• چهارشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403051711711
  • خبرنگار : 30147

امام جمعه گناباد:

رویکرد ائمه جمعه حمایت و همراهی با دولت چهاردهم است

رویکرد ائمه جمعه حمایت و همراهی با دولت چهاردهم است

ایسنا/خراسان رضوی امام‌جمعه گناباد رویکرد ائمه جمعه را حمایت و همراهی با دولت چهاردهم عنوان کرد.

حجت‌الاسلام حسن صادقی نسب هفدهم مرداد ماه در دیدار با اصحاب رسانه این شهرستان با توجه به آغاز به کار دولت چهاردهم، به فرمایش مقام معظم رهبری و تأکید نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی مبنی بر کمک همه جانبه و حمایت از دولت چهاردهم اشاره کرد و گفت: رویکرد همه جانبه روحانیت و ائمه جمعه از دولت دکتر پزشکیان در دستور کار است و چنانچه نقدی وجود داشته باشد، باید سازنده، کارساز و کارگشا باشند.

وی افزود: مهم‌ترین درخواست‌ها و پیشنهادات ائمه جمعه خراسان رضوی در قالب طرح استقبال از دولت چهاردهم در اختیار استانداران، فرمانداران و رئیس جمهور قرار گرفته و خواهد گرفت و این مهم در حال انجام است.

امام‌جمعه گناباد با بیان اینکه پیشنهادات سازنده و توسعه منطقه در این طرح بیان و مطالبه خواهد شد، به ظرفیت‌های عظیم معدنی و ذخایر ملی شهرستان گناباد اشاره و اظهار کرد: بسیاری از معادن شهرستان گناباد توسط افراد غیربومی بهره‌برداری می‌شود که در مقابل آن هیچ خدماتی از سوی این بهره‌برداران در حوزه‌های زیرساختی و زیربنایی به این شهرستان نداشته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه دولت چهاردهم باید از این ظرفیت در راستای ایجاد اشتغال پایدار جوانان منطقه بهره ببرد، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان را ضروری دانست و گفت: تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه‌های نیمه‌تمام که با منابع اعتباری دولتی و ملی دارای پیشرفت فیزیکی مطلوبی هستند باید در دستور کار دولت چهاردهم قرار بگیرد.

صادقی نسب در ادامه ضمن تقدیر از خبرنگاران و فعالان رسانه که با مجموعه فرهنگی ستاد نماز جمعه همکاری دارند، گفت: نماز جمعه گناباد یکی از نماز جمعه‌های پرجمعیت استان است که مطالبات مردمی در آن مطرح می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه خبرنگاران تلاش کنند در قبال مسئولیت بزرگ فرهنگی و تعهدی که نسبت به جامعه دارند در راستای رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی قدم بردارند، افزود: با توجه به اینکه فضای گسترده شبکه‌های اجتماعی مرجع اطلاعات نسل جوان هستند باید پل مناسبی برای ارتباط بین مردم و نسل جوان ایجاد شود.

امام‌جمعه گناباد تصریح کرد: گاهاً مدیریت نادرست فضای مجازی توسط دشمنان و زیر سؤال بردن دستاوردهای انقلاب باعث دوری نسل جوان از مباحث فرهنگی، اجتماعی و اسلامی شده است. می‌طلبد خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی و نخبگان در راستای تبیین درست و پیشبرد امور فرهنگی در کنار ستادهای جمعه شهرستان و نهادهای مربوطه تلاش خود را بکار گیرند.

وی اظهار کرد: خبرنگاران و رسانه باید در جامعه با تبیین درست دستاوردها و نقدهای سازنده به دور از حب و بغض باعث امیدآفرینی شده و ظرفیت‌های منطقه را به درستی معرفی کنند.

صادقی نسب در ادامه بیان کرد: مصلای جدید نماز جمعه این شهرستان با وسعت ۲۰۴۰ متر و زیربنای ۵۶۰۰ متر که ساخت آن از سال ۱۳۸۹ آغاز شده اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی در حال احداث است.

وی افزود: مصلی جدید گناباد از پروژه‌هایی عظیمی است که با کمک و مشارکت خیرین پیشرفت خوبی دارد و تاکنون بالغ‌ بر ۲۰ میلیارد تومان از محل مشارکت خیران و کمک‌های دولتی هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این پروژه در حال حاضر با توجه به تورم موجود بالغ‌بر هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است و هم‌اکنون برای تکمیل آن به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

رضا نصیری فرماندار گناباد هم با همراهی خبرنگاران در آیین غبارروبی گلزار شهدا به مناسبت روز خبرنگار گفت: هر مزار و وصیت‌نامه شهدا الگویی برای جامعه است.

وی ضمن قدردانی از تلاش خبرنگاران در انعکاس خدمات دولت سیزدهم و امیدآفرینی به جامعه افزود: اطلاع‌رسانی و امیدآفرینی باعث رشد و توسعه همه‌جانبه بوده و خبرنگاران با اطلاع‌رسانی درست باعث پویایی جامعه خواهند بود.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha