• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403052114322
  • منبع : بازار

رکورد فروش معروف ترین برندهای ساعت مچی مردانه

رکورد فروش معروف ترین برندهای ساعت مچی مردانه

در این مطلب قصد داریم پرفروش ترین ساعت مچی مردانه موجود در بازار را به شما معرفی کنیم تا در به راحتی بتوانید برند و مدل دلخواهی که دوست دارید را انتخاب و خرید نمایید.

به گزارش ایسنا به نقل از ساعت فروشی زیرثانیه، برندهای مختلف ساعت‌سازی دنیا هر ساله در تلاش‌اند تا با خلق مدل‌های جدید و خاص که براساس سبک مد آن سال هست، نیازهای طرفداران خود را برآورده کنند تا آن‌ها هم به راحتی بتوانند از یک سبک استایل جدید و منحصربه‌فرد در تیپ و استایل خود برخوردار باشند.

معرفی برخی از مطرح ترین برندهای ساعت مچی مردانه در ایران

رولکس، لوکس بودن در عین اصالت

برند رولکس از جمله برندهای مطرح در صنعت ساعت به شمار می‌رود که از سال ۱۹۰۵ که توسط هانز ویلسدورف در لندن تأسیس شده است تا به امروز مدل‌های فوق‌العاده خاصی از ساعت‌ها را خلق  کرده است که هر کدام انقلابی را در صنعت ساعت‌سازی به وجود آورده‌اند.

ساعت‌های ساخته شده توسط رولکس همگی به نوعی از لوکس بودن خاصی برخوردار هستند که این خود دلیل بر ارزش بالای ساعت‌های این برند است. از سال‌های ۱۹۳۰ تا ۱۹۵۰ تیم رولکس تمام توان و قدرت خود را برای خلق مدل‌های مختلف ساعت گذاشتند که ثمره این تلاش‌ها، خلق مدل‌های دیت جاست، ساب مارینر، پرپچوال، دی دیت، یاخ مستر، دیتونا و... شد.

سایت زیرثانیه نیز یکی از سایت‌ها و فروشگاه‌های مرجع فروش ساعت مچی مردانه و زنانه در ایران است که مدل‌های مختلف ساعت رولکس را در خودش موجود دارد. تمامی مدل‌های مطرح رولکس با طرح‌بندی‌های جدید در سایت زیرثانیه موجود می‌باشد.

پتک فیلیپ، برندی که کیفیت آن زبان زده خاص و عام است

از دیگر برندهای مطرح در دنیا که توانست در کمترین زمان ممکن جایگاه ویژه‌ای را در دنیای ساعت‌ مچی مردانه برای خود کسب کند، برند معروف و مشهور پتک فیلیپ می‌باشد.

اوج فعالیت برند پتک فیلیپ به اوایل قرن ۲۰ام مربوط می‌شود که این سال‌ها، همان سال‌هایی است که مدل‌های مشهور پتک فیلیپ همچون ناتیلوس، آکوانات متولد شدند. ساعت‌هایی خاص که از بهترین متریال‌ها و قطعات برای ساخت این مدل‌ها استفاده شده بود. امروز در دنیا، سبک‌های جدیدی از مدل‌های پتک فیلیپ و ناتیلوس را در بازار مشاهده می‌کنیم که پتک فیلیپ سعی بر این داشته تا با حفظ اصالت این مدل، نوآوری را نیز به این مدل‌ها اضافه کند تا ذره‌ای از خاص بودن و لوکس بودن آن کم نشود.

تیسوت، برندی که هیچ وقت از مد نمی‌افتد

یکی دیگر از برندهای معروف که در سال ۱۸۵۳ متولد شد، برند مشهور تیسوت است. این شرکت توسط شارل فرمن تیسوت در سوئیس تاسیس شده. برند تیسوت نیز به مانند برند پتک فیلیپ، در اوایل فعالیت خود بسته به نیاز آن زمان، به تولید ساعت‌های جیبی مختلف با طرح‌های خاص و لوکس می‌پرداختند.

در حال حاضر تنوع مدل‌های تیسوت در بازار به قدری زیاد است که برای هر سلیقه ای این برند ساعت تولید کرده است تا از این طریق بتواند طرفداران خودش را از خود راضی نگه دارد. از جمله مدل‌های قدیمی تیسوت که به تازگی طرح های جدید ازجمله سری مشهور PRX می‌باشد که با کارکردهای کرنوگراف، اتومات و... وارد بازار شده است.

اگر قصد خرید ساعت مچی مردانه کلاسیک با کیفیت را برای خودتان دارید و به طراحی ساده و شیک علاقه‌مند هستید، بدون شک سری PRX تیسوت انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. مدل‌های جدید این ساعت با رنگ‌بندی‌های خاص و چشم‌نواز به صورت کامل در سایت زیرثانیه موجود می‌باشد.

رکورد فروش معروف ترین برندهای ساعت مچی مردانه

سیتیزن، اصالت کیفیت زیبایی

برند سیتیزن نیز از قدیمی‌های صنعت ساعت سازی می‌باشد. این برند ژاپنی کار خود را از یک کارگاه کوچک آغاز و هم اکنون به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ساعت‌سازی دنیا تبدیل شده است.

یکی از مدل‌های خاص سیتیزن که به تازگی در بازار ایران نیز از محبوبیت زیادی برخوردار شده است، مدل تسویا این شرکت می‌باشد. مدلی خاص با طراحی کلاسیک که از کیفیت بسیار بالا برخوردار است و تمامی قطعات به‌کار رفته در آن جزء قطعات خاص به حساب می‌آید که در هر مدل ساعتی نمی‌توان آن را پیدا کرد.

با خرید این سری جذاب از سیتیزن به دلیل سبک کلاسیکی جذابی که دارد، شما می‌توانید هر مدل تیپ و استایلی که دوست داشته باشید را با این مدل برای خود رقم بزنید و در جمعی که حضور داشتید بدرخشید. رنگ بندی‌های مختلف این ساعت مچی مردانه نیز در سایت زیرثانیه موجود می‌باشد و شما می‌توانید هر کدام از این ساعت‌های لوکس را از سایت زیرثانیه تهیه بکنید.

کاسیو جی شاک، مقاومت بالا در کنار امکانات باورنکردنی

برندهای که تا به الان مورد بررسی بود همگی دارای مدل‌های از دسته‌بندی کلاسیک بودند، ولی در این بخش قصد داریم برخی از ساعت مچی مردانه را به شما معرفی کنیم که در دسته ساعت‌های اسپرت قرار داشته و تنوع آن به قدری زیادی است که بدون شک یکی از آن‌ها مورد قبول شما خواهد بود.

شرکت کاسیو یکی از برندهای مطرح در ژاپن می‌باشد که به تولید مدل‌های مختلف با کیفیت و مقاوم می‌پرداخت. این شرکت برای اولین بار در سال ۱۹۸۳، اقدام به تولید یکی از محبوب‌ترین سری‌های ساعت مچی مردانه در دنیا پرداخت که بعدها به سری جی شاک معروف شد. دلیل محبوبیت این ساعت طراحی اسپرت با مقاومت بالا در برابر ضربه، گرد و غبار و آب بود. طی سال‌های متوالی این مدل از ساعت کاسیو با پیشرفت دانش روز منطبق شد و هر ساله امکانات متنوعی به آن اضافه شد.

سری جی شاک برند کاسیو داری مدل‌های مختلفی می‌باشد که از مشهورترین سری‌های آن که در حال حاظر نیز در بازارهای جهانی از طرفداران زیادی برخوردار است می‌توان به مدل‌های Ga-۲۱۰۰، Gm-۲۱۰۰، Ga-۲۲۰۰، GA-۱۱۰ و... اشاره کرد که سایت زیرثانیه بیشتر مدل‌ها و رنگ‌بندی‌های جدید و مختلف آن را در فروشگاه خودش موجود دارد.

از امکانات این مدل از ساعت جی شاک می‌توان به قابلیت‌های نور صفحه، کرنومتر، تایمر، آلارم، نمایش زمان به دو صورت آنالوگ و دیجیتال، نمایش تاریخ، موتور دیجیتال پرقدرت و... اشاره کرد.

خرید بهترین ساعت مچی مردانه سال ۱۴۰۳ از سایت زیرثانیه

سایت زیرثانیه یکی از فروشگاه بزرگ فروش ساعت در سطح کشور می‌باشد که از تمامی برندهای مطرح دنیا در فروشگاه خود ساعت دارد، تا با یک گشت و گذار ساده در وبسایت، به راحتی بتوانید هر مدلی که دوست داشتید را انتخاب و از یک خرید عالی لذت ببرید. تمامی محصولات موجود در سایت زیرثانیه همگی از کیفیت ساخت و طراحی بسیار بالا برخوردار می‌باشند که با یک قیمت استثنایی و باورنکردنی خدمت شما عزیزان ارائه می‌شود.

با خرید هر ساعت مچی مردانه از سایت زیرثانیه، فروشگاه زیرثانیه به همراه هر ساعت به شما ۱۸ ماه گارانتی اختصاصی ارائه خواهد داد تا این گارانتی تضمینی بر اصالت و کیفیت کالای خریداری شده توسط شما باشد. این گارانتی ارائه شده در کنار ساعت‌ها شامل گارانتی کارکرد موتور ساعت و همچنین رنگ بدنه آن می‌باشد.

همچنین لازم به ذکر است که بدانید هر محصول موجود در سایت دارای توضیحات کامل و جامع می‌باشد تا شما با شناخت کامل بتوانید نسبت به خرید ساعت خود از سایت زیرثانیه اقدام بکنید، علاوه بر این‌ها تیم پشتیبانی و فنی سایت زیرثانیه نیز در خدمت شماست تا در صورت داشتن هر گونه سوالی در رابطه با خرید ساعت راهنمایی‌های لازم را به شما بکند.

پس با اطمینان کامل می‌توانید از سایت ما خرید کنید و از داشتن یک ساعت خاص با کیفیت لذت ببرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha