• چهارشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403051711416
  • خبرنگار : 50214

استاندار یزد در جمع خبرنگاران:

مدیری که با رسانه ارتباط ندارد، لیاقت مدیریت ندارد

مدیری که با رسانه ارتباط ندارد، لیاقت مدیریت ندارد

ایسنا/یزد استاندار یزد با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها از انعکاس عملکرد مدیران و کسب رضایت عمومی مردم، اظهار کرد: مدیری که در عصر ارتباطات با رسانه ها ارتباط نداشته باشد، لیاقت مدیریت ندارد.

«مهران فاطمی» امروز  در دورهمی خبرنگاران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری ضمن استماع سخنان آنان، یاد و خاطره شهید صادرمی و همه شهدای عرصه خبرنگاری و نیز درگذشتگان جامعه رسانه را گرامی داشت و گفت: نقش رسانه‌ها در انعکاس خدمات دولتمردان به مردم بسیار حائز اهمیت است چرا که گاهاً عدم اطلاع رسانی مناسب در مورد اقدامات مدیران به رغم اجرا و ارائه خدمت به مردم، احساس رضایت در جامعه را به همراه ندارد.

وی با بیان این که محصول تمام تلاش‌های مدیران در شاخصه کسب رضایت عمومی مردم نمایان خواهد شد، گفت: اگر مدیران و دولتمردان نتوانند با اقدامات خود حس رضایت مردم را به دست آوردند، همانند این است که هیچ اقدامی صورت نداده‎اند حتی اگر برای این اقدامات و ارائه خدمت به مردم سالها و میلیاردها تومان برای ان هزینه شده باشد.

فاطمی در ادامه تاکید کرد: اگر مدیری با رسانه قهر باشد از ابتدایی ترین اصول مدیریت آشنا نیست و مدیری که با رسانه ارتباط نداشته باشد، در عصری که به عنوان عصر ارتباطات و رسانه شناخته می شود، اصلاً لیاقت مدیریت ندارد چرا حق کارکنان و پرسنل خود را به دلیل دیده نشدن زحماتشان ضایع می‎کند.

وی به سختی‌ها، ناملایمتی‌ها و دشواری‎های کار خبرنگاری اشاره و تصریح کرد: خبرنگاران با عشق به این حرفه در راه خدمت به جامعه تلاش می‎کنند و جاد دارد از زحمات این قشر صمیمانه تشکر کنیم.

استاندار در بخشی از سخنانش از پیگیری موضوع مسکن خبرنگاران واجد شرایط در قالب نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: با مدیران مربوطه برای اختصاص مکانی مناسب جهت مسکن خبرنگاران به صورت قانونی و عرفی اقدام خواهیم کرد.

در این نشست همچنین «احسان عبادی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جهت ساماندهی و تسهیل فعالیت رسانه ها در استان ارائه کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha