• شنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403052013167
  • خبرنگار : 50664

مدیرعامل آبفای استان خبرداد

اجرای طرح تخصصی سازی قرائت کنتور آب مشترکان در تمام شهرهای خراسان رضوی

اجرای طرح تخصصی سازی قرائت کنتور آب مشترکان در تمام شهرهای خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل آبفا خراسان رضوی از اجرای طرح تخصصی سازی قرائت کنتور آب مشترکان در تمام شهرهای استان خبر داد.

حسین امامی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: شرکت آبفا با هدف تسریع در پرداخت آب بها توسط مشترکین طرح‌های مختلفی از جمله تخصصی سازی قرائت کنتور مشترکین را اجرایی کرده است.

وی افزود: در این طرح که فاز نخست آن در سال گذشته در شهرهای گلبهار، چناران، تربت‌جام، خلیل‌آباد، کاشمر، گناباد و ششتمد اجرایی شد ضمن توجه به وضعیت نیروهای ثبت شمارگان کنتور آب و تکریم مشترکین و افزایش روند قرائت و پرداخت آنلاین قبوض، نسبت به شناسایی انشعابات غیرمجاز هم اقدام شد، با این حال بدهی مشترکان به آبفا به عنوان یک معضل همچنان باقی است.

امامی گفت: فاز دوم این طرح نیز ابتدای خردادماه در شهرهای داورزن، جوین، خوشاب، میان جلگه، بجستان و خواف شروع شد و تا ابتدای مهر امسال کلیه شهرها تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل آبفا خراسان رضوی از بدهی دو هزار میلیارد ریالی مشترکین به این شرکت خبر داد.

 امامی بخش مهمی از درآمدهای آبفا را مربوط به فروش آب دانست و بر پرداخت به موقع مطالبات آبفا توسط مشترکین خانگی و همچنین غیر مسکونی تأکید کرد.

 وی خاطرنشان کرد: ادامه خدمات‌رسانی به مشترکین منوط به پرداخت هزینه‌های آبفا است در غیر این صورت روند ارائه خدمات دچار چالش جدی خواهد شد.

وی ۶۳۰ میلیارد ریال از مطالبات آبفا را مربوط به مشترکین خانگی دانست و از شهرداری‌ها با ۵۷۰ میلیارد ریال به عنوان بزرگ‌ترین بدهکار آبفا در میان مشترکین تحت پوشش و بعد از آن ادارات دولتی و آموزش پرورش نام برد.

امامی اظهار کرد: این در حالی است که این شرکت در سال گذشته هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال فروش آب داشت ولی هفت هزار میلیارد ریال آن وصول شد.

وی خاطرنشان کرد: اجرا و تکمیل پروژه‌های آب‌رسانی و تأمین آب پایدار شهرها و روستا نیازمند تأمین منابع مالی است که بخش مهمی از آن، از محل دریافت مطالبات محقق می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha