• شنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403052013523
  • خبرنگار : 50038

رونمایی از پوستر جشنواره منطقه‌ای تئاتر عاشورائیان در ملایر

رونمایی از پوستر جشنواره منطقه‌ای تئاتر عاشورائیان در ملایر

ایسنا/همدان عصر امروز، همزمان با شهادت حضرت رقیه (س) از پوستر جشنواره منطقه‌ای تئاتر عاشورائیان در ملایر، با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ملایر، شهردار، رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی و اصحاب رسانه، رونمایی شد.

مسئول موسسه فرهنگی- هنری باران عصر شنبه، ۲۰ مرداد ماه در آیین رونمایی از پوستر همایش منطقه‌ای تئاتر عاشوراییان ملایر، گفت: همایش منطقه‌ای تئاتر عاشوراییان یک رخداد مهم فرهنگی و هنری است که به همت و با محوریت موسسه فرهنگی و هنری باران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و  به همکاری سایر ارگان‌های فرهنگی شهرستان در ماه صفر برگزار می‌شود.

رونمایی از پوستر جشنواره منطقه‌ای تئاتر عاشورائیان در ملایر

محمد قاسمی با بیان اینکه این رخداد مهم از ۲۰ تا ۳۱ مرداد ماه به میزبانی ملایر برگزار می‌شود، تصریح کرد: این شهرستان قابلیت برگزاری این جشنواره را در قامت ملی داراست.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف این جشنواره استعدادیابی و شکوفایی خلاقیت در میان گروه‌های جوان تئاتر استان‌های مختلف است، افزود: تلاش می‌کنیم که اتفاقات خوبی در این راستا رقم بخورد.

رونمایی از پوستر جشنواره منطقه‌ای تئاتر عاشورائیان در ملایر

قاسمی با بیان اینکه در مجموع ۵۹ اثر به دبیرخانه ارسال شده است، گفت: ۱۶ اثر شامل ۹ نمایش صحنه‌ای و هفت نمایش خیابانی به مرحله نهایی رقابت راه یافته‌اند، یک بخش شهدای غزه هم به این جشنواره اضافه شده است که شامل نمایش خوانی در محل فرهنگ سرای شهرداری واقع در خیابان شهید رجایی است.


وی با بیان اینکه سطح کارهای واصله بسیار کیفی بود، ادامه داد: یک اثر نیز در رابطه با شهید امنیت علی نظری در بخش ویژه به صورت اجرای عمومی در می‌آید.

قاسمی با بیان اینکه کار فرهنگی اثرگذار و دیربازده است، تصریح کرد: مقرر شده است دو اثر به جشنواره تئاتر فجر و دو اثر به جشنواره مقاومت راه خواهد یافت.

رونمایی از پوستر جشنواره منطقه‌ای تئاتر عاشورائیان در ملایر

مسئول موسسه فرهنگی هنری باران خاطرنشان کرد: مهمان‌ها و داوران و هنرمندانی که در حاشیه این همایش وارد ملایر می‌شوند، همگی شناخته شده هستند و همین امر سبب معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری ملایر به اقصی نقاط کشور خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha