• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403052114330
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

فرمانده انتظامی کرمانشاه:

با ایجاد «پاسگاه‌های فرماندهی» خدمات بهتری به زوار اربعین ارائه می‌شود

با ایجاد «پاسگاه‌های فرماندهی» خدمات بهتری به زوار اربعین ارائه می‌شود

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به ایجاد پاسگاه‌های فرماندهی برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی(ع)، گفت‌: تشکیل این پاسگاه‌ها اقدام خوبی برای ارائه خدمت مناسب‌تر به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خواهد بود.

سردار مهدی حاجیان اظهار داشت: پاسگاه های فرماندهی در ۹ نقطه از مسیر محل تردد زائران اربعین شامل شهرستان‌های کنگاور، سنقروکلیایی، صحنه، هرسین، کرمانشاه، اسلام آبادغرب، دالاهو، گیلانغرب و سرپل ذهاب ایجاد شده است.

وی ادامه داد: پاسگاه‌های فرماندهی در واقع با هدف خدمات دهی هرچه بهتر و منظم تر به زائران اربعین تشکیل و در طول مدت پیاده روی اربعین به صورت شبانه روزی فعال و مشغول ارائه خدمت به زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع ) خواهند بود.

سردار حاجیان تصریح کرد: یکی دیگر از وظایفی که بر عهده پاسگاه های فرماندهی گذاشته شده روان سازی مسیرهای محل تردد زائران و ارائه گزارش دقیق به آن‌ها در خصوص وضعیت جاده‌ها و راه‌ها است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین در پاسگاه های فرماندهی محلی برای استراحت و توقف زائران هم فراهم شده تا در صورت نیاز و احیانا شلوغ بودن جاده‌ها تا فراهم شدن شرایط برای ادامه مسیر به استراحت بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: در پاسگاه های فرماندهی همچنین امکان ارتباط گیری سریع با دیگر دستگاه‌ها نظیر فرمانداری، هلال احمر، حمل و نقل و پایانه ها، راهداری و ... میسر است تا هر کدام از زائران که به کمک دستگاه‌های یاد شده نیاز داشته باشند، به سرعت با آنها ارتباط لازم برقرار و خدمات لازم ارائه شود.

سردار حاجیان فرماندهان انتظامی شهرستان‌های مسیر تردد زائران را مسئول حوزه پاسگاه فرماندهی آن حوزه معرفی کرد و گفت: امیدوارم با راه اندازی این مراکز بتوانیم خدمات گسترده تری را به زائران ارائه کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha