• شنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403052013253
  • منبع : نمایندگی سمنان

فرمانده سپاه استان سمنان خبر داد:

رونمایی از کتاب «حرفی برای گفتن ندارم» و تجلیل از دختران ۲ شهید مدافع حرم در سمنان

رونمایی از کتاب «حرفی برای گفتن ندارم» و تجلیل از دختران ۲ شهید مدافع حرم در سمنان

ایسنا/سمنان فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از رونمایی از کتاب «حرفی برای گفتن ندارم» و تجلیل از دختران دو شهید مدافع حرم این استان در آیینی با حضور استاندار و مسئولان استانی خبر داد.

سردار شوقانی ۲۰ مردادماه در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: «حرفی برای گفتن ندارم» خاطرات شهربانو شاهد از همسران شهدای این استان است که توسط ابوالفضل عالمی به رشته تحریر درآمده است.

وی ادامه داد: این کتاب در شمارگان یک هزار نسخه و از سوی انتشاراتی وابسته به مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه قائم آل محمد(عج) به بازار کتاب راه یافته است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان همچنین از تجلیل از دختران دو تن از شهدای مدافع حرم این استان خبر داد و گفت: دختران این دو شهید والامقام در آیینی با حضور استاندار سمنان، معاون استاندار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم، و تعدادی از مسوولان سپاه قائم و خانواده های معظم شهدا تجلیل شدند.

وی در بخش دیگری به تجلیل از اصحاب رسانه پرداخت و افزود: خبرنگاران طلایه‌داران سرزمین آگاهی‌بخشی بوده و نقش مهم و محوری در انقلاب اسلامی و مبارزه با جبهه استکبار دارند.

وی با ادای احترام به ۱۶۶ شهید خبرنگار غزه گفت: این شهدای خبرنگار جان خود را در راه خبررسانی درباره مظلومیت مردم غزه و با هدف روایت حقیقت تقدیم کردند.

سردار شوقانی با بیان اینکه این خبرنگاران هیمنه پوشالی و دروغین صهیونیست را رسوا کردند، ادامه داد: بدون شک قدرت تصاویر و کلمات اصحاب رسانه در دنیای امروز از قدرت موشک بیشتر است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نقش خبرنگاران را در تقویت هویت ملی بسیار موثر برشمرد و اضافه کرد: اصحاب رسانه در ارتقاء مؤلفه‌های هویت ملی و مهمتر از همه در تعمیق‌بخشی بین مردم و حاکمیت و کمک به ارتباط بین امامت و امت نقش اساسی و تعیین‌کننده‌ای دارند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها به پیشرفت همه جانبه کشور در راستای تحقق ایران قوی نقشی مهم ایفا کردند، ادامه داد: رسانه‌ها و خصوصا خبرنگاران در حمایت از محور مقاومت و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت نقشی مهم دارند و از همین رو تقویت رسانه‌ها در دنیای امروز امری حیاتی و ضروری است.

به گزارش ایسنا- همچنین در حاشیه این آیین از پوستر جشنواره استانی ابوذر استان سمنان نیز با حضور مسئول بسیج رسانه استان رونمایی شد.

رونمایی از کتاب «حرفی برای گفتن ندارم» و تجلیل از دختران ۲ شهید مدافع حرم در سمنان

رونمایی از کتاب «حرفی برای گفتن ندارم» و تجلیل از دختران ۲ شهید مدافع حرم در سمنان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha