• دوشنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403051510271
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

لوپز-میرزازاده سورپرایز نداشت!/ قرعه جالب ناهید کیانی

لوپز-میرزازاده سورپرایز نداشت!/ قرعه جالب ناهید کیانی

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، تیم والیبال ایتالیا در حالی که دو ست را به ژاپن باخته بود به بازی برگشت و با پیروزی مقابل حریف خود به نیمه‌نهایی المپیک پاریس صعود کرد.

تیم‌های والیبال ایتالیا و ژاپن در یک چهارم نهایی المپیک ۲۰۲۴ پاریس از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه دوشنبه، پانزدهم مرداد به مصاف هم رفتند که در پایان ایتالیا با حذف حریف خود به نیمه‌نهایی صعود کرد.

شکست سنگین محسن نژاد از ژاپن در کمتر از ۲ دقیقه

نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در دومین مبادزه خود در المپیک‌ پاریس مقابل حریف عنوان دار خود از ژاپن تن به شکستی سنگین داد.

در ادامه رقابت های روز نخست کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، مهدی محسن نژاد نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم ایران در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کنیچیرو فومیتا دارنده ۲ مدال طلای جهان و یک نقره المپیک از ژاپن به روی تشک رفت و در پایان در کمتر از دو دقیقه با نتیجه سنگین  ۹ بر صفر تن به شکست داد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند. محسن نژاد که بخاطر اخطار در خاک نشسته بود، ۴ بارانداز پیاپی خورد.

رونمایی از خرید ۶۰ میلیون یورویی پاری‌سن‌ژرمن

هافبک بنفیکا با عقد قراردادی پنج‌ساله رسما به پاری‌سن‌ژرمن پیوست.

پاری‌سن‌ژرمن از خرید جدید و گرانقیمتش رونمایی کرد. ژوآئو نوس، هافبک بنفیکا، مورد توجه چند تیم بزرگ قرار گرفته بود اما تصمیم گرفت راهی پاری‌سن‌ژرمن شود.

زور میرزازاده به غول کوبایی نرسید/ دورخیز اسطوره فرنگی برای طلای پنجم

امین میرزازاده در دومین مبارزه خود در المپیک پاریس مقابل میخاین لوپز دارنده ۴ طلای المپیک و ۵ طلای جهان تن به شکست داد.

ویدیو/ شکست میرزازاده برابر لوپز کوبایی

امین میرزازاده کشتی گیر وزن ۱۳۰ کیلیوگرم ایران در مرحله یک چهارم نهایی المپیک ۲۰۲۴ برابر میخاین لوپز کوبایی، قهرمان چهار دوره المپیک قرار گرفت و ۳ بر یک بازنده شد.

مصاف ناهید کیانی و کیمیا علیزاده در دور نخست تکواندوی المپیک

۴ تکواندوکار ایران در بازی های المپیک پاریس رقبای خود را شناختند.

رقابت‌های تکواندو در سی و سومین دوره بازی‌های المپیک از روز چهارشنبه ۱۷ مردادماه در کاخ «گرند پله» شهر پاریس آغاز می شود. در این دوره از مسابقات ۱۳۴ تکواندوکار از ۶۰ کشور دنیا در چهار وزن مردان و چهار وزن زنان به رقابت خواهند پرداخت.

قرعه کشی اوزان ۷۷ و ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک/ راه هموار ساروی تا فینال

رقبای امین کاویانی نژاد و محمدهادی ساروی در رقابت های کشتی فرنگی المپیک مشخص شدند. مراسم قرعه کشی اوزان ۷۷ و ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۴ پاریس برگزار شد.

امین کاویانی نژاد ملی‌پوش ۷۷ کیلوگرم ایران در دور نخست به مصاف فلورست پنا از کوبا می رود و در صورت برتری در یک چهارم نهایی با برنده آمویان از ارمنستان و سارکینن از فنلاند مبارزه می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha