• دوشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۴
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403052214580
  • خبرنگار : 71610

هلاکت یک سرباز اشغالگر در عملیات مقاومت در خان یونس/ به صدا درآمدن آژیر خطر در غلاف غزه

هلاکت یک سرباز اشغالگر در عملیات مقاومت در خان یونس/ به صدا درآمدن آژیر خطر در غلاف غزه

علی‌رغم حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در نوار غزه، اما رزمندگان مقاومت همچنان پس از گذشت ۳۱۱ روز ضربات سنگینی را به اشغالگران وارد می‌کنند و به حملات زمینی و هوایی خود ادامه می‌دهند.

به گزارش ایسنا، در پی شلیک گلوله راکتی از خان یونس رسانه‌های عبری از به صدا درآمدن آژیر خطر در «العین الثالثه» در غلاف غزه خبر دادند.

گردان شهدای الاقصی صحنه‌هایی از بمباران مراکز ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی و محل استقرار خودروهایشان در مجاورت گذرگاه رفح در جنوب نوار غزه با گلوله‌های خمپاره 60 میلی متری را منتشر کرد.

گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس در این باره اعلام کرد با مشارکت مجاهدان گردان‌های «القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی یک نظامی صهیونیست را با شلیک دقیق تک‌تیرانداز خود در «خان‌یونس» از پای درآورده است.

طبق گزارش شبکه المیادین، درپی این عملیات ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدن این نظامی را تایید کرد.

گردان‌های القسام همچنین با انفجار یک بمب زمینی در میان نظامیان رژیم صهیونیستی در محله «النهضه» واقع در شرق شهر «رفح» شماری از آنها را کشته و زخمی کرد.

شاخه نظامی حماس در ادامه با خمپاره TBG یک تیم نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در داخل یک خانه در محله «تل السلطان» در غرب رفح هدف قرار داد و تعدادی از آنها را به هلاکت رساند و شماری دیگر را مجروح کرد.

گردان‌های القسام همچنین از انهدام یک نفربر رژیم صهیونیستی با راکت «الیاسین ۱۰۵» در منطقه «زلاطه» در شرق رفح خبر داد.

گردان‌های القدس نیز در عملیاتی محل استقرار نظامیان دشمن در منطقه «الزنه» واقع در شرق خان‌یونس را با خمپاره هدف قرار داد.

شاخه نظامی جهاد اسلامی در ادامه عملیات‌های خود مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال شرق خان‌یونس را با خمپاره «ابابیل» هدف قرار داد و شهر اشغالی «عسقلان» در جنوب اراضی اشغالی را نیز راکت‌ باران کرد.

گردان‌های القدس همچنین تصاویری را از حمله راکتی به عسقلان منتشر کرد.

گردان‌های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح  نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد رزمندگان این گروه با خمپاره، مواضع ارتش رژیم اشغالگر و خودروهای آن را در مجاورت گذرگاه رفح هدف قرار دادند.

گردان‌های شهید «ابوعلی مصطفی» شاخه نظامی جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای از هدف قرار دادن مقر ارتش رژیم اشغالگر در روستای «السویدیه» در غرب شهر رفح خبر داد.

گروه نیروهای شهید «عمر القاسم» شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادسازی فلسطین نیز اعلام کرد که رزمندگان آن در تازه‌ترین عملیات خود تجمع نیروهای دشمن مستقر در شمال شرق «القراره» را با خمپاره هدف قرار دادند.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه امروز وارد سیصد و یازدهمین روز خود شده است و در حالی که جنایات دشمن علیه غیرنظامیان همچنان ادامه دارد، رزمندگان مقاومت نیز در حال ضربه زدن به ارتش این رژیم در محورهای مختلف نبرد زمینی هستند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش آن ارزیابی می‌کنند.

طی این مدت و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به‌اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha