• دوشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403052214854
  • منبع : بازار

همه چیز درباره برند لوازم ارتوپدی اتسی

همه چیز درباره برند لوازم ارتوپدی اتسی

برند لوازم ارتوپدی اتسی، به صورت تخصصی و ویژه در حوزه طراحی و تولید محصولات مراقبت از پا، زانو، گردن، مچ و... ( بالا تنه و پایین تنه ) در حال فعالیت می‌باشد.

همه چیز درباره برند لوازم ارتوپدی اتسی

به گزارش ایسنا به نقل از وبسایت اتسی، برند لوازم ارتوپدی اتسی، به صورت تخصصی و ویژه در حوزه طراحی و تولید محصولات مراقبت از پا، زانو، گردن، مچ و... ( بالا تنه و پایین تنه ) در حال فعالیت می‌باشد. امروزه بسیاری از دردها و اختلالات حرکتی و مفصلی در جوامع پیشرفته قابل توجه است که تحت تاثیر از الگوی رفتاری جوامع امروزی و کاهش تحرک و ورزش می‌باشد. با استفاده از لوازم ارتوپدی اوتسی می‌توانید توانایی حرکتی خود را بهبود دهید.

آشنایی با برند لوازم ارتوپدی اتسی

علم پزشکی همواره به دنبال روش‌های سودمند برای درمان بیماری‌ها و کاهش دردهای بیماران است. در این بین علم مهندسی نیز به کمک پزشکی آمده و تلفیق این دو موجب تولید تجهیزات مختلف پزشکی می‌شود. لوازم ارتوپدی جزئی از کالای پزشکی هستند که به توانایی حرکتی انسان مربوط می‌شوند. 
برند ارتوپدی اتسی (OTESSY)  یکی از نام‌های معتبر در صنعت تجهیزات پزشکی و ارتوپدی است. این برند با هدف تولید محصولات با کیفیت برای بهبود سلامت و راحتی بیماران تأسیس شده است. برند لوازم ارتوپدی اتسی با داشتن نیروی جوان و فوق تخصص ارتوپدی به سرعت توانست در بازار جهانی شناخته شود. این برند به تولید انواع تجهیزات ارتوپدی از جمله زانوبند طبی، کمربند طبی، گردنبند طبی، مچ بند طبی و ..... می‌پردازد. 

اوتسی به خاطر به‌کارگیری فناوری‌های نوین در طراحی و تولید محصولات خود معروف است. با گذشت زمان، اتسی به بازارهای مختلف جهانی وارد شد و شعبه‌هایی در کشورهای مختلف راه‌اندازی کرد. برند اتسی بر این باور است که کیفیت و راحتی باید در تمام محصولاتش لحاظ شود تا به بهبود کیفیت زندگی بیماران کمک کند.  این برند با تأکید بر تحقیق و توسعه، همواره در تلاش است تا محصولات جدید و به‌روز ارائه دهد. برندهای مختلف در سراسر جهان این محصولات را تولید کرده و به بازار عرضه می‌کنند. در این مطلب قصد داریم با محصولات برند لوازم ارتوپدی اوتسی آشنا بشیم با ما همراه باشید.

کاربرد لوازم ارتوپدی اتسی

محافظ گردن: برای دردها و مشکلات مهره‌های گردن در اثر برخی بیماری‌ها استفاده می‌شود. همچنین پس از تصادف و یا وارد شدن هر آسیب فیزیکی به گردن، استفاده از محافظ گردن فشار وارده را کاهش می‌دهد.
محافظ شست و مچ پا: انحراف انگشت شست پا یکی از مشکلات شایع است که در برخی موارد دردناک خواهد بود. برای بهبود این انحراف می‌توان از محصولات ارتوپدی مانند بانداژ، لا انگشتی و اسپلینت (تلفیق بانداز و لا انگشتی) استفاده کرد.
مچ بند دست: کاهش دردهای روماتیسمی در ناحیه مچ دست را می‌توان با استفاده از مچ بند کاهش داد. این محصول در انواع و اندازه‌های مختلف تولید می‌شود که بعضی از آن‌ها دور دست بسته شده و برخی دیگر همانند آتل شست را ثابت نگه می‌دارند.
شکم بند: محصولی است که دور شکم را دربر می‌گیرد و دو ویژگی مختلف دارد. شکم بند لاغری با افزایش تعرق در این قسمت بدن به کاهش وزن کمک می‌کند. نوعی دیگر از شکم بند برای مادران باردار و تحمل وزن جنین در شکم طراحی شده‌ است.
بالش طبی: زاویه نامناسب بدن در هنگام خواب دردهای ستون فقرات و مهره‌های گردن را افزایش می‌دهد. استفاده از بالش طبی برای خواب زاویه بدن را اصلاح می‌کند. بعضی از بالش‌های طبی هم برای قرارگیری صحیح دور گردن و پشت کمر طراحی شده‌اند.
کمربند طبی: امروزه کمردرد به دلیل نشستن‌های مداوم و افزایش سن مشکل شایعی است. این درد ستون فقرات، دیسک و مهره‌ها را درگیر می‌کند و استفاده از کمربند طبی در کاهش این دردها موثر خواهد بود.
محافظ بینی: از وارد شدن آسیب به بینی جلوگیری می‌کند و مناسب ورزشکارانی است که در رشته‌های رزمی فعالیت دارند. در برخی مواقع پس از عمل جراحی نیز ممکن است به استفاده از محافظ بینی نیاز باشد.
آویز دست: پس از شکستن استخوان دست و یا انجام عمل جراحی بر روی دست، از این محصول ارتوپدی استفاده می‌شود. آویز دست دور دست را گرفته و سپس دور گردن بسته می‌شود تا وزن دست به شانه‌ها و گردن منتقل شود.

زانو بند طبی: زانو درد به دلیل بیماری‌هایی همچون آرتروز و تحلیل مایع مفصلی اتفاق می‌افتد. این مشکل منجر به درد ناحیه زانو به ویژه در هنگام راه رفتن خواهد شد. استفاده از زانو بند فشار وارد شده بر زانو را کاهش می‌دهد و موجب تسکین درد می‌شود.

همه چیز درباره برند لوازم ارتوپدی اتسی

چسب درد: کمردرد و دیگر دردهای عضلانی که در بدن بسیار شایع هستند، استفاده از چسب درد می‌تواند این دردها را به مدت طولانی تسکین دهد. چسب درد با گرم کردن پوست و عضلات در جهت کاهش درد عمل می‌کند.  
 عصا تک پایه: تا حدودی می تواند تحمل وزن در یک پا را کم کند و درد مریض را کاهش دهد. این درد در افرادی که اختلال تعادل دارند به خصوص در افراد مسن شایع تر می‌باشد.
عصا چند پایه: می‌تواند به حفظ تعادل و ثبات شما در زمان راه رفتن یا ایستادن کمک کند. 
عصای کراچ: ابزار کمکی حرکتی برای انتقال وزن از پاها به بازوها یا شانه‌ها هستند. آن‌ها در آسیب به پاها مانند شکستگی، فلج، آسیب عضلانی و عصبی، کشیدگی و رگ به رگ شدن و یا برای توانبخشی پس از عمل جراحی‌های لگن، زانو یا مچ پا استفاده می‌شوند.
ویلچر: وسیله‌ نقلیه‌ای که برای افراد و بیمارانی که به علت سالمندی، بیماری نخاعی و یا ضعف شدید جسمانی قادر به حرکت نیستند قابل استفاده است.

قیمت محصولات برند لوازم ارتوپدی اتسی

قیمت لوازم ارتوپدی، همچنین قیمت لوازم کمک حرکتی و توانبخشی، بسته به نوع محصول، برند، مواد تشکیل‌دهنده و ویژگی‌های آن متفاوت می‌باشد. اما به طور کل این برند به دلیل قیمت‌های مناسبی که دارد توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

همه چیز درباره برند لوازم ارتوپدی اتسی

راهنمای خرید برند لوازم ارتوپدی اوتسی

همانطور که در بالا درباره برند اتسی گفته شد، جالب است بدانید، یکی از ویژگی‌های خوب برند اتسی این است، برای هر محصولی که قصد خریداری آن را دارید، می‌توانید از مشاوره پیش از خرید بهره‌مند شوید تا بدین وسیله بتوانید انتخابی درست در سلامت جسم خود داشته باشید. اگر نیاز به اطلاعات بیشتر در رابطه با برند اوتسی دارید و یا قصد خرید این محصولات جذاب را دارید وب‌سایت otessy.com را دنبال کنید تا از مزایای خریدی مطمئن و مقرون به‌صرفه بهره‌مند شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha