• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403052113963
  • خبرنگار : 50006

افتتاح نمایشگاه اسوه شهرستانی دستاوردهای بسیج در اهر

افتتاح نمایشگاه اسوه شهرستانی دستاوردهای بسیج در اهر

ایسنا/آذربایجان شرقی با حضور امام جمعه اهر و نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، فرمانده سپاه ناحیه اهر و جمعی از مسئولان و بسیجیان شهرستان اهر نمایشگاه اسوه شهرستانی دستاوردهای بسیج در این شهرستان افتتاح شد. 

حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات برگزارکنندگان نمایشگاه اسوه این شهرستان اظهار کرد: برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها علاوه بر نشان‌دادن توانمندی‌ها و دستاوردهای بسیج، باعث ایجاد انگیزه و رقابت بین بسیجیان در مسائل فرهنگی، اقتصادی، هنری و همچنین انتقال تجربیات و آشنایی بیشتر مردم، جوانان و بسیجیان با ظرفیت‌های منطقه ارسباران و شهرستان اهر خواهد بود. 

 وی روحیه بسیجی و جهادی را راهگشای مشکلات جامعه برشمرد و افزود: بسیج در همه مشکلات و حوادث روزگار در کنار مردم بود و گره‌های گوناگون کشور را باز کرده است.

وی مطرح کرد: برای مقابله با دشمن باید در تراز جمهوری اسلامی و در قله قرار بگیریم تا بتوانیم تمدن نوین اسلامی را ایجاد کنیم و برای این منظور نیز جدیت و تلاش نیاز است.

وی به پیشرفت‌های عظیم انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، علمی، اقتصادی و نظامی اشاره کرد و گفت: اگر این پیشرفتها را نداشتیم در مقابل استکبار و رژیم صهیونیستی چیزی برای گفتن نداشتیم.

افتتاح نمایشگاه اسوه شهرستانی دستاوردهای بسیج در اهر

فرمانده سپاه ناحیه اهر نیز در این مراسم گفت: با توجه به محدودیت مکانی، امسال تنها ۱۰ درصد پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه اهر در نمایشگاه اسوه شهرستانی دستاوردهای بسیج حضور پیدا کرده‌اند. 

سرهنگ پاسدار حسن سیفی افزود: نمایشگاه اسوه شهرستانی دستاوردهای پایگاه‌های مقاومت اسوه ناحیه اهر با حضور ۲ پایگاه از هر حوزه به مدت سه روز جهت بازدید عموم شهروندان دایر است.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی عموم مردم با فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج از جمله برنامه‌های دفاعی، امنیتی، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، هنری و ورزشی عنوان کرد. 

وی همچنین از برگزاری غرفه‌های مختلف از جمله غرفه ابتکاری مطبوعات قرارگاه فضای مجازی سپاه ناحیه اهر، ۲ غرفه معرفی محصولات بسیج هنرمندان، ایستگاه خادم الشهدا، سه غرفه اقتصاد مقاومتی، غرفه عشایری و غرفه ورزشکاران در نمایشگاه اسوه شهرستانی دستاوردهای بسیج خبر داد. 

افتتاح نمایشگاه اسوه شهرستانی دستاوردهای بسیج در اهر

افتتاح نمایشگاه اسوه شهرستانی دستاوردهای بسیج در اهر

افتتاح نمایشگاه اسوه شهرستانی دستاوردهای بسیج در اهر

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha