• سه‌شنبه / ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۰۸
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403051611077
  • خبرنگار : 71951

مدیر منطقه برق ورامین

رویکرد اقتصادی تعرفه برق در دشت ورامین پیگیری می‌شود

رویکرد اقتصادی تعرفه برق در دشت ورامین پیگیری می‌شود

ایسنا/تهران مدیر منطقه برق ورامین گفت: رویکرد اقتصادی تعرفه برق در دشت ورامین پیگیری می‌شود و نرخ تعرفه و افزایش مصرف از ۳۰۰ کیلو وات به حداقل ۴۵۰ کیلو وات افزایش پیدا کند.

مسعود آلویی مدیر منطقه برق ورامین به مناسبت روز خبرنگار در نشست خبری با اصحاب رسانه ۱۶ تیر ماه، گفت: تامین اعتبار صورت گرفته برای سال ۱۴۰۳، در حدود ۶۲ میلیارد تومان است.

مدیر منطقه برق ورامین با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت اصلاح و بهینه شبکه برق تصریح کرد: اجرای طرح خروجی پست ۶۳ فاطمیه با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان، احداث و بهره برداری از شبکه نیروگاه آبتین البرز به جهت تامین برق شهرک صنعتی چرمشهر، احداث شبکه و نصب ترانس در محمدآباد عرب‌ها با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، احداث شبکه و نصب ۲ دستگاه ترانس در روستای ایجدانک ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

 این مسئول ادامه داد: ‌احداث شبکه و نصب ترانس در روستای علی آباد قشقایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان، احداث شبکه و تامین برق متقاضیان شهرک فجر با اجرای ۸ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان، اصلاح شبکه و نصب دو دستگاه ترانس در شهرک فجر با اعتبار ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از دیگر اقدامات در دول نصب پایه و تجهیزات اتوبوستر در روستای جهان آباد (پس از ۸ سال) با اعتبار ۷ میلیارد تومانی، احداث شبکه و نصب ترانس در خیابان شهدا با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان در دولت سیزدهم انجام شد.

آلویی گفت: سناریو تقویت ترانس در نقاط مختلف شهر به تعداد ۱۳ مورد با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان، احداث شبکه خودنگهدار ۱۶ مورد طی یکماه به طول چهار کیلومتر با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان، نصب کلیدهای هوشمند و همچنین جایابی به جهت کاهش زمان خاموشی از جمله کارهای صورت گرفته است.

مدیر برق ورامین خاموشی های سال جاری را موردی و بابت گرم شدن بیش از حد دمای هوا عنوان کرد و گفت: مصرف برق روزانه در ایام گرما افزایش یافته و از این رو امکان قبلی جهت اطلاع رسانی قطعی موردی برق مشترکین خانگی نیست.

وی تصریح کرد: از همشهریان گرامی درخواست داریم در ایام پیک بار با مصرف درست و بهینه از قطعی‌های ناخواسته جلوگیری کنند.

مدیر منطقه برق ورامین با اشاره به گرمای طاقت فرسای شهر ورامین نسبت به سایر شهرهای استان تهران و محاسبه این تعرفه با نرخ شهرهای معمولی اظهار کرد: تعرفه‌های برق ورامین نسبت به شهرهای استان تهران با توجه به دمای بالاتر، یکسان است و در این خصوص با پیگیری علی خزایی، نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی نامه‌ای به دولت و مجلس در این زمینه ارسال شده است که امید است نرخ تعرفه و افزایش مصرف از ۳۰۰ کیلو وات به حداقل ۴۵۰ کیلو وات افزایش پیدا کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha