• چهارشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۲۳
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 1403051711858
  • خبرنگار : 71468

درخواست دختر ۱۹ ساله از رئیس جمهور/ مبینا نعمت‌زاده: برای مدال المپیک خیلی جنگیدم

درخواست دختر ۱۹ ساله از رئیس جمهور/ مبینا نعمت‌زاده: برای مدال المپیک خیلی جنگیدم

دارنده مدال برنز تکواندوی المپیک پاریس گفت: دوست داشتم رنگ مدالم طلا شود و شرمنده مردم شدم اما برای این مدال المپیک خیلی جنگیدم.

به گزارش ایسنا، مبینا نعمت‌زاده پس از کسب مدال برنز المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: خیلی دوست داشتم رنگ مدالم بهتر باشد، تمام تلاشم را می‌کنم در المپیک بعدی رنگ مدالم را طلایی کنم. برای این مدال خیلی جنگیدم.  از کسانی که من را حمایت کردند، مردم، کادرفنی تیم ملی و فدراسیون تشکر می‌کنم. خانواده‌ام من را دعا کردند و پدرم کربلا است. قبل از اینکه به المپیک بیایم با امام زمان (عج) عهد بسته بودم مدالم را به مردم ایران و امام زمان تقدیم کنم.

او ادامه داد: از مردم می‌خواهم دعا کنند ناهید کیانی فردا بتواند مدال طلا بگیرد چون من و ناهید خیلی برای المپیک تلاش کردیم.
دوست داشتم رنگ مدالم طلا باشد مردم خوشخال‌تر شوند اما نشد و شرمنده شدم.

نعمت‌زاده  که دومین مدال تاریخ زنان ایران در بازیهای المپیک را بدست آورد، همچنین گفت: از رئیس جمهور درخواست می‌کنم من را در دانشگاه قبول کنند چون بخاطر المپیک نتوانستم کنکور بدهم.  درسم هم خوب است اما بخاطر المپیک نتوانستم کنکور بدهم.

او همچنین در مورد مسابقه نیمه نهایی با چین گفت: داور بازی را خراب کرد. توانایی زدنش را داشتم. حریف اسپانیایی خیلی خوب بود و وقتی او را بردم مطمئن بودم طلا می گیرم.  متاسفانه نشد و کمی بازی را از دستم در آوردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۷ ۲۲:۴۰

مبارک است این افتخار آفرینی دختر شجاع کشورمان ،آقای دکتر پزشکیان یاعلی !در ضمن شدیدا به وزارت ورزش توصیه می شود مواظب باشند آن گروه وطن فروش خارجی که تور زیر پای مدال آوران کشورمان پهن می کنند تا مهاجرت کنند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۷ ۲۳:۱۴

ما همین رو هم قبول داریم و به خاطر زحماتی که کشیدی ازت ممنون هستیم.خسته نباشی دلاوربانوی ایران زمین.اقای پزشکیان انشالله که درخواست دخترمون به گوشت رسیده یاحق

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۷ ۲۳:۲۹

آفرین بر این دختر و تمام دختران ایران زمین توی همین رشته سرآمد تمام دنیا شو حتما تحصیل تضمین کننده موفقیت نیست سال بعد کنکور هم بده انشا ا... قبول میشی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۷ ۲۳:۵۶

دستمریزاد به آقای هادی ساعی رئیس محترم فدراسیون تکواندو ایران و تمامی مربیان و کادر فنی که زحمات فراوانی برای عزیزان ملی پوش کشیدند. خداوند پشت و پناهتان، پایدار باشید.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۸ ۰۰:۰۲

آفرین به دختر ایران ، مبینا جان که با تلاشش افتخار آفرینی کرد. برنز ایشون کم از طلا نداره، انشاالله سالها بدرخشه و مدال بگیره. برای دانشگاه هم بنظرم چنین استعداد ورزشی ایی باید به صورت افتخاری در رشته‌ علوم تربیتی پذیرفته بشن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۸ ۰۰:۳۴

ماشاالله قهرمان کسی که با امام زمان عهد میبنده و قدر شناس کسایی هست که براش زحمت کشیدن و تا این حد به فکر شاد کردن مردم کشورشه قطعا موفقیت های بالاتری در انتظارشه بهت افتخار می‌کنیم و تبریک تبریک تبریک

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۸ ۰۱:۰۸

دمت گرم عالی بودی بمونی برامون

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۸ ۰۱:۳۳

مبینای عزیزم نمیدونم کامنت من رو میبینی یانه ولی همینقدر میدونم نیت بسیار زیبایت وبرای تقدیم جایزه ات به ملت ایران علی الخصوص امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)از کسب مدال طلا هم قطعا با ارزش تر خواهد بود.پس شرمنده نباش وسرت را بالا بگیر قهرمان بانوی کشور عزیزمان ایران.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۸ ۰۱:۵۵

مبارکت باشه شجاعانه جنگید خیلی خیلی خوشحالمون کردی برات آرزوی سلامتی و موفقیت دارم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۸ ۰۶:۲۴

دست مریزاد خدا قوت شیر زن ایران همیشه بدرخشی و عاقبت بخیر باشی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۸ ۰۹:۰۷

درووودبرشیرزن ایرانی.امیدوارم قدرتان رابدانند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۸ ۰۹:۳۵

سرت بالا باشه شیر دختر سرزمینم.به احترام شما بانوان عزیزمون باید کلاه از سربرداشت و ساعتها شما رو تشویق کرد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۰ ۱۶:۰۶

پذیرش این درخواست نابجا قطعا ظلمی اشکار و بزرگ است. ما سالها در اتاق خانه ماندیم و درس خواندیم اقوام نزدیک مارا نمی شناسند. چشم هایمان روز به روز ضعیف شد. ایشان زحمت کشیدند و مدال خود را هم دریافت کردند. هر کاری راهی دارد. پذیرش بدون کنکور در بعضی از رشته ها در هر شرایطی غیر عادلانه است.