• شنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۲
  • دسته‌بندی: دانش‌بنیان‌ها
  • کد خبر: 1403052012957
  • خبرنگار : 30057

حمایت ۱۰۰ همتی خطرپذیر برای توسعه ایده‌های استارت‌آپی

حمایت ۱۰۰ همتی خطرپذیر برای توسعه ایده‌های استارت‌آپی

یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای حمایت از ایده‌های شرکت‌های استارت‌آپی و نوپا سرمایه‌گذاری خطرپذیر کرده است.

به گزارش ایسنا، سرمایه‌گذاری خطرپذیر، سرمایه‌گذاری است که در استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهای کوچکی که معمولا ریسک بالایی با پتانسیل رشد نمایی بالا دارند، صورت می‌گیرد. هدف از سرمایه گذاری خطرپذیر کسب بازده بسیار بالا برای شرکت سرمایه‌گذاری‌پذیر است که معمولا در قالب تصاحب استارت‌آپ یا عرضه اولیه سهام صورت می‌گیرد.

سرمایه‌گذاری خطرپذیر گزینه‌ای عالی برای استارت‌آپ‌هایی است که به دنبال رشد خیلی زیاد و سریع هستند و از آنجایی که این سرمایه‌گذاری‌ها نسبتا بزرگ هستند، استارت‌آپ‌های متقاضی این نوع سرمایه‌گذاری باید آماده گرفتن آن پول و رشد کردن باشند.

شرکای یک شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر آمادگی سرمایه‌گذاری در بازه ۷ تا ۱۰ ساله را دارند. نتیجه این سرمایه‌گذاری کمک به پوشش زیان‌های ناشی از شکست‌های متعدد سرمایه‌گذاری‌های پر ریسک است.

در این راستا یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر از ایده‌های خلاقانه و افرادی که می‌خواهند به یک استارت‌آپ موفق تبدیل شوند، حمایت می‌کنند. حمایت‌های این شرکت به صورت سرمایه‌گذاری و همچنین ارائه دانش فنی است.

خدمات حمایتی این شرکت از تیم‌ها و شرکت‌های استارت‌آپی شامل تزریق سرمایه، فضای کار، نیروی انسانی، تجربه و دانش فنی می‌شود. حمایت‌های این شرکت از استارت‌آپ‌ها شامل سرمایه‌گذاری بالا و ریسک‌پذیر است.

برای این منظور این شرکت پلتفرمی را طراحی کرده است و در آن از همه کسانی که دارای ایده هستند دعوت کرده تا ایده‌های قابل سرمایه‌گذاری خطرپذیر خود را بارگذاری کنند. این شرکت تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در بیش از ۳۱۳ پروژه فعال سرمایه‌گذاری کرده است.

نوع مدل کسب و کار، نوآوری طرح، زیر ساخت‌های فناورانه، زیر ساخت‌های حقوقی، اندازه و سهم بازار، رقبای کلیدی محصول نهایی و استراتژی و بازاریابی و توسعه محصول و بازار از جمله شاخص‌های ارزیابی ایده‌ها و طرح‌ها برای سرمایه‌گذاری این شرکت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha