• جمعه / ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403051912724
  • خبرنگار : 50980

حاجی بابایی:

۵۰۰ هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد

۵۰۰ هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد

ایسنا/همدان نماینده مردم همدان در مجلس گفت: در کشور ۵۰۰ هزار پروژه نیمه تمام وجود دارد که تنها۵۰ هزار آن در حال اجرای عملیات عمرانی هستند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی جمعه، ۱۹ مرداد در نخستین نشست هم‌اندیشی نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با مدیران مسئول، سرپرستان رسانه و صداوسیما، اظهار کرد: در نظر داریم به‌طور مستمر نشست هم‌اندیشی با اهالی رسانه و نخبگان شهری و سیاسی داشته باشیم  و در مورد چالش‌ها و مشکلات جامع با این افراد هم اندیشی کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از مجامعی که سخنان و نظارت آن‌ها مهم است خبرنگاران هستند، افزود: این هم‌اندیشی می‌تواند بازتاب مثبتی برای همدان و کشور داشته باشد. 

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حرف اول و آخر ما خدمت به مردم و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در رأس آن یک ولی فقیه قرار دارد، تصریح کرد: در کشور ۵۰۰ هزار پروژه نیمه تمام وجود دارد که تنها ۵۰ هزار آن در حال اجرای عملیات عمرانی هستند.

  حاجی بابایی بیان کرد: اتوبان تا میدان فرودگاه و رینگ سوم شهر مهمتر است به طوری‌که اتوبان تهران تا میدان فرودگاه امتداد می‌یابد و یک نیم دایره از میدان کربلا تا باغ بهشت ایجاد و رینگ سوم شهر همدان تشکیل می‌شود و با این اتفاق هم به اقتصاد همدان کمک شایانی می‌شود و هم عبور و مرور را تسهیل می‌کند. 

وی ضمن تاکید بر اینکه  نباید جو جامعه را به سمت اختلافات برد چرا که در این صورت مردم آسیب می‌بینند، گفت: اختلاف بر اجرای پروژه کنارگذر و رینگ سوم از تفکر سیاسی نشأت گرفت به طوری‌که مخالفت کردند زمین به محدوده شهر اضافه شود بنابراین بنده هیچ مخالفتی با هیچ پروژه‌ای نکردم فقط اولویت‌بندی کرده و به دنبال رونق رینگ سوم شهر هستم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید  بر اینکه باید سه هزار هکتار زمین به همدان افزوده شود، بیان کرد: امسال سال مسکن است و به دنبال آن هستیم که نقشه جامع شهر همدان، رینگ سوم و ... اجرا شود.

وی با بیان اینکه محدود ما ۵ هزار و ۸۰۰ هکتار است که نصف یزد هم نیستیم به نحوی که حتی محدوده شهری کاشان از همدان بیشتر است، گفت: تا سه هزار هکتار به محدوده شهری همدان اضافه نشود، قیمت مسکن کاهش پیدا نمی‌کند.

  حاجی بابایی ادامه داد: به موزه منطقه‌ای هگمتانه ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ما در کشور مصوبه داریم اما در استان قدرت، آمادگی و شرایط اجرای آن را نداریم، اظهار کرد: مردم از ترافیک همدان گلایه دارند و قطع به یقین حل این مشکل با اجرای تراموا محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: همان مسیری که خودروها می‌روند، تراموا هم می‌رود به طوری‌که اگر انجام شود، نخستین استان کشور خواهیم شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha