• پنجشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403051812084
  • خبرنگار : 50604

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان:

کسب رتبه اول جمعیت هلال احمر گلستان در ساخت مراکز توانبخشی

کسب رتبه اول جمعیت هلال احمر گلستان در ساخت مراکز توانبخشی

ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از کسب رتبه اول جمعیت هلال احمر استان در ساخت مراکز توانبخشی با کمک خیرین و نیکوکاران خبر داد.

قاسم غریب‌آبادی امروز پنجشنبه ۱۸ مرداد در جریان دیدار با مدیر، دبیر و هیئت تحریریه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلستان ضمن تبریک هفته خبرنگار و زنده نگهداشت یاد و خاطره «شهید صارمی» از مجاهدت‌های خبرنگاران تقدیر و اظهار کرد: جمعیت هلال احمر همانند رسانه‌های متعهد و  دلسوز کار خود را بی‌طرفی، شفافیت و خدمت‌رسانی به همه جامعه قرار داده است.

وی آگاهی‌بخشی و روشنگری در جامعه را  مصداق بارز خدمت‌رسانی به مردم دانست و افزود: هلال احمر یک جمعیت مردمی با فعالیت بین رشته‌ای است که در گذشته بیشتر در حوزه امداد و حوادث فعالیت داشت، اما امروزه در حوزه‌های متنوع نظیر جوانان و خیرین فعال است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر گلستان در ساخت مراکز توانبخشی با کمک خیرین رتبه اول را کسب کرده است، گفت: جمعیت هلال احمر در  رویداد معنوی پیاده روی اربعین پررنگ‌ترین دستگاهی است که به مردم خدمات می‌دهد.

غریب‌آبادی از تجهیز و نوسازی ناوگان امدادی آمبولانس و وست نجات  استان تا پایان سال خبر داد و ابراز امیدواری کرد با این تجهیزات ارائه شده هلال احمر گلستان بهتر از گذشته به مردم خدمات ارائه دهد.

کسب رتبه اول جمعیت هلال احمر گلستان در ساخت مراکز توانبخشی

غریب‌آبادی از خدمت‌رسانی جمعیت هلال احمر در بیش از ۴۰ درمانگاه در طریق الحسین، بیمارستان‌های نجف و موکب‌های هلال احمر در مسیر پیاده روی اربعین خبر داد و اضافه کرد: جمعیت هلال احمر هرجا باری بر زمین مانده باشد وارد شده و فارغ از مذهب و قومیت به همه انسان‌ها خدمت می‌کند.

وی با بیان اینکه در طول ۳۳ ماهه دولت شهید رئیسی تیم امدادی جمعیت هلال احمر گلستان در  قریب ۶ هزار حادثه در کنار مردم قرار گرفته و به آن‌ها یاری رسانده است، تصریح کرد: در همه این حوادث حتی یک مورد هم تنش اجتماعی نداشتیم که بیانگر تعهد و تخصص نیروهای امدادی استان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از برگزاری انتخابات مجامع هلال احمر در استان خبر داد و افزود: فردا انتخابات مجامع هلال احمر گلستان همزمان با سراسر کشور در ۱۳ شعبه برگزار می‌شود که در استان ما  ۱۱۳ نفر برای شوراهای اجرایی و بازرسی کاندید شده‌اند.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha