• جمعه / ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: دانش‌بنیان‌ها
  • کد خبر: 1403051912518
  • خبرنگار : 30057

رونمایی از جدیدترین خدمت مالی صندوق توسعه فناوری‌های نوین در نمایشگاه صنعت مالی

رونمایی از جدیدترین خدمت مالی صندوق توسعه فناوری‌های نوین در نمایشگاه صنعت مالی

صندوق توسعه فناوری‌های نوین در نمایشگاه صنعت مالی امسال از جدیدترین خدمت مالی خود برای برای شرکت‌های دانش‌بنیان رونمایی می‌کند.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه صنعت مالی از امروز جمعه ۱۹ مرداد ٱغاز به کار می‌کند و تا روز ۲۲ مرداد در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران ادامه دارد و صندوق نوین در ٱن حضور دارد.

این صندوق در نمایشگاه امسال ضمن معرفی آخرین خدمات و دستاوردهای خود به فعالان صنعت مالی کشور، با خدمت جدید خود با نام «سکوی تامین مالی جمعی نوین کراد» به عنوان نخستین پلتفرم جمع سپاری مالی ارزی ریالی کشور به استقبال این نمایشگاه می‌رود.

معرفی این خدمت و ابزار نوین، چشم‌انداز جدیدی را برای تامین مالی ارزی ریالی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور خواهد گشود و فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری پرسود و مطمئن سرمایه گذاران این پلتفرم خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود استقبال گسترده‌ای توسط بازدیدکنندگان نمایشگاه از این غرفه صورت پذیرد.

اجرایی شدن فاز اول فناور کارت، سامانه تخصصی ارائه خدمات به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور سراسر کشور و هچنین پرسنل شاغل در این واحدهای فناور نیز از جمله برنامه‌های این صندوق در طی برگزاری نمایشگاه خواهد بود.  

علاوه بر این، آیین رونمایی از پلتفرم تامین مالی جمعی یکی بانک‌های کشور با همکاری صندوق توسعه فناوری‌های نوین و همچنین عقد چند تفاهم‌نامه و قرارداد همکاری با نظام بانکی، شرکت‌های بیمه، نهادهای سرمایه‌گذاری و هلدینگ‌های بزرگ کشور در ایام نمایشگاه، از دیگر برنامه‌های اصلی صندوق نوین در ایام نمایشگاه خواهد بود.

به نقل از  روابط عمومی صندوق توسعه فناوری‌های نوین، صندوق توسعه فناوری‌های نوین در سالن ۱۰ نمایشگاه بین‌المللی تهران در غرفه ۱۰۰۹ از ساعت ۸ تا ۱۵ میزبان شرکت کنندگان خواهد بود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha