• سه‌شنبه / ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۰
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403051610952
  • خبرنگار : 50022

خبرنگاران در خط مقدم جبهه آگاهی‌بخشی به جامعه هستند

خبرنگاران در خط مقدم جبهه آگاهی‌بخشی به جامعه هستند

ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز، خبرنگاران را وجدان بیدار، چشم بینا، زبان صادق و صریح در خط مقدم جبهه آگاهی بخشی به جامعه دانست.

به گزارش ایسنا، سردار حمید هداوند روز سه‌شنبه، ۱۶ مرداد در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران وجدان بیدار، چشم بینا، زبان صادق و صریح در خط مقدم جبهه آگاهی بخشی به جامعه هستند و چون دیده‌بان صادق برای اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و سریع رخدادها و حوادث تلاش می کنند و امید است در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی اظهار کرد: اصحاب رسانه با روشنگری های خود می‌توانند در راستای هدایت افکار عمومی جامعه نقشی مهم ایفا کرده و راه پیشرفت جامعه را هموارتر کنند و تلاش صادقانه اصحاب رسانه در پوشش خبری رویدادهای مختلف به منظور ارتقاء سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه مصداق بارز خدمت ارزشمند است و همواره شایسته توجه و تقدیر است.

فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه سایر دستگاه‌ها و ادارات نیز باید در برقراری امنیت کمک‌کار پلیس باشند، تصریح کرد: توسعه فرهنگ قانونمداری با مشارکت همگانی میسر است و رسانه‌ها نیز می‎‌توانند در این رابطه همکاری کنند.

وی تصریح کرد: ارتقاء سطح آگاهی شهروندان در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وظیفه سنگینی است که بر عهده رسانه‌ها و اصحاب قلم بوده و خبرنگاران می‌توانند با اطلاع رسانی شفاف، هدفمند و سریع بازتاب مثبت اقدامات پلیس و زمینه مشارکت مردم در تامین امنیت را ایجاد کنند.

سردار هداوند بر لزوم همکاری بیش از پیش اصحاب رسانه با پلیس تأکید کرد و گفت: بدون شک زحمات خبرنگاران در اطلاع رسانی دقیق موضوعات پلیسی، رسیدن پلیس به هدف اصلی پلیس که همانا برقراری نظم و امنیت و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی است را آسان‌تر می کند.

فرمانده انتظامی البرز در پایان با اهداء لوح تقدیر از خبرنگاران از زحمات این قشر زحمت کش قدردانی به عمل آورد و برای خبرنگاران متعهد و کوشای استان البرز، توفیق روز افزون و سرشار از صداقت را از درگاه حضرت حق تعالی خواستار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha