• پنجشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403051812045
  • خبرنگار : 71299

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام اعلام کرد:

بهره‌برداری از پروژه اربعینی کنارگذر پدافندی کنجانچم طی روزهای آتی

بهره‌برداری از پروژه اربعینی کنارگذر پدافندی کنجانچم طی روزهای آتی

ایسنا/ایلام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: پروژه کنارگذر پدافندی محدوده کنجانچم با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در محور ایلام به مهران به منظور تردد ایمن، تسهیل در تردد کاربران جاده‌ای و نگهداری بهینه از پل‌های بزرگ در برابر بارهای نامتعارف و ترافیکی در حال اجراست.

«سیدزاهدین چشمه‌خاور» امروز پنجشنبه ۱۸ مردادماه ۱۴۰۳، در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: پروژه راهبردی جاده پایانه برکت به مرز در دست اجراست، این پروژه به منظور ارتقای نظارت و کنترل میدانی بر روند برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی و روان‌سازی تردد زائران در مرز بین‌المللی مهران، پروژه بهسازی و احداث جاده پدافندی پایانه برکت به مرز شهید سلیمانی در حال اجرا  است.

وی افزود: پروژه جاده پدافندی یکی از اقدامات مهم امسال است که توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به طول ۷ کیلومتر و هزینه‌ای بالغ بر بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال و با هدف تسهیل در عبور و مرور زائران، به ویژه در پیک سفر اربعین و هم چنین دسترسی سریع‌تر مقامات و یگان‌های امدادی به مرز در حال اجراست.

چشمه‌خاور اضافه کرد:عملیات اجرایی ۲۰۰ کیلومتر روکش آسفالت در سطح جاده‌های استان در دست اجراست که تاکنون ۱۵۰ کیلومتر از این مقدار انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام ادامه داد: ۳ هزار کیلومتر خط‌کشی جاده‌های در دست اجرا و ۳۶ کیلومتر نیوجرسی در راه‌ها نصب شد.

وی خاطرنشان کرد: پل صلواتی مهران با دهانه ۴۵ متری و حجم ۸۳۲ هزار مترمکعب خاکبرداری در محور ایلام - مهران (محدوده کنجانچم) به طول هشت کیلومتر در کمتر از ۳ ماه توسط عوامل راهداری استان احداث و زیر بار ترافیک رفت.

چشمه‌خاور گفت: ۵۲ هزار مترمربع سایبان در سه سال گذشته در مرز مهران در راستای تسهیل در تردد و ارائه خدمات مطلوب به زوار  نصب شده است

این مسئول تاکید کرد: هم چنین امسال ۱۲ هزار مترمربع سنگ فرش، ۱۰ کیلومتر ریسه مه‌پاش، ۲۰۰ جت‌فن، در پایانه شهید سلیمانی نصب شده و ۱۲ هزار متر سایبان دائمی در حال اجراست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha