• دوشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۱
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1403052215130
  • خبرنگار : 71955

حمایت بنیاد علوی از دانش‌آموزان مستعد ورزشی و فرهنگی

حمایت بنیاد علوی از دانش‌آموزان مستعد ورزشی و فرهنگی
عکس آرشیوی است.

رئیس اردوگاه فرهنگی ورزشی امام خمینی(ره) بنیاد علوی، با بیان اینکه ۸۰۰ دانش‌آموز غرب کشور به همراه ۲۰۰ مربی و سرپرست در اردوی فرهنگی ورزشی دانش آموزان حضور دارند گفت: این اردو از ۲۶ تا ۳۱ مرداد با اهداف برنامه ریزی شده برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمد آقامیر در نشست اردوی فرهنگی ورزشی دانش‌آموزان غرب کشور گفت: اردوی فرهنگی ورزشی دانش آموزان از هفته آینده با حضور دانش‌آموزان متوسطه دوم از ۱۰ شهر استانهای کردستان، آذربایجان غربی و ‌ کرمانشاه برگزار خواهد شد. در این اردو مسابقات ورزشی در ۸ رشته ورزشی شامل سه رشته تیمی و ۵ رشته انفرادی برای دانش‌آموزان برگزار خواهد شد. 

رئیس اردوگاه امام خمینی(ره) با بیان اینکه استعدادیاب‌های بنیاد علوی در این اردو حضور خواهند داشت ادامه داد: در حوزه‌های مختلف دانش‌آموزان مستعد را شناسایی خواهند کرد تا بنیاد از آنها حمایت کند. 

آقامیر با بیان اینکه با مراکز مختلفی از جمله آموزش و پرورش، سازمان فنی و حرفه‌ای و ... هماهنگ شده است تا گواهی‌نامه‌های لازم در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد گفت: ما می‌خواهیم در این اردو، نوجوانان و دانش‌آموزان تجربیات خوب و لذت‌بخشی را کسب کنند. در این اردو یک کار جمعی با تقویت روحیه کار گروهی، اعتماد به نفس و تقویت هویت ملی و دینی برای دانش‌آموزان اتفاق خواهد افتاد و به صورت روزانه عملکرد دانش‌آموزان رصد خواهد شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌سازی‌ها از بروز آسیب‌های اجتماعی در میان دانش‌آموزان نیز جلوگیری خواهد کرد ادامه داد: تعداد ۸۰۰ دانش‌آموز از غرب کشور به همراه ۲۰۰ مربی و سرپرست در این اردو از ۲۶ تا ۳۱ مرداد حضور خواهند یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه محسن سوئیزی، مشاور علمی اردوگاه امام خمینی(ره) بنیاد علوی نیز در این مراسم گفت: چهار نوع کارگاه برای دانش‌آموزان در این اردو تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: هوش مصنوعی، مهارت‌های مالی و اقتصادی، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شامل این کارگاه‌هاست. همچنین نشست‌های علمی از جمله مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته دانشگاه برای دانش‌آموزان غرب کشور برنامه‌ریزی شده است. 

سوئیزی ادامه داد: آزمون‌های استعدادیابی شغلی و تحصیلی و تغذیه سالم دانش‌آموزان بخشی دیگر از برنامه‌های این اردو خواهد بود.

ادامه دارد

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha