• پنجشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403051811945
  • خبرنگار : 71468

گلایه دو المپین قایقرانی: برخی‌ها ناعادلانه صحبت می‌کنند/ کم‌کاری نکردیم

گلایه دو المپین قایقرانی: برخی‌ها ناعادلانه صحبت می‌کنند/ کم‌کاری نکردیم

دو ملی‌پوش قایقرانی ایران از برخی اظهارنظرها درباره عملکرد تیم قایقرانی در المپیک پاریس گلایه کردند.‌

به گزارش ایسنا، علی آقا میرزایی در مرحله یک چهارم نهایی کایاک یک‌نفره ۱۰۰۰ متر المپیک پاریس سوم شد و نتوانست به نیمه نهایی صعود کند.  محمد نبی رضایی هم در یک  یک نفره ۱۰۰۰ متر مردان در مرحله یک چهارم نهایی در گروه خود چهارم شد و به نیمه نهایی نرفت. 

این دو ورزشکار پس از پایان رقابت خود نسبت به برخی اظهارنظرها گلایه داشتند. 

آقا میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: ما همیشه سعی کرده‌ایم از حاشیه دوری کنیم و تمرکزمان را روی تمرینات و مسابقه بگذاریم اما در رسانه ملی صحبت‌هایی در مورد عملکرد من و محمد نبی رضایی شد که درست نبوده است. گفته شده که زحمات ما را زیر سوال نمی‌برند اما کمیته ملی المپیک بهتر است بازنگری داشته باشد تا ورزشکاران آبرومندانه رقابت کنند. این صحبت در حالی مطرح شده که در مرحله مقدماتی هر پنج نفری که من با آن‌ها رقابت داشتم، مدال جهانی و المپیک داشتند. می‌دانستم، نمی‌توانم در رقابت با آن‌ها به طور مستقیم به نیمه نهایی بروم بنابراین انرژی‌ام را ذخیره کردم تا بتوانم در مرحله یک چهارم نهایی رقابت کنم. 

او ادامه داد: در مرحله یک چهارم نهایی نیز رکورد زمانی که ثبت کردم بد نبود و اگر من در گروه دیگری قرار داشتم با همین رکورد زمانی می‌توانستم به نیمه نهایی بروم. با وجود تلاش‌هایی که کردم و حتی توانستم قایقران چین که قهرمان بازی‌های آسیایی هانگژو و نفر ششم المپیک توکیو بود را بگیرم، اما در گروه خود در مرحله یک چهارم نهایی سوم شدم و نتوانستم به نیمه نهایی صعود کنم. با این حال برخی‌ها ما را کم می‌بینند یا در آن حد نمی‌بینند که به المپیک برویم.

آقامیرزایی همچنین گفت: مردم فکر نکنند ما کم کاری می‌کنیم. با همه کم و کاستی‌ها می‌جنگیم و برخی صحبت‌ها ناعادلانه است و درست نیست که ما را تخریب می‌کنند. من در بین ورزشکاران آسیایی توانستم اول شوم. دوست داشتم به نیمه نهایی صعود کنم اما هر چقدر تلاش کردم نشد. اگر ما هم مثل رویینگ فینال‌های مختلفی داشتیم، دیگر نمی‌گفتند حذف شده‌ایم.  کمیته ملی المپیک کارشناس بفرستد و رکوردهای زمانی را بررسی کند. حتی رنکینگم نسبت به المپیک توکیو بهتر شده و به رده هفدهم آمده‌ام. کسانی که می‌خواهند در مورد قایقرانی صحبت کنند حداقل رزومه رقیبان ما را مطالعه کنند تا متوجه شوند ما با چه کسانی رقابت کردیم. 


رضایی: ما با دستان خالی رقابت می‌کنیم 

گلایه دو المپین قایقرانی: برخی‌ها ناعادلانه صحبت می‌کنند/ کم‌کاری نکردیم

محمد نبی رضایی نیز در گفت‌وگو با ایسنا در ادامه صحبت‌های آقامیرزایی تاکید کرد: در گروهی که من بودم، قوی‌ترین کشورها بودند ورزشکار آلمان دو طلای المپیک دارد و قطعا استراتژی مربی من این نیست که با او رقابت کنم بلکه می‌خواست انرژی‌ام را برای مسابقه بعدی بگذارم. در یک چهارم نهایی تلاشم را کردم اما نشد. قایقرانی رشته رکوردی است و ما نیاز به زمان داریم و هر سال باید کار کنیم تا رکوردهای‌مان بهتر شود. 

او ادامه داد: ما همین الان هم تلاش کردیم تا بتوانیم با تعداد نفرات بیش‌تری در المپیک شرکت کنیم و تعداد سهمیه‌های قایقرانی از دو تا سه نفر به پنج نفر رسیده است. برخی‌ها کم لطفی می‌کنند و سخت است  با دستان خالی زحمت بکشی و در نهایت این حرف‌ها را بشنوی. این صحبت‌ها می‌تواند در آینده به ما و حتی ورزشکاران دیگر لطمه وارد کند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha