• دوشنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403051510270
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اعلام کرد:

اشتغال ۱۳ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اردبیل

اشتغال ۱۳ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ۱۳ هزار نفر در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی اشتغال دارند و در مجموع ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع داخلی و شهرک صنعتی برای اجرای پروژه‌های زیربنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه خواهد شد.

هاشم علایی عصر امروز، ۱۵ مرداد در بازدید خبرنگاران از شهرک‌های صنعتی شماره یک و ۲ اردبیل و مراحل اجرای پروژه‌های عمرانی و زیربنایی در این شهرک‌ها اظهار کرد: در استان اردبیل ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی مصوب شده که از این تعداد ۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی فعال است.

علایی گفت: ۱۳ هزار نفر در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی اشتغال دارند و در مجموع ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع داخلی و شهرک صنعتی برای اجرای پروژه‌های زیربنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه خواهد شد.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: ۱۶۰۰ واحد صنعتی در استان اردبیل فعال است که نزدیک ۹۵ درصد این واحدها خرد و متوسط می باشند. همچنین  ۴۰۰واحد راکد در استان وجود دارد که بیشتر در حوزه سرمایه در گردش مشکل دارند.

وی با بیان اینکه دغدغه کارآفرینان و صاحبان صنایع اصلاح و بهسازی ورودی شهرک‌ها بود، تصریح کرد: در شهرک صنعتی شماره یک و ۲ فرآیند را اجرا کردیم تا شرایط مطلوب ترددی را در این مسیر شاهد باشیم.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به آسفالت ریزی معابر شهرک صنعتی اردبیل افزود: یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در ۲ شهرک صنعتی شماره یک و ۲ اردبیل با مساحت ۸۰۰ هکتار برای آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری معابر و ورودی شهرک در نظر گرفته شده است.

علایی به راه‌اندازی ساختمان کسب و کار با صرف اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اشاره کرد و ادامه داد: در دولت سیزدهم این پروژه اجرایی و عملیاتی شد تا در هفته‌های آینده شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

وی اضافه کرد: از محل سفر رئیس جمهور برای تکمیل تصفیه‌خانه مدول دوم شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل ۸۰ میلیارد تومان منابع با صد درصد تخصیص در نظر گرفته شد تا ظرفیت این تصفیه‌خانه به ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب ارتقا یابد.

علایی به راه‌اندازی پایگاه سلامت در ورودی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه با تأمین زمین شهرک و منابع اختصاص یافته از سوی خیر سلامت به بهره‌برداری رسید تا شاهد ارائه خدمات به مراجعان باشیم.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: این پایگاه علاوه بر امداد رسانی در شهرک صنعتی ۲ اردبیل، جاده اردبیل - نمین را که فاقد پایگاه اورژانس جاده‌ای است، تحت پوشش قرار می‌دهد.

علایی تصریح کرد: سه میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده و در کمتر از ۲ ماه تکمیل، تجهیز و راه‌اندازی شده است که به حادثه‌دیدگان جاده‌ای و شهرک صنعتی اردبیل ارائه خدمت می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha