• جمعه / ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۳۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403051711776
  • منبع : بازار

دانلود قسمت 9 فصل سوم سریال زخم کاری با کیفیت عالی

دانلود قسمت 9 فصل سوم سریال زخم کاری با کیفیت عالی

دانلود قسمت 9 نهم فصل سوم سریال زخم کاری با لینک مستقیم ، جدیدترین قسمت سریال زخم کاری فصل سوم منتشر شد . هم اکنون برای دانلود قانونی و مشاهده لینک های این قسمت جدید به ادامه مطلب مراجعه کنید. سریال زخم کاری هر هفته جمعه ها ساعت 8 صبح در شبکه نمایش خانگی به پخش میرسد.

به گزارش ایسنا به نقل از آپ مدیا، سریال زخم کاری ، یکی سریال های موفق و پرطرفدار نمایش خانگی در ژانر اجتماعی به کارگردانی محمد حسین مهدویان است. در این سریال هنرمندانی همچون جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سید جواد هاشمی، کامبیز دیرباز، الناز ملک،  و... به ایفای نقش پرداختند.

لینک دانلود قسمت 9 فصل سوم سریال زخم کاری

دانلود قسمت 9 فصل سوم سریال زخم کاری با کیفیت عالی

دانلود قسمت 9 فصل 3 زخم کاری

درباره فصل 3 زخم کاری :

زخم کاری 3 با نام زخم کاری : انتقام از 25 خرداد 1403 جمعه ساعت منتشر شد. فصل سوم این مجموعه در ادامه دو فصل قبلی این سریال است که با نام انتقام به کارگردانی محمد حسین مهدویان در پلتفرم فیلیمو پخش میشود.

بازیگران فصل سوم زخم کاری :

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سید جواد هاشمی، کامبیز دیرباز، الناز ملک ، مهراوه شریفی نیا و...

داستان زخم کاری 3 :

فصل سوم زخم کاری در ادامه دو فصل قبلی پس از بازگشت مالک به داستان او دنبال انتقال از طلوعی است که در این بین اتفاقات غیر منتظره ای رخ میدهد.

خلاصه داستان قسمت 9 فصل 3 زخم کاری:

در قسمت قبلی سریال مالک که فهمید سمیرا وارث حاج عمو است از کشتن او دست برداشت و در این بین پانته آ قرار است با پرونده قتل حاج عمو و شهادت سمیرا مالک را به زندان بیاندازد که باید در قسمت 9 فصل سوم زخم کاری شاهد باشیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

سریال ایرانی :

نمیتوان پیشرفت چندین ساله ی نمایش خانگی را نادیده گرفت ، از بالارفتن سطح بازی ها ، کارگردانی ، نحوه ی فیلمبرداری و چندین عنوان دیگر باعث شده شبکه نمایش خانگی در چند سال اخیر رنگی به خود بگیر. هرچند که برخی سریال های قدیمی و دلنشین را بیشتر می پسندند دیدن مجدد آن ها خالی از لطف نیست. به تازگی سریال هایی ایرانی جدیدی همچون افعی تهران ، مرداب ، زخم کاری و... از شبکه نمایش خانگی توسط پلتفرم های مختلف پخش شدند و با استقبال زیادی از سوی مخاطبان مواجه شدند. شما می توانید آرشیوی کامل از به روز ترین سریال های ایرانی ، سریال های قدیمی و خاطره انگیز و سریال های نمایش خانگی را در وب سایت آپ مدیا به نشانی https://upmedia.movie/series تماشا کنید.  

لینک دانلود کامل سریال زخم کاری ( قسمت 1 تا 9 )

دانلود قسمت 9 فصل سوم سریال زخم کاری با کیفیت عالی

دانلود سریال زخم کاری فصل 3

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha