• سه‌شنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۷:۴۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401062921565
  • منبع : نمایندگی سمنان

همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می شود:

پیش‌بینی ۴۲ برنامه شاخص در سپاه و بسیج سمنان/ عارضه‌یابی واحدهای راکد و نیمه راکد

پیش‌بینی ۴۲ برنامه شاخص در سپاه و بسیج سمنان/ عارضه‌یابی واحدهای راکد و نیمه راکد

ایسنا/سمنان جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از پیش‌بینی ۴۲ عنوان برنامه شاخص و افزون بر ۳۰۰۰فعالیت در قالب برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مجموعه بسیج و سپاه استان سمنان خبر داد.

سردار منصور شوقانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: عطرافشانی تمامی گلزارهای شهدا در استان، یادواره شهدا در سطح استان و شهرستان، اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت، نواختن زنگ مهر و مقاومت، افتتاح چند واحد مسکونی ساخته شده برای محرومان جامعه، برپایی نمایشگاه از غربت تا عظمت، راهپیمایی خانوادگی در همه شهرستان های استان، نشست معرفتی و بصیرتی با رویکرد تبیینی، رونمایی از تندیس شهدا، رزمایش مواسات گروه های جهادی، کنگره استانی شعر عاشورایی و...از مهمترین این برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس هستند.

وی از برنامه ریزی برای برپایی ویژه برنامه " افتخار کوچه‌ها آبروی محله‌ها" در این استان خبر داد و افزود: با توجه به همزمانی هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، برپایی اردوهایی برای معلمین و دانش آموزان و همچنین استقبال از دانشجویان جدیدالورود از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از برگزاری چندین مسابقه کتابخوانی با محوریت سپاه و بسیج در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: بازنشر کتب صوتی تولید شده در فضای مجازی از دیگر برنامه های فرهنگی ستاد هفته دفاع مقدس است.

وی از کاروان‌های راهیان نور به عنوان دیگر برنامه این هفته نام برد و گفت: راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی است که با استقبال خانواده ها و جوانان و نوجوانان انقلابی موجه بوده است.

سردار شوقانی از ویزیت رایگان در مراکز درمانی و بیمارستانی وابسته به سپاه و بسیج خبر داد و گفت: اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و کمتربرخوردار از جمله برنامه های بسیج جامعه پزشکی در استان است.

وی از برنامه ریزی برای عارضه‌یابی و نقص‌یابی واحدهای راکد و نیمه راکد توسط بسیج صنعت استان خبر داد و گفت: تلاش می شود که با عارضه‌یابی این واحدهای راکد و نیمه کار زمینه بازگشت آنها به صنعت و تولید فراهم شود.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان از برنامه ریزی برای تجلیل از کشاورزان با سوابق جهادی خبر داد و گفت: همچنین از کشاورزانی که در زمینه تولیدات راهبردی کشاورزی فعالیت داشتند نیز تجلیل خواهد شد.

وی از برپایی مواکب در مسیر زوار امام رضا(ع) خبر داد و اظهار کرد: همایش خاکریز دوم، توجه به جهاد فرزندآوری و رویکرد تبیینی به فرمایشات مقام معظم رهبری در این بخش، برپایی کرسی های آزاداندیشی، محافل انس با قرآن، محفل خاطره گویی، برپایی کارگاه های تحکیم بنیان خانواده، کارگاه آموزشی زندگی سبک اسلامی و...از دیگر برنامه های شاخص در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha