• پنجشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403051811950
  • خبرنگار : 50477

توصیه‌های استاندار گلستان به استاندار آینده/ از انتصابات بومی تا برنامه‌محوری

توصیه‌های استاندار گلستان به استاندار آینده/ از انتصابات بومی تا برنامه‌محوری

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به اینکه برای موفقیت استان و استاندار آینده پیشنهادات و فرآیند حل نظام مسائل استان را به وی ارائه خواهم کرد، گفت: طی چندین نامه پروژه‌محور نکات مهمی را به ایشان منتقل خواهم کرد.

دکتر علی محمد زنگانه با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا در گلستان و با اشاره به اینکه توصیه ها و پیشنهادات خود را به استاندار آینده به صورت مکتوب ارائه خواهم کرد، افزود: این برادر و یا خواهر گرامی که در روزها و ماههای آتی سکانداری استانداری گلستان را بر عهده می گیرد باید نسبت به آنچه در این سه سال رخ داده و تلاشهایی که به فرجام رسیده یا هنور مراحلی تا پایان یافتن دارد مطلع شود.

وی با بیان اینکه این پیشنهادات ناظر به نظام مسائل استان گلستان و به صورت نامه هایی پروژه محور به ایشان تقدیم خواهد شد، خاطرنشان کرد: به طور مثال در نامه شماره یک ناظر بر پروژه بزرگ احیای خلیج گرگان تمامی مراحل سخت و نفس گیری که با حمایت شهید رئیسی عزیز پیگیری و به نتیجه رسید و گامهای باقیمانده برای علاج بخشی نهایی و پایدار را به سمع و نظر وی خواهیم رساند.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه پروژه های بزرگی همچون پتروشیمی، منطقه آزاد اینچه برون، نیروگاه برق علی آباد، پایداری تامین آب و بسیاری از پروژه ها و طرح های فرهنگی و اجتماعی از جمله مواردی است که در این نامه ها به ایشان منتقل خواهم کرد، ادامه داد: بنده و همکارانم در هر کسوتی که باشیم تردید نکنید که به تیم جدید کمک خواهیم کرد تا بتواند مسیر روشنی که با حمایت شهید جمهور آغاز شده به سرانجام برسد.

زنگانه با اشاره به اینکه سالها برخی در داخل استان معتقد بودند که نیروهای بومی استان گلستان نمی توانند کار کرده و در حوزه مدیریتی موفق باشند، تصریح کرد: در دولت سیزدهم ما در گلستان ثابت کردیم با ۹۴ درصد انتصابات بومی و بهره مندی از توان فرزندان گلستان اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم و خط بطلانی بر این نظریه نامبارک بکشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha