• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403052113739
  • خبرنگار : 50228

قاسمی‌ منجزی:

فرنگی‌کاران خوزستانی در المپیک کاری کردند که کشورهایی مثل آمریکا و ژاپن نتوانستند

فرنگی‌کاران خوزستانی در المپیک کاری کردند که کشورهایی مثل آمریکا و ژاپن نتوانستند

ایسنا/خوزستان دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی آسیا با اشاره به موفقیت خوزستانی ها در المپیک با کسب سه مدال رنگارنگ، گفت: امیدوارم قدر این کشتی‌گیران را بدانیم و آن‌ها را حفظ کنیم.

امیر قاسمی منجزی در گفت و گو با ایسنا، درباره موفقیت کشتی گیران خوزستانی با کسب سه مدال طلا، نقره و برنز در المپیک پاریس، اظهارکرد: کشتی گیران خوزستانی کاری کردند، کارستان. عقبه کسب مدال در المپیک با برنز سعید عبدولی در کشتی و طلای نواب نصیرشلال را در وزنه برداری داشته ایم ولی در المپیک پاریس ورزشکاران ۲۱ ساله ما کار یک عمر زحمت کسانی که در کشتی فرنگی خوزستان زحمت کشیده بودند را به ثمر نشاندند. این مدال آوری نشان می دهد که خوزستان مهد کشتی فرنگی دنیا است.

او ادامه داد: همیشه گفته اند آن هایی که مدال می گیرند خیلی صاحب دارند و آن هایی که ناکام می مانند صاحب ندارند. خواهش من این است که محسن نژاد و کاویانی‌نژاد را دریابید. این کشتی گیران باید حفظ شوند؛ من شاهد بودم که سعید اسماعیلی و علیرضا مهمدی با اتوبوس به اردوی تیم ملی می رفتند اما همین ها با دست خالی کاری کرد که کشورهایی مثل آمریکا و ژاپن نتوانستند این موفقیت را کسب کنند. امیدوارم قدر این کشتی گیران را بدانیم و آن ها را حفظ کنیم. شاید قهرمانی راحت باشد اما حفظ این قهرمان ها به پشتکار و همیت از سوی مسئولان نیاز دارد.

دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی آسیا عنوان کرد: برای استان خوزستان خیلی زشت است که این همه شرکت و ارگان از جمله شرکت نفت و فولاد خوزستان داریم اما یک تیم قوی در لیگ برتر نداریم. متاسفانه وجدان آن ها هنوز به درد نیامده که عِرق خود را به خوزستان نشان دهند. فقط شهرداری مسجدسلیمان نماینده استان در لیگ برتر است که بودجه آن نیز خیلی محدود است و فقط می‌تواند نوجوانان و جوانان را حمایت کند و یکی مثل سعید اسماعیلی که باید برای چهار سال دیگر و حضور در المپیک تلاش کند چه می شود؟ این حق کشتی فرنگی استان خوزستان نیست که یک تیم قوی در لیگ برتر سال جاری نداریم. 

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به خداحافظی شما از عرصه کشتی آیا به مربیگری روی آورده‌اید؟ گفت: باتوجه به این که آقای دبیر لطفش همیشه شامل حال ورزشکاران است، به من پیشنهاد مربیگری در تیم های ملی نوجوانان و جوانان را داد اما این کار را برای یکی دو سال دیگر گذاشته ام تا هم کمی استراحت کنم و هم از نظر شغلی به شرایط بهتری برسم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha