی خوب بود یجور بود قشنگ هیجان رو منتقل میکرد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۳۷

این موضوع کاملا سلیقه ایه و من به شخصه گزارش شبکه ورزش و خیلی دوست داشتم اون حس و خوشحالی و قشنگ میشد تو صداش و لحنش حس کرد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۳۷

من که از گزارشگر شبکه ورزش لذت بردم. هر وقت مسابقه تکواندو در شبکه ۳ شروع میشد بلافاصله می زدم شبکه ورزش تا با صدای آقای مهربانی تماشا می کردم.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۳۹

سلام دوستان زیاد به این حرفایی که میخواند حاشیه را پر رنگ تر امتن کنند توجه نکنید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۴۰

دوتاش افتضاح بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۴۱

گزارشگر شبکه ۳ طوری گزارش میکرد انگار حقشو خوردن نبردنش المپیک

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۴۲

دقیقا خلاصه وجامع

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۴۲

اتفاقا گزارشگر شبکه 3 بسیار عالی و هیجانی بود. ما چندا خانواده باهم نگاه میکردیم همه از گزارش گری راضی بودیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۴۳

به نظر من نَفَسِ گزارشگر مهمه!هر گازرشگری یک دمی داره و نفس ایشون حق بود و با توجه به توسلاتش به حضرت زهرا سلام الله علیها و با توجه به ایام عزا که در آن ها واقع شده ایم، قلب مردم رو متوجه ایشان و خاندانش کردند و این گونه بود که در ۴ وزن پیروزشدیم.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۴۳

خیلی هم عالی بود هیجان رو صد برابر می‌کرد، آفرین آقای مهربانی عالی بودید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۴۵

خیلی افتضاح بود گزارش شبکه ورزش.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۴۸

گزارشگر شبکه ورزش خیلی رو اعصاب بود.. نمیدونم میخواست خودش رو مطرح کنه یا چیز دیگه ای بود ولی با هندونه فروشی اشتباه گرفته بود.. آخه در شان المپیک وملت ایران همچین گزارشگر عجیب غریبی نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۴۹

مال شبکه ورزش رو ما می‌دیدیم میخندیدیم😂 یعنی بجای استرسی که همیشه سر مسابقه ها داشتیم ایندفعه اصن نمیتونستیم نخندیم😑

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۵۰

شبکه ورزش افتضاح بوداخرش مجبورشدن صدای تلویزیون بستم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۵۳

بسیار عالی و لذتبخش بود.به نظر من اگه رسول مهربانی رو واسه گزارشگری مابقی رشته های المپیک هم قرار میدادن بعید نبود اونا هم مدال بیارن😁سراسر انرژی مثبت و شور و هیجان.حالا هم گزارششون فنی نبود زیاد مهم نیست‌

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۵۴

شبکه ورزش عالی بود واقعا" دمت گرم مجید جان با این گزارش زیبات ما که لذت بردیم خدایی ایول داری با اون صدای گرفته ای که داشتی عالی بودی ناز نفست مجید جون گزارشی که انجام دادی طوفانی بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۵۵

سلام شما از طرف خودت صحبت کن...ب نظر من رسول مهربانی خیلی هم خوب گزارش کرد...بهتره یه نظر سنجی بزارید،ببیند مردم رضایت دارن یا نه...

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۵۷

گزارشگر شبکه ورزش بهترین گزارشکر تاریخ سیمابود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۵۷

اتفاقا گزارشگر شبکه ی ورزش خیلی هم عالی بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۵۹

به نظرم خیلی هیجان انگیز و خوب گزارش انجام می‌شد، فقط باید کمی بیشتر تمرین کنه بعضی جمله ها رو نگه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۴:۵۹

مطلب درست و دقیقی هست. ما هم به خاطر گزارش های وحشتناک و ضعیف هردو نفر، با گزارش انگلیسی دیدیم.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۰۱

گزارشگری افتضاح، مغرضانه توهین به شعور بیننده،نه فقط تکواندو، کلا

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۰۳

اتفاقا گزارش وگزارشگر فوق العاده ای بود. خیلی پر هیجان و زیبا دمش گرم. نکنه بازیت ندادن ؟

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۰۳

سلام به نظر من، گزارش گزارشگر تکواندو شبکه ورزش بسیار جذاب ودلنشین بود. ازصمیم قلب برای ایشان آرزوی سلامتی وتندرستی دارم.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۰۴

اتفاقا خلی هم باهیجان وسوز وعال گزارش کرد . دمش گرم . ما ایرانیها متاسفانه به هر چیزی گیردادن تو خون و مراممان است

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۰۷

من و خانواده که نگاه میکردیم و همه هم تکواندوکار هستیم خانوادگی شبکه ورزش برامون مثل طنز بود وگزارشگر واقعا غیر حرفه ای و دنبال جذب مخاطب برای خودش بود ولی شبکه ۳ گزارشکر خیلی عالی و خوب گزارش میکرد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۰۸

گزارشگر شبکه ورزش خیلی خوب بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۱۰

گزارشگر شبکه ورزش عالی پرهیجان اطلاعات فنی هم درحد خودش داشت انشالاه که پیشرفت کنه ولی خیلی خیلی خیلی پرهیجان گزارش می‌کرد من فقط با گزارش ایشون تکواندو المپیک تماشا کردم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۱۱

حال کردم با گزارشگر شبکه ورزش ...

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۱۲

بالاخره فارتون چیه یروز تعریف میکنید یه روز تخریب

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۱۳

خیلی هم عالی گزارش میکنه آقای مهربانی. فقط بلدین ایراد بگیرین. بیننده رو به وجد میاورد باهمه احساس و وجود گزارش میکرد.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۱۴

واقعا گزارشگر شبکه ورزش عالی بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۱۴

واقعا گزارشگر شبکه ورزش عالی بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۱۴

شبکه 3 گزارشگری داشت فقط پاچه خواری میکرد باز ورزش بهتر بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۱۶

گزارشگر.....تو که نمی دونی تکواندو چیه چرا گزارش گری میکونی معلوم نی از کجا پیداش کردن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۱۷

خیلی متاسفم من که صدارابسته بودم،ولی ادبیات بکار رفته طبیعی نبود،خیلی دادمیزدکه بیشتر خودش مورد توجه قرارگیرد ،درشان گزارشگران قهار ایران مبود،گلوت گرفته بگو ومن نمی تونم،چراداد میزنی جواب بچه هادرخونه چه بدیم،فقط متاسفم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۱۷

خدا رو شکر یکی صداش دراومد بالاخره. واقعا عذاب کشیدیم با این شیوه گزارش کردن. ممنونم ایسنا که صدای ما رو رسوندی به گوش صداوسیما. امیدوارم صدا و سیما تجدید نظر کنه در انتخاب گزارشگراش

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۱۷

شبکه ورزش واقعا گزارش کردنش عالی بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۱۹

ما که سالها با قصه های خیابانی خوابیدیم قصه های خراسانی برامون جذاب نیس.ما که با فریادهای قانع خواب از سرمون پرید فریادهای مهربانی اهمیتی نداره.در کل توهین به شعور مخاطب اونجایی بود که این صدای گرفته و رو اعصاب رو به عنوان ستاره گزارشگری انتخاب کردن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۱۹

گزارشگر شأن داره، نمیشه هر فردی را به عنوان گزارشگر گذاشت. آن هم برای همچین مسابقاتی. احترام مردم باید حفظ می شد. این آقا اشتباه گرفته بود گزارشگری را.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۲۰

سلام به نظر من که گزارشگر شبکه ورزش خیلی خوب بود و سبک جدیدی داشت ان شاءالله با تجربه بیشتر آینده بهتری در انتظارشونه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۲۰

اتفاقا گزارشگر شبکه ورزش عالی گزارش می‌داد اینقدر هیجانی و با حس گزارش می‌داد بنده خدا چندین مرتبه صداش گرفت خیلی جالب بود از ته دل گزارش می‌داد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۲۱

خب اگر هدف از گزارشگری ایجاد هیجان بود موسیقی پخش میکردند. قطعات خوبی هم در این سالها برای مسابقات ورزشی در ایران ساخته شده است. هر چیزی فلسفه دارد. من جز بدسلیقگی در انتخاب این فرد چیزی ندیدم.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۲۲

سلام. با تشکر از ایسنا. من که صدای تلویزیون را بستم و هر جا که نیاز توضیح فنی را لازم میدیدم صدا را زیاد می کردم اما باز میدیدم به جای گزارش، فقط یک سری آوای گوشخراش می شنوم و باز صدا را می بستم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۲۳

حسادت شما خبرنویسان پاپاراتزی دورتری تمامی نداره. خیلی هم عالی گزارش کردند.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۲۳

این مردک حال من را بهم زد بااین جونمجونم و...افتضاح بود افتضاح

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۲۵

اتفاقا اقای مهربانی خیلی باحرارت و‌هیجان گزارش کرد و‌ما ک لذت بردیم...کاش شما یکم گزارش خارجی نگاه کنی ببینی با چ هیجانی و فریادهایی گزارش میکنن تا ذقابت حذاب تر باشه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۲۷

از بابتی بله گزارشگر شبکه ورزش کاملا مشخص بود که از تکواندو سررشته خاصی نداره و به فنونش مسلط نیست اما منصفانه نگاه کنیم به شدت پر انرژی و با دل و جون گزارش میکرد و هیجان و احساسات رو کاملا در صدا و گفتارش مشهود بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۲۷

کاملا درست و دقیق گفتین. بسیار ضعیف بودن هر دو.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۲۸

گزارشگر شبکه ورزش خیلی هم خوب بود.چون شما دوست نداشتید دلیل نمیشه الکی بکوبید!!!

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۲۹

اتفاقا درجمع دوستان(خانواده)مپپسابقه رو تماشاکردیم باگزارشگر هیجانی لذت بردیم خیلی عالی بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۲۹

من خودم تکواندو کار میکنم وتمام حرکاتی که بازیکنا میزدن گزارشگر می گفت ولی صدای گزارشگرگرفته بود وبدرد گوش کردن نمی خورد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۳۲

گزارشگر شبکه ورزش افتضاح بود وای خدا وای خدا

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۳۲

شبکه ورزش با شور و هیجان گزارش میکرد و شبکه سه، فنی تر و با ارامش، اگر گزارش مهربانی دوست نداشتید میزنید شبکه سه ، اکثر بینندگان دوست داشتن و از شور و حرارت مهربانی سر کیف اومدند بعضیا فقط بهونه های بنی اسراییلی میگیرند.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۳۳

چی میگید بابا خیلی هم خوب بود هیجان انگیز و عالی والا ما که کیف کردیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۳۵

شبکه ورزش عالی بود گزارشش عالی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۳۶

کاملا با شما موافقم.باورکردنی نبود این گزارشگر تلویزیون باشه.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۳۹

اتفاقا احساسات گزارشگر باعث توجه خیلی به تکواندو شد دمش گرم اگر استاندارد نداشت احساس داشت

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۶:۲۷

دقیقا افتضاح بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۶:۳۶

خیلی عالی بود نقد مغرضانه دارید میکنید من که لذت بردم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۴۲

افتضاح بود مخصوصا گزارشگر شبکه خبر

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۴۳

برای جلب مخاطب بیشتر در تلویزیون باید دست مجری رو باز بگذارند تا بتونه با کلمات بازی کنه و از کلمات هیجان آور استفاده کنه تا مردم خوشحال شوند و به دیدن تلویزیون ایران تشویق بشوند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۴۴

کی این ایرادهای بنی اسرائیلی از مملکت ما بیرون میره، نمیدونم!!! واقعا متاسفم ، طوری شده، نقد کردن بی مورد هم کلاس شده!!

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۴۵

خیلی هم گزارش شبکه ورزش متفاوت وقشنگ بوداتفاقا😅

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۶:۴۹

گزارش باید فنی و جذاب باشه انصافا بازی دوم مبینا رو مثل فینال گزارش کرد حرف بد که نمیزد باید بیشتر مطالعه و گزارشگری کنه تا بهتر بشه بنظر من

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۶:۵۲

به نظرم هر چیز متفاوتی اولش مورد انتقاد قرار میگیره.ما حاضر نیستیم از کلیشه فاصله بگیریم. مثل گزارش هواشناسی خیلی قدیمی و جدید میمونه. کی گفته گزارشگری حتما باید توی یه چهارچوب خاص باشه. شبکه ورزش عااالی و باحال و نو بود. دمش گرم.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۴۶

زور میزد که هیجان ایجاد کنه و چقدر اسمان ریسمان بافت

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۴۷

گزارشگر شبکه ورزش هیجانش خوب بود ولی از بعضی جملات نباید تو رسانه اینجوری استفاده کرد تخصصی تر باهیجان بالا عالی میشه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۵۰

باز این بنده خدا هیجانی میداد به بازیهای بزرگی مثل المپیک ولی آقای بیژن خراسانی واقعا چه فکری میکنه اینجوری گزارش میکنه اون کسی که آقای خراسانی رو میذاره چ فکری میکنه؟ مگه میخواییم بخوابیم؟ گزارشش سطح مسابقات رو آوورده بود زیر مسابقات استانی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۵۱

گزارش شبکه ورزش عالی و هیجانی بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۵۲

درود بر گزارش گر تکواندو آقای مهربانی واقعا مسابقات با گزارش ایشان بسیار جالب و مهیج شده بود قطعا مدال ها با این گزارش عالی به اکثر مردم چسبید.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۵۳

گزارش گر جایگزین شبکه ورزش تا آخر مسابقه به تکواندوکار کشور شیلی که رنگین پوست هم بود از اول تا آخر مسابقه گفت تکواندوکار چینی طفلک نمیدونست علامت اختصاری کشور چین chn هست نه chi

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۵:۵۷

گزارشگر شبکه ورزش عالی بود هادی عامل تکواندو بود. اما گزارشگر شمشیربازی به معنای واقعی کلمه روی اعصاب ، بی سواد و بی اطلاع از قوانین بود فقط می گفت لبخند شیطانی داور و حق کشی و ... حسابی بیننده را عصبی می کرد میدوارم که دیگه گزارش مسابقات را بهش ندن.

avatar

گزارشگر شبکه ورزش عالی بود عالی عالی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۶:۱۰

برعکس خیلی باحال گزارش میکنه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۶:۱۲

خیلی عالی بودی رسول مهربانی گزارشگر تکواندوی شبکه ورزش، دمت گرم ونفست حق، من همه گزارشات و دانلود کردم وکیف میکنم. انشالله هميشه سلامت و پاینده باشی پسر بچه کرمانشاه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۶:۲۰

آقای مهربانی دمت گرم عالی بودی برادر ،دست مریزاد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۶:۲۵

دقیقا در مورد گزارش بیشتر رشته های ورزشی این مشکل وجود دارد ظاهرا جنبه فنی برای مسولین صدا و سیما مهم نیست عدم اطلاع و تخصص گزارشگری رو میخوان با بیان کلمات قلمبه سلمبه به هیجان تبدیل کنند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۶:۲۶

من که سرم درد میگرفت بیشتر کمدی بود صحبتهاش و کاملا نابلد،به این نمیگن هیجان عادل خان فردوسی پور تو فوتبال گزارشگری میکرد بسیار عالی هیجان بازی رو با ادبیات زیبا انتقال میدادند ،آخر هم که چهره و هیکل گزارشگر رو دیدم دیگه مطمئن شدتکواندو را از دوردیده

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۶:۲۶

گزارشگر شبکه ورزش عالی بود خیلی با احساس و جذاب ما که واقعا لذت بردیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۶:۳۰

خنده دار بود. از این‌ها امتحان ‌یا آزمون نمی گیرند با پارتی وارد صدا و سیما شدند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۶:۳۱

خبلی هم زیبا و دلی گزارش کرد و با احساس کلی انرژی مثبت فرستاد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۶:۳۲

اونی که گزارش تصویری گرفت با آرین و ساعی و افلاکی تو شبکه ۳ بعد از پایان مسابقه که اصلا آخرِ مسخره بود شبیه بدل عادل بود توی خنده بازار😝

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۶:۳۲

هر چی که نوشتید همه درسته و منطقی واقعا دوست نداشتیم مسابقات رو با اون صدا و نوع گزارش نگاه کنیم 🥴😔

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۶:۳۲

هر چی که نوشتید همه درسته و منطقی واقعا دوست نداشتیم مسابقات رو با اون صدا و نوع گزارش نگاه کنیم 🥴😔

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۶:۳۳

واقعا تاسف آور بود صداش واسه گل یا پوچ بازی کردنم زجر اور هست گزارش کنه چه رسد تکواندو که هیجان میخاد نه کاذب مثل این اقا.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۶:۴۲

اتفاقا خییییلی هم هیجانی و پرشور گزارش میکردن عالی بود عالییی با تعصب و با غیرت ایرانی گزارش میکردن کاملا مخالف نویسنده ام

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۶:۴۳

گزارشگر شبکه ورزش عالی بود حس هیجان وامید رو باهم به ما منتقل میکرد اینایی که مخالفن مشکلشون عمیقترراز این حرفاست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۶:۴۶

برعکس به‌نظرم با تعصب گزارش می کرد شبکه ورزش اما آقا خراسانی رو حق دارید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۶:۴۶

دقیقا درست میفرمایید من صدای تلویزیون رو قطع میکردم که فقط صدای مزخرف گزارشگر رو نشنوم و واقعامتاسفم برای صدا و سیما

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۶:۴۷

این نحوه گزارشگری ادامه الگو برداری و تقلید از گزارشگری های سخیف گزارشگرانی هست که سالهاست بواسطه همین نحوه ی کار از جایگاه ویژه ای برخوردار شدن .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۶:۴۸

با سلام اتفاقا با نوع گزارش جذابش کیف کردیم.و بیشتر بجای انتظار برای مسابقه انتظار گزارش با حال و پر انرژی و با هیجانش بودیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۶:۴۹

باسلام. اتفاقا جالب و متفاوت بود . گزارش ایشون کلی از استرس ما را پایین می اوردبهشون خسته نباشید میگم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۶:۵۲

به نظرم خیلی هم خوب وباهیجان بودن ما که خانوادگی جذب مسابقات شده بودیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۶:۵۵

نویسنده عزیز این مقاله : به نظر شما در این ادوار اخیر کی ؟ کجا ؟ و در کدام برنامه مخاطب برای مدیران و برنامه سازان مهم بوده ؟ استاد خراسانی لالایی گفتند و به اصطلاح گزارشگر شبکه ورزش هم تلوزیون رو با چاله میدان اشتباه گرفتند.. هنر مدیریت !!!!

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۶:۵۸

تکواندورو بخاطر هیجانات گزارشگرش نگاه کردم با تعصب عالی گزارش کرد بنده خدا صداشم گرفت

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۷:۰۳

گزارشگر شبکه ورزش فقط داد میزد...مانند اینکه یه تماشگر پر هیجان بود فقط همین ..بدون توجه به گزارش فنی و احساس بیننده .. گزارشگر شبکه سه هم مثل اینکه از خواب تازه بیدارش کردن ..

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۷:۰۷

رسول مهربانی گزارشگرنیست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۷:۰۷

فقط اونی که داشت توی شبکه ی ورزش خودش میکشد رو یادم نمیره😅😅😅😅 ولی به غیر از شوخی بگم خیلی صداش گرفته بود و واقعا بعضی هارو اذیت میکرد..... البته نظرات همه مهمه و قابل احترام ولی گزارشکر باید اونقدر داد و فریاد نکنه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۷:۱۱

وا همه دارن از گزارشگر شبکه ورزش تعریف میکنن حالا برای بنده خدا متلب انتقادی مینویسید ؟ با جون و دل داشت گزارش میکرد اطلاعات کافی هم از تمام ورزشکاران داشت مدال ها و سوابق رو هم به خوبی بلد بود و خوب پیش بینی میکرد کارش درست بود کار اشتباهی کردید.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۷:۱۶

من با مقاله شما موافق نیستم اگر کسی با حرارت و با عشق به کشورش گزارش کنه میگی گوش خراش و غیر حرفهای و گزارش بعدی را میگی کسل کننده و بی حال . اقا رسول مهربانی باعشق به وطن ،بسیار جذاب و دلربا، مهربانیش را برای تکواندو کاران خرج کرد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۷:۱۷

دقیقا افتضاح بود چندبار هم مجری به خراسانی مثلا گزارشگر میگفت اینبار دیگه یه گزارش هیجان انگیز ببینم باز همون بود...واقعا متاسفم برای صدا و سیما حداقل برو دوتا مطلب یاد بگیر ...حالا قبل تر مسابقات فرمول یکم گزارش می‌کرد اه اه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۷:۱۹

گزارش شبکه ورزش عالی،هیجانی ،حماسی بود من که کل مسابقات تکواندو رو ایستاده نگاه کردم.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۷:۲۲

گزارشگر شبکه ورزش از هر نظر عالی بود مثلا تو مواقع حساس صداشو میزاشت تا ایران ببره بعد گزارشگر شبکه ۳ کاملا خسته کننده و در آخر بازی که بچه ها می بردن طبیعی تبریک می گفت.گزارشگر شبکه ورزش عالی بور در آخر بازی که می بردیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۷:۲۳

واقعا با گزارش گزارشگر شبکه ورزش خیلی حال کردم...همیشه هم نگران بودم که حالش بد نشه انقد با عشق و تعصب گزارش میکرد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۷:۲۴

واقعا با گزارش گزارشگر شبکه ورزش خیلی حال کردم...همیشه هم نگران بودم که حالش بد نشه انقد با عشق و تعصب گزارش میکرد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۷:۲۷

سلام با احترام به نظریه همگان من که لذت بردم از گزارشگری های ایشان خیلی هیجانی بود ممنون از همه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۷:۳۱

گزارشگر شبکه ورزش خیلی هم با هیجان و خودمونی بود دوستش داشتیم .کلا متفاوت بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۷:۳۳

خیلییم عالی بود اینو میدونم دهه نودی های زیادی رو جذب تکواندو کرده

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۷:۳۵

کاملا با نظر نویسنده موافقم اصلا گزارشگری بلد نیستند غیر حرفه ای در گزارشگری و نا آشنا به فنون و اصطلاحات تکواندو.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۷:۳۵

نر دادن به این مقاله بستگی به اعصاب و حوصله هر شخص داشت🤣🤣🤣✌️✌️✌️رو اعصاب من که داشت راه می رفت😅😅

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۷:۴۰

ولله خنده دار بود من که وسط هیجان فینال المپیک مسابقه رو رها کرده به‌گزارش این یارو میخندیدم ... مخصوصا ا. ونجا که کارت اعتراض مربی کروواسی سوخت دیدید چه می‌کرد....آخ.. جون .. آخ سوخت .. آخجووون کیف کردم .. دلم خنک شد .. سوختی.. سوخت

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۷:۴۱

اتفاقا گزارش شبکه ورزش عالی بود و پدیده بود این انتقادات بیجاست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۷:۴۲

اتفاقا بسیار با هیجان و خوب گزارش کرد بکار بردن عبارات جدید در گزارش هم امر عجیبی در دنیا نیست حالا برخی مثل نویسنده خبر نپسندیدند، دلیل بر بد بودن گزارش نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۷:۴۶

من راضی بودم از گزارش شبکه ورزش

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۸:۱۸

گزارشگر شبکه ورزش بسیار عالی و پر هیجان بود و گزارشگر شبکه سوم هم گزارشگر باتجربه ای هستند خدا قوت به همگی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۸:۴۹

به نظر من گزارش شبکه ورزش خیلی هم عالی بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۷:۴۶

گزارشگر شبکه سه خیلی بد بود خوابمون میگرفت. گزارشگر شبکه ورزشم شور و هیجانش خوبه اما تو اون هیجان از کلمات بی معنی و الفاظ نامناسب استفاده میکرد. مثلا میگفت تهمینه‌ی‌ایران،آخه اصلا تهمینه ایرانی نبود دختر شاه سمنگان تو شهر مرزی توران بود.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۷:۴۹

به به به به به به. صاحب نظران عزیز بفرمایید. بگوشیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۷:۵۳

گزارش گر واقعا وحشتناک بود ما که صدا را قطع کردیم و

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۷:۵۵

خیلی خیلی هم عالی گزارش میکرد من که طرفدار تکواندو نیستم منو نشونده بود جلو تلوزیون برا تماشای تکواندو

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۷:۵۸

به نظرمنم هیجانی وعالی گزارش می کرد وباعث میشد استرسمون کم بشه وگاهی بخندیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۸:۰۴

عالی بود دمش گرم.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۸:۰۹

نصف هیجانات تکواندو رو مدیون ایشون ایشون هستیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۸:۱۰

خیلی عالی گزارش کرد تکواندو حرف الکی نگید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۸:۱۷

من به عشق آقای مهربانی میدیدم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۸:۱۸

با سلام گذارش اقای رسول مهربانی از مسابقات تکواندو بسیار عالی جذاب و با احساسات پاک همراه بوده خداوند حفظش کند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۸:۲۰

گزارشگر شبکه ورزش واقعا چیزی در حد فاجعه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۸:۲۳

اتفاقا گزارش شبکه ورزش هیجان انگیز و جالب بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۸:۳۰

گزارش گزارشگر شبکه ورزش عالی بود همینکه همه رو به شور ووجد اورده بود کافی بود همینکه میگفت یازهرا و دل همه مارو به تاپ و توپ مینداخت بینظیر بود ماها که خیلی خوشمون اومد و لذت بردیم ولی شبکه 3 افتضاح بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۸:۳۴

سلام. اتفاقا خیلی هم خوب بود. بنظرم بالاخره یه گزارشگر حرفه ای اومد. من عاشق گزارشش بودم. دمت گرم عالی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۸:۳۶

آی قربون اون مقاله دلچسبت برم من نمیدونستم حرفم رو کجا بزنم که به گوش این مسئولان برسد واقعا من در نظراتم بیان کردم گفتم اگر این گزارش به گوش کشور های دیگه برسد که المپیک را در رسانه ملی یک کشور چنین گزارش کرده چی میشه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۸:۳۸

دقیقا

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۹:۱۵

کاملا غیر حرفه ای ومبتدی ودرحدمحلات بود گزارشگریش

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۸:۴۱

گزارشگر شبکه ورزش بسیار جذاب گزارش می کرد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۸:۴۳

اتفاقا بعد از سالها گزارش‌شبکه ورزش جالب و هیجان انگیز بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۸:۴۳

بنظر من درسته که گزارشگر خیلی حرف می‌زد یا گاهی ک از استرس داشتیم میمردیم میرف تو مخ در کل خیلی هیجان انگیز بود و برخلاف گزارشگر سه که ده تا ورزش گزارش میکنه قطعا اطاعات بالاتری داشتن چون قبلا تکواندو گزارش میکردن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۸:۴۵

اصلا گزارشگر شبکه ورزش خوب نبود با اون صداش ولی بنظر بنده گزارش آقای خراسانی خوب بوده است دم سلیمی گرم مبارکش باشه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۸:۴۵

اتفاقا خیلی جذاب بود خیلی بیننده رو به وجد می‌آورد سبک گزارشگران عربی گزارش میکرد سبک استاد عامل یجور دیگست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۸:۴۷

جانا سخن از زبان ما می گویی. کاملا با نویسنده موافقم. آقای خراسانی بعد عمری هنوز از مقررات تکواندو و نحوه امتیازدهی بی اطلاع است. گزارشگر شبکه ورزش هم که کلا رقابت ورزشی رو با معرکه گیری اشتباه گرفته بود و کوچکترین اطلاعی از تکواندو نداشت. متاسفم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۸:۵۳

خوب داره گزارش میکنه. دیگه چکار کنه. آقای خراسانی از کارشناسان و گزارشگران کاربلد هست.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۸:۵۴

درسته که گزارشگر شبکه ورزش بصورت حرفه ای به فنون تکواندو مسلط نبودند ،اما گزارش هیجانی و جذابی ارائه دادند👏👏...هرچند که باید در رویداد مهمی مثل المپیک ،گزارش تخصصی صورت بگیرد...اما اینم در نوع خودش خوب و جذاب بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۸:۵۶

گزارش بسیار زیبا بود و جذتبیت بازی رو دوچندان میکرد اقای مهربانی خودشون کارشناش با دانش تکواندو هستن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۸:۵۹

خیلی خوب بودند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۸:۵۹

گزارشگر شبکه ورزش عالی بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۹:۰۲

با صدای گرفته خیلی هم خوب گزارش شد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۹:۰۳

انصافا رسول مهربانی خیلی خوب گزارش میکرد پر هیجان و حماسی برای ایران بود.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۹:۰۵

به نظر من اقای مهربان در عین حال که حس میکرد خیلی پر هیجان داره گزارش میکنه لوس و بی مزه گزارش میکرد با اصطلاحات و تیکه هایی که نه مناسب تلوزیون بود نه المپیک.با نظر نویسنده این مطلب کاملا موافقم.گزارشات ورزشی انگلیسی رو نگاه کنید متوجه منظورم میشید.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۹:۰۷

سلام گزارشگران ورزشی باید در حد ورزشکاران جوانمرد ما مانند میرزا زاده و زارع باشند و از کلمات فاخر استفاده کنند این جایگاه با حد کشتی گیر نامرد گرجی در مقابل پهلوان زارع جایگاه متفاوتی دارند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۹:۰۸

آنقدر بد بود من که بدون صدا نگاه میکردم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۹:۱۱

سلام خدمت همه گزارش جذاب این گزارشگر متدین متعصب بر زیبایی این ورزش و‌مسابقه افزود اکثر مردم‌ ایرانی و متدین لذت بردن صدای ایشون هم در این وطن دوستی گرفت که باز هم لذت بخش بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۹:۱۱

گزارشگر شبکه ورزش که عاااالی بود پرهیجان و احساسی ما که لذت بردیم. شبکه سه شل و وارفته بود.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۹:۲۱

گزارشگر شبکه ورزش مربوط به مسابقه آرین سلیمی عالی بود .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۹:۲۵

نوع جالب وجذابی از گزارش بود.دمش گرم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۹:۲۵

چه گزارش های مزخرفی نذاشتن مسابقه ها را هم درست ببینیم!!!

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۹:۲۹

به نظرم گزارشگر شبکه ورزش خیلی خوب بود. از چند نفر دیگه هم پرسیدم، با من هم عقیده بودن.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۹:۳۱

کاملا مخالفم گزارشگر شبکه ورزش خیلی هم خوب گزارش میکرد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۹:۳۵

من از گزارش آقای مهرانی لذت بردم. . گزارشگر باید بتونه همه اقشار را جذب و پای مسابقه تکواندو بشونه و جوری به وجد بیاره که مسابقه را دنبال کنن. گزارش های رسول مهربانی بی نظیر بود .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۹:۳۷

امثال ما که با هیجان گزارش دوست داریم خیلی هم حال کردیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۹:۳۷

گزارش آقای مهربانی عالی بود لذت بردیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۹:۳۸

سلام . واقعا این کی بود دیگه ؟ ما بی صدا میدیدیم . گزارشگر کشتی هم کلا دو تا جمله رو هی تکرار میکنه بقیه حرفاش هم سریع و نامفهومه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۹:۴۳

منکه صدای تلویزیون رو بستم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۹:۴۴

خیلی هم گزارشگری شبکه ورزش خوب بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۹:۵۳

شبکه ورزش گزارشگر خوبی داره ما که لذت بردیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۹:۵۴

من‌که‌خجالت‌می‌کشیدم‌گوش‌بدم‌یا‌صداش‌رو‌می‌بستم‌یا‌از‌شبکه‌سه‌ می‌دیدم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۹:۵۵

اصلا نباید این مسابقه هارو از تو شبکه های صدا و سیما دید. همش سانسور، همش گزارشگرای بی سواد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۹:۵۷

داشت فیلم بازی میکرد اخ جون بزن اومد یعنی چی . این گونه گزارش گری بیشتر برای پلتفوم هاست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۱۹:۵۸

گزارش بسیار هم خوب بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۰:۰۴

سلام خیلی هیجان میداد به بازی اصلا با این نظریه موافق نیستم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۰:۰۵

مثل خانم ها دادوبیداد میکنه..در شآن صداوسیمای ما نیست تکواندو گزارش میکنه یا چیز دیگه ای..از صدای خودش وچیزایی میگه خجالت نمیکشه.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۰:۱۲

با سلام ,اتفاقا ما خانوادگی از شوق و ذوق آقای مهربانی خیلی خوشمان می آمد .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۰:۲۰

اون صدا گوش خراشه به تکواندو و فنونش مسلط نبود ولی خداییش خیییلی هیجان میداد و ما یه هیجان متفاوت همراه با طنز رو برا اولین بار تجربه کردیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۰:۲۱

اتفاقا گزارشگر شبکه ورزش خیلی با هیجان و جذاب بود. این استانداردی را که میگویید در رویداد ورزشی نداریم.ورزشهای خانواده رزمی باید گزارشگر هیجان انگیز داشته باشه.من خیلی پسندیدم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۰:۲۲

شبکه سه خوب بود ولی شبکه ورزش واقعا رو اعصاب بود، گزارشگر شبکه ورزش بیشتر ورزشکارو مخاطب قرار میداد تا مردم رو

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۰:۲۵

من شبکه ورزش رو میدیدم فقط به خاطر گزارشگرش از اطرافیان هم یک نفر رو ندیدم که از این گزارشگر انتقاد کنه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۰:۲۶

هم مسلط به فنون بود هم هیجان میداد ولی شبکه ۳ آقای خراسانی هنور نمی‌دونست تکواندو هر راند جداست مثلا ایران ۶بر ۱راند اول باخته بود میگفت ۵ امتیاز اختلاف زیادی نیست میتونه با دو ضربه نو راند بعد مساوی کنه ولی شبکه ورزش عالی بووود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۰:۲۶

گزارش شبکه سه بد بود اما شبکه ورش عالی همین که از هیجان صداش گرفت باعث شد به ما هیجان بده درسته صداش بد شد ولی بعد خوب شد من که تمام تکواندو رو از شبکه ورزش می دیدم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۰:۲۹

گزارشگر فقط هادی عامل،با ان دیالوگ شیرین همیشگی،،شیر مادر ،نان پدر ،حلالت هادی جان🙂ان شا ا..المپیک بعد هم خودت گزارش کنی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۰:۳۱

مطمئنم بد سلیقه ترین ادم هم به این صدای نخراشیده و به این افتضاح گزارشگری حتی معمولی هم نمیگه چه برسه بگه عالی بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۰:۴۵

فیلم گزارش همین جا هست چطور برخی ها میگن خوب بوده؟! واقعا آدمو اذیت می کرد، مجموعه ای بود از ریاکاری، فریادهای گوشخراش، رفتار تصنعی، اصطلاحات نامناسب، اشتیاهات فاحش و..،، انتظار میره صداسیما لجاجت نکنه و اینگونه گزارشگرهای غیرحرفه ای پایان بده

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۰:۴۹

کاملا مزخرف گزارش کرد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۰:۵۲

گزارشگر داشت بیشتر مداحی میکرد تا گزارش

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۰:۵۹

خیلی افتضاح گزارشگر.گزارش داد به مردم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۱:۰۰

ظاهرا قحط الرجال بوده

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۱:۰۳

به این قشنگی گزارش کرد گزارشگر شبکه ورزش. با هیجان و ذوق و شوق بود.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۱:۰۹

خیلی هم عالی بود گزارشگر شبکه ورزش من که تکواندو دوست نداشتم کیف کردم با گزارشش

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۱:۰۹

شبکه ورزش عالی بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۱:۱۲

من که کشتیا رو شبکه سه می دیدم تکواندو رو شبکه ورزش گزارشها هم خیلی خوب بود از دید من. همینجا از گزارشگر شبکه ورزش تشکر می کنم.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۱:۱۵

مشکلی داری صدای تلویزیونت رو ببند! بالاخره یه نفر پیدا شد یه هیجانی توی گزارشش باشه، واقعا لازم داشتیم، دمش گرم.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۱:۲۰

انقدر افتضاح بود ،صدا رو قطع میکردم به همه چی میخورد جز گزارش تکواندو

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۱:۲۳

بهترین گزارش گر بود کاشکی برای فوتبال هم این جوری گزارش می کردن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۱:۲۹

خیلی عالی بود و پر انرژی گزارشگر شبکه ورزش

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۱:۳۸

سلام. مخالف این مقاله هستم. گزارشگر دومی کاملا پرانرژی بود.گزارشگر باید این جوری ، پز انرژی باشد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۱:۴۲

اون گزارشگر شبکه ورزش فقط دوتا کلمه بلد بود یا میگفت میزنه میزنه میزنه یا میگفت میخوره خورد میخوره خورد خورد خورد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۱:۵۳

خیلی هم عالی بودبا احساس وتوکل بخدا واهل البیت بود.خیلی هم با احساس

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۲:۱۵

مزخرف ترین گزارش تمام زندگیم را دیدم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۲:۳۹

ماله شبکه ورزش عالی بود خیلی هم غیرتی و با انرژی و جذاب گزارش می کرد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۲:۴۱

گزارشگر شبکه ورزش عالی بود ،من چیزی از فنون یا امتیازات تکواندو سرم نمیشد ولی از هیجانی که گزارشگر میداد خیلی لذت میبردم دوست نداشتم مسابقه تموم بشه جومیداد حسابی برعکس شبکه سه که خوابت میبرد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۲:۵۳

گزارشگر شبکه ۳ بی حال بود و گزارشگر شبکه ورزش خیلیم عالی بود باید هیجان داشته باشه صداشون روز اول به خاطر گزارش خانم تکواندو کار که در شبکه بهشون آب سر دادن گرفت. خودشونم عذرخواهی کردند اینقدر جذاب گزارش می کردند بعد از کی ما یه گزارش جذاب شنیدیم.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۳:۰۴

آدم حس می‌کرد توی حسینیه است طرنوحه میخونه داره نوحه میخونه ،هیچ بار ورزشی نداشت

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۳:۱۳

خیلی لدت بخش بود فنی هم بود به درد ما نمیخورد...

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۳ ۲۳:۵۶

خیلی عالی بود ایکاش ایشون شبکه سه بودند ، اونوقت مثل کشتی با گزارش‌های عالی آقای عامل ، مردم به مسابقات تکواندو هم ترغیب میشدن .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۰۰:۰۴

بابا حالا بنده‌خدا حس ملی گراییش بالا بود.جنایت که نکرده ..

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۰۰:۳۹

باسلام آقای رسول مهربانی گزارشگر شبکه ورزش خیلی عالی بودند وبا گزارش پرشور وهیجانی که داشتند همه رو علاقه مند کرده بودند به دیدن مسابقه،خداقوت بهشون میگیم .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۰۱:۰۴

گزارشگر فوق العاده بود به کوری چشم دشمنان نظام

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۰۱:۱۳

والله اون گزارشگری که هی داد و فریاد راه انداخته بود فقط روی مخ بود. حتی اجازه نمی داد از دیدن مسابقه لذت ببریم.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۰۱:۲۰

دنبال چی هستید خدایی!! !همه چیز طبیعی بود برید دنبال حاشیه نباشید بسه دیگه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۰۱:۲۲

خیلی با انتقاد ایسنا موافقم.گزارشگر شبکه ورزش فقط برای خودنمایی گزارش میکرد.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۰۱:۳۱

اتفاقا خیلی بامزه و متفاوت گزارش می کرد. کلی خندیدیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۰۲:۰۲

خيلی هم خوب گزارش کرد آشنایی کامل با فنون تکواندو و حریفان کارش حرف نداشت

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۰۲:۰۳

اتفاقا هم تمام فن ها رو میدونست و اطلاعات کاملی داشت و هم با احساس و پر شور گزارش میکرد ایشون رو برید تحقیق کنید که چه استادی هست و چه سوابق و کارنامه درخشانی دارند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۰۲:۰۵

ما که همش داشتیم با تعجب همو نگاه میکردیم که این کیه این چه گزارشیه از شبکه ورزش چی میگه یارو دیدی سوخت جونم جونم آخ حون سوووخت زشته بابا جمعش کنید ترخدا، چقدر رنک ۲ دنیا تکواندوکار مکزیکی رو مسخره می‌کرد اجازه همچین رفتاری نداره.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۰۲:۳۴

اتفاقا من از گزارش خوشم اومد...مخصوصا شبکه ورزش...هیجان داشت و زحمت کشید..

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۰۲:۴۶

اتفاقا گزارشگر شبکه ورزش عاااالی بود من که منتظر بودم یه مسابقه دیگه هم گزارش کنه و لذت ببرم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۰۲:۴۹

یه عده هم هستن دوست دارن واسه هرچی یه حرفی در بیارن دیگه ، خیلیم عالی بود ، جفتشم خوب بود ، والا ایران کم نداره از اینایی که هر کاریشون کنی راضی نیستن . میخواستی گزارش باحال نگاه کنی اونی که صداش گرفته نگاه میکردی ، میخواستی ملایم تر نگاه کنی دومی .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۰۲:۵۷

این آقای خراسانی که بابا بیش از سی ساله داره یکه تازی می‌کنه در این بخش و کس دیگه ای در شبکه سه نبوده و نیست و گزارشگر شبکه وزش هم این چه جور حرف زدنه جای اینکه از واژه های این رشته استفاده کنه.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۰۲:۵۹

گزارشگر شبکه ورزش عااااالی بود عالی کسی که این مقاله رو نوشته

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۰۳:۱۰

خیلیم قشنگ گزارش میکرد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۰۴:۱۵

کارتشون سوخته جووونم جووونم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۰۵:۱۰

گزارشگرشبکه سه آدم از تکواندو فراری میده اما گزارشگر شبکه ورش عالی بود دمش گرم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۰۵:۳۰

گزارشگر و گزارشش عالی بود تعجب می‌کنم از این تحلیل!!!

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۰۵:۴۸

اتفاقا خیلی جذاب گزارش می کرد...

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۰۵:۵۰

چرا الکی از طرف مردم حرف میزنید ...اتفاق خوشحال کننده ای بود گزارشگری هم نسبت به قضیه اتفاق افتاده بسیار طبیعی و پرشور بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۰۶:۱۴

برعکس خیلی هم عالی گزارش کردند.آقای مهربانی عزیز خسته نباشید.دست مریزاد.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۰۶:۵۰

گزارشگر شبکه ورزش عالی عالی عالی بود. ممنونیم ازش. آن شاالله که همیشه صداش پر انرژی باشه.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۰۶:۵۰

سلام اتفاقا گزارشگر شبکه ورزش خیلی خوب بود مخصوصا زمانهایی که به ائمه متوسل میشد و هیجان هم داشت

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۰۷:۳۰

سلام به نظر من گزارشگر شبکه ورزش سبک متفاوتی داشت و لذت بخش گزارش می‌کرد.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۰۷:۴۳

سلام خیلی خوب بود.انرژی دادنش عالی بود.شاید اشتباه لفظی پیش میومد اما قابل چشم پوشیه.واقعا لذت بردم.دست پهللون های ایرانی درد نکنه.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۰۹:۲۷

گزارش شبکه ورزش کیف کردم از ته دل و با تمام وجود گزارش میکرد. ما ایرانیا عادت داریم به همه چی ایراد بیاریم.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۰۹:۳۵

خیلی هم با هیجان و خوب بود مشکل شما با صدای ایشون بود خیلی با هیجان گزارش داده بود صداش گرفته بود اگه با بعضی کلمات و جملات مذهبی بوده که خود دانید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۰:۰۳

باید فضا برای گزارشگران جوان و با استعداد باز شه،بعنوان یه رزمی کار میگم میشه از رزمی کارهای که به اصطلاحات رزمی آگاه هستن و بیان خوبی دارند استفاده کرد.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۰:۰۸

اتفاقا گزارشگر شبکه ورزش خیلی خوب بود نصف هیجان تکواندو با گزارشگر بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۰:۱۵

چرا چرند میگین بهترین گزارشگر بود با احساس و هیجان کیف میداد ، شما چون صداوسیما با این گزارشگر طرفدار پیدا کنه نگرانید، چرا از موفقیت هموطن تون حسودی تون میشه ؟

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۰:۱۸

حرف حق! هر آنچه که باید گفتید👏 فکر میکردم تو این زمینه تنهام خوشحالم که هم نظرتونم الفاظ گزارشگر شبکه ورزش خیلی زننده بود با اون صدای انکرالاصوات چرا نباید یه نفر جایگزین میشد!! شبکه سه هم مجریش یاد اون عینک بینی پلاستیکیا مینداخت کلا نگاه نمیکردیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۰:۲۰

گزارش شبکه ورزش عااااااااااااااااالی بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۰:۲۳

این نظر شخصی خودته من اصلا قبول ندارم خیلی خوب گزارش می کردند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۱:۰۳

اتفاقا گزازششون هم تخصصی بود هم تعصبی بود هم هیجانی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۱:۱۲

صداش گوشخراس بوداما فوق العاده احساساتی بود.اونیکی صدا خوب بود اما مهیج نبود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۱:۳۰

دوستان گزارش آقای رسول مهربانی خیلی متفاوت گرم و دوستداشتنی بود و اتفاقا ب جای پرداختن به جزییات نآشنا و و تخصصی فنون ک برای عام مردم جذابیتی نداره سعی میکرد به احساسات و انرژی مثبت هایی که جمع میکرد اثر مثبتی رو بیننده و حتی زمین مسابقه بذاره

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۱:۳۴

مصداق بارز حسادت های خاله زنکی!!!اینقدر خوب و با انرژی انگار حرفای دل تک تک مارو میزد،حالا ک دیده شده و مورد اقبال مردم قرار گرفته همکاراش در رسانه دارن میزننش همینجوریه ک تو ایران پیشرفت نمیکنیم بنده خدا حمایتتو نخواسته شما حداقل با تانک از روش رد نشو

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۱:۴۰

اتفاقا عالی بود حالا نمیدونیم منظورتون از الفاظ عجیب غریب دقیقا چی هست حتما جایی که می‌گفت مردم ذکر بگید شما رو ناراحت کرده

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۱:۵۸

اتفاقا خیلی با احساس گزارش میکرد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۲:۳۶

دم نویسنده گرم.کاملا درسته.گزارشگر واقعا رو مخ و گوش خراش بود.با صدای گرفته اخه..جای تاسف داره

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۳:۰۷

ینی حالم بهم خورد الانکه دیدم. اه اه اه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۳:۰۷

والا بخدا یجوری گزارش میکرد یاد بدبختیامون افتادیم همش ناله بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۳:۲۸

صدا و سیما دیگه نمیدونه برای بینندگانش باچه سازی باید برقصه شبکه ۳ را که میگید آرام بود.شبکه ورزش راهم که میگید شلوغ بود تکواندو ورزش لحظه هاست وگزارشگر باید به شنونده هیجان بدهد شما گزارشگرفوتبال شبکه های عربی و اروپائی را گوش کنیدببینید چقدرالکی ش

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۳:۳۲

خیلی هم خوب و عالی بود چشم دیدن آدم های خوب ندارید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۳:۵۹

گزارشگر شبکه ورزش اسمش فک کنم مهربانی بود جای تاسف داره. داد و بیداد الکی عدم تسلط به فنون و اصطلاحات تکواندو استفاده از الفاظ نامربوط و نابجا و... واقعا دم نوببسنده این مطلب گرم حرف حق رو زدی. خوشحالم که همچین آدمایی هستند که حرف دل مردم رو بزنن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۴:۰۲

اتفاقا از خاطرانگیزترین گزارشات رو که تماما بیانگر شور وحال و عرق ملی ایران اسلامی بود.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۴:۰۶

سلام ایشان خیلی گزارشگر خوبی هستند و خیلی به تکواندو مسلط بود وخیلی عالی گزارش می‌کرد و خیلی به بازی هیجان میداد وخیلی حال کردم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۴:۰۷

از گزارشگر شبکه ورزش بپرسید تهمینه ایرانی کی بود و چه افتخاراتی داشت، اگه اینو جواب داد هیچ حرفی نداریم؟ تهمینه ایرانی😂😂

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۴:۴۵

سلام بیشتر آدمها عادتشان است هر چیز وهر کسی را به باد نقد بگیرند درحالی که در آن لحظه درآن ثانیه جای آن فرد نبوده اند ونمیدانند که نمی‌توانند آن لحظه را قضاوت کنند حالا یکی پیدا شد که با جان دل دل می سوزاند برای ایران همه شدند پروفسور وروانشناس

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۴:۲۳

شبکه سه رو که ندیدم ولی شبکه ورزش واقعا رو مخ بود چارتا کلمه یاد گرفته بود تو همه گزارشاش همونجا رو تکرار میکرد وقتی روابط جای خودشو به تخصص میده انتظار بهتری نمیشه داشت

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۴:۲۸

دقیقا با نویسنده موافق هستم. گزاارشگر شبکه ورزش فاجعه بود. من آخرای بازی صدای تلویزیون رو قطع کردم فقط تصویر را میدیدم.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۴:۳۱

استاد بیژن خراسانی که عمرش در تکواندو و داوری تکواندو هست قابل قیاس با این گزارشگر نیست ایشان چندسال پیش برنامه ی تخصصی تکواندو در شبکه ی ورزش داشتند لطفا منصف باشید .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۴:۵۱

منم صداش رو بسته بودم صداش خیلی رو اعصاب و مصنوعی بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۵:۴۵

این نظر شماست، منکه از گزارش واقعا لذت بردم. دمش گرم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۶:۱۳

واقعا باید به حال این گزارشگر تکواندو و کسی که او را انتخاب کرده بود افسوس خورد که گزارش چاله میدونی بود به طوری که من در بیشتر مواقع صدای تلویزیون را خاموش میکردم یارو با صدای گرفته نخراشیده و نتراشیده داد میزد نابودش کن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۶:۲۳

گزارشگر عالی بود هرچی دوست نداشت می‌تونست صداش کم کنه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۶:۳۲

والا راست میگه اصلا استرس میداد به ادم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۶:۳۵

عالی بود نظر شخصی خودتون هست الان ما در جمعا حدود 10نفر همگی میگن عالی بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۶:۳۵

بالاخره با انرژی باشه و پرشوق یا کسل و خسته کننده؟!😂😂😂

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۷:۲۹

فقط یاد گرفتین گیر بدین دمش گرم خیلی هم خوب بود اگه علاقمند دیدن بازی بودید، استرس انقد بالا بود که اصلا صدای گزارشگر رو نمی شنیدن مگه موقع برسی خطا ها و اعتراض ها

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۱۷:۴۷

اصلا با این مقاله موافق نیستم ،گزارشگر شبکه ۳ خیلی هم خوب و فنی و با شور و هیجان گزارش میکرد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۲۰:۲۰

بهترین گزارشگر همین بنده خدا بود که صداش رو برای این مسابقات گذاشت

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۲۲:۰۵

گزارشگر شبکه ورزش خیلی عالی بودند. خیلی کیف کردیم و به خاطر گزارش ایشون می گذاشتیم شبکه ۳. برای ما که خیلی از تکواندو سر در نمی آوریم در همین حد کافی بود و ممنونیم که لبخند رو به لبانمان آورد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۴ ۲۳:۲۲

گزارشگر شبکه ورزش اتفاقا خوب بود ولی بعضی مواقع زیاد از حد پیاز داغش رو زیاد می کرد. در کل خوب و جذاب گزارش گری می کرد. بیننده ها رو می کشونه پای تلویزیون این نحوه گزارشگری

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۵ ۰۴:۳۰

ان که می گفت جانم سوخت ، دعا کنید بسوزه حقیقتا حالشخوب نبود چرا دروغ بگم الکی پیاز داغش رو زیاد می کرد .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۵ ۰۰:۰۳

عالی و پرشور بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۵ ۰۰:۴۲

سلام اصلا دیدن مسابقات تکواندو بدون گزارشگری ایشون معنایی ندارند مردم دوستشون دارن شما الکی جَوّ ندید!!

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۵ ۰۱:۱۱

بنده از گزارش جناب مهربانی بسیار لذت بردم خواهشا مغرضانه و یک طرفه قضاوت نکنید اقای مهربانی با احساس ،پرهیجان و از جمله معدود گزارشگران سیماست که مسلط بکار هست در ضمن خود آرین سلیمی و خانم نعمت زاده هم از ایشون و گزارشهایش بسیار راضی بودند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۵ ۰۲:۱۴

من کاملا باهاتون مخالفم گزارشگر شبکه ۳ واقعا کسل کننده بود ولی شبکه ورزش خیلی خوب بود چطور گزارشگر فوتبال هرچی بیشتر داد بیداد کنه خوشتون میاد این بیچاره اینهمه هیجان داشت تازه ناراضی هم هستید؟ واقعا که...

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۵ ۰۴:۳۱

اتفاقاً خیلیم جذاب و لذت بخش بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۵ ۰۴:۵۹

شبکه ورزش ک عالی بود وااا این حرفا از کجا در میاد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۵ ۰۸:۱۸

مزخزفترین گزارشی بود که شنیدم طرفو از تو وانتش که ضایعات میخریده کشونده بودن پشت میکروفون

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۵ ۰۸:۴۲

گزارشگر شبکه ورزش فقط داد میزد رو اعصاب آدم راه میفرت .مثلاً میخواد متفاوت باشه البته از نوع بدش

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۵ ۱۰:۱۲

سلام واقعاگزارشگراش به درد نمی‌خوردن اینقدکه حرف زدن بلد نیستن تهمینه ایرانی بیسواد برویکم شاهنامه بخون بعدبیا حرف بزن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۵ ۱۰:۲۷

بخدا من انقدخندیده بودم به کلمه هایی که این گزارشگر به کارمیبردکه اصلا تکواندورویادم رفته بود نگاه کنم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۵ ۱۰:۳۷

به نظر من این گزارشگر بسیار عالی عمل کرد و یکی از دلایل جذابیت این دوره تکواندو المپیک ، علاوه بر مدال های رنگارنگ ورزشکاران دوست داشتنی ما ،گزارشگری خاص این دوست عزیز بود که با جان و دل گزارش می کرد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۵ ۱۰:۴۰

بهترین گزارش یک دهه اخیر رو شنیدم از شبکه ورزش.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۵ ۱۱:۰۲

بالاخره گزارش هیجان داشته باشه خوبه یا نه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۵ ۱۱:۰۵

عادت کردین به سبک دیگه ای این سبک برایتان جدید بود. شخص جدید اومده و قدیمی تر نمیتونه قبول کنه صدای او در ایران پخش شه و مزاحم لذت بردن از مسابقه بشه.. ولی او اگر این حرفه را دوست داره باید نقاط ضعف فراوانش را برطرف کند و ضمنا از چند نفر استفاده کنن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۵ ۱۱:۱۹

شبکه ۳ خوب بود هی اون یکی میگه جوننننن جون اما زیادم بد نبودحالا

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۵ ۱۲:۲۴

اتفاقا گزارشگر شبکه ورزش لذت دیدن مسابقه رو صد چندان کرده بود و کلی از گزارش لدت می‌بردیم. میتونید این پیام رو از سطح جامعه هم دریافت کنید . چرا بیخود سعی دارید کار خوب یک گزارشگر رو توی حاشیه ببرید و اتفاقا نچسب وانمود کنید ؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۵ ۱۲:۴۳

اتفاقا" گزارش آقای رسول مهربانی در تکواندو بی نظیر بود، پر از شور و امید و احساس. تو خونه ی ما همه عاشقش شدن.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۵ ۱۴:۲۴

فینال شب جمعه بود گزارشگر هم توهمون حال و هوا گزارش میکرد،،،جووون

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۵ ۱۵:۰۳

والا راست و درست بیان نمودید. من اصلا نتونستم این جان و وای وای و جونم جونم و جیگر با صدای گرفته را نمیتونم تحمل کنم. چقدر بی ارزش چقدر بی کیفیت چقدر بدون پرستیژ ، این افراد اشغالی را می گزینش می‌کنه و شاخص و کیفیت سنجی می‌کنه. دمتون گرم برا ریزبینی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۵ ۱۵:۰۵

گزارش شبکه ورزش بسیار عالی وبا هیجان بود بهشون خداقوت میگم . انشاءالله بازم شاهد گزارشات خوبشون باشیم.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۵ ۱۵:۱۳

بنده هم گزارشگر شبکه ۳ را ترجیح میدم گزارشگر شبکه ورزش رو مخ بود واقعا

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۵ ۱۵:۲۵

خوش بحال خودم که ندیدمشون مخصوصا گزارش شبکه ورزش رو که معلوم نبود فاز گزارشگرش چی بود !