• دوشنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403051509924
  • خبرنگار : 50663

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی:

خون هر شهید نسل جدید مقاومت را پرورش می‌دهد

خون هر شهید نسل جدید مقاومت را پرورش می‌دهد

ایسنا/خراسان رضوی سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: خداوند دشمنان را از احمق‌ها آفریده است، به خیال خود برای اینکه به جبهه مقاومت ضربه زنند، رهبران جبهه مقاومت را از بین می‌برند. اما غافل از این هستند که پس از شهادت هر کدام از رهبران جبهه مقاومت، بلافاصله رهبر بعدی می‌آید. در حقیقت خون یک شهید نسل جدید را پرورش می‌دهد.

احسان عظیمی‌راد در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، اظهار کرد: یکی از فرمایشات رهبری در ایام ارتحال امام خمینی(ره)، این بود که حضرت امام سه کار تحولی برای نظام و انقلاب ما انجام داد که یکی از کارها، احیای مسئله فلسطین بود. به همین جهت امام روز قدس را نهادینه و قدس را به مسئله اول جهان اسلام تبدیل کرد و در نگاه بیداری اسلامی این مسئله شکل گرفت.

وی با بیان اینکه مردم ما در هر مناسبتی به آرمان فلسطین توجه دارند، افزود: اسرائیل از دهه ۱۹۴۸ به فلسطین ورود و این سرزمین را غصب کرد. رژیم صهیونسیتی برای اینکه حاکمیت خود را در قدس گسترش دهد، با عوامل پشت پرده یعنی انگلیس و آمریکا که آن را ایجاد کرده بودند، هم‌دست شد تا علاوه‌ بر غصب فلسطین، اشغالگری خود را توسعه دهد. حربه‌ بسیار خطرناک اینان در گسترش طیف افراطی صهیونیست است. ملت‌های مسلمان، جامعه اسلامی و جبهه مقاومت نمی‌تواند این موضوع را بپذیرد.

نماینده مردم مشهد و کلات با بیان اینکه جبهه مقاومت با هدف جلوگیری از گسترش صهیونیست و تحریف تورات شکل گرفت، گفت: در فلسطین مسلمانان، یهودیان و مسیحیان در کنار هم در حال زندگی هستند و باید با حضور این سه قشر خود حاکمیت مطلوب را انتخاب کنند. حماس و جبهه‌ مقاومت فلسطین، جزو جبهه‌های ریشه‌دار هستند. حماس قبل اینکه امام روز قدس را مطرح کنند، شکل گرفته بود و با نامگذاری حضرت امام و ورود انقلاب اسلامی این مجموعه شکلی قوی‌تری به خود گرفت و توانست در مقابل جنایات و اشغال‌گری‌ها ایستادگی کند و قوی شود.

عظیمی‌راد با بیان اینکه شهید اسماعیل هنیه تنها یکی از رهبران جنبش فلسطین بود، عنوان کرد: جبهه‌ مقاومت شاخه‌ها و رهبران متعددی دارد. قطعا اسرائیل باید از بین برود، چون نامشروع و جعلی است و با آوردن یهودیان مختلف از سایر نقاط دنیا، به فلسطین تجاوز و کشور جعلی خود را تاسیس کرد. اینکه می‌گوییم اسرائیل باید از بین رود، یک شعار نیست، بلکه یک اصالت مکتبی است. رژیم صهیونسیتی قصد گسترش خود را دارد، جبهه مقاومت مانع این کار می‌شود و اسرائیل در حال مقابله است. خداوند دشمنان را از احمق‌ها آفریده است، به خیال خود برای اینکه به جبهه مقاومت ضربه زنند، رهبران جبهه مقاومت را از بین می‌برند. اما غافل از این هستند که پس از شهادت هر کدام از رهبران جبهه مقاومت، بلافاصله رهبر بعدی می‌آید. در حقیقت خون یک شهید نسل جدید را پرورش می‌دهد.

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی بیان کرد: ترورهای رژیم صهیونسیتی که با پشتوانه آمریکا انجام می‌شود، برای این است که موجودیت خود را حفظ کند و تصور دارد با بمباران مردم، از بین بردن زیرساخت‌های غزه و ترور رهبران جبهه مقاومت می‌تواند جبهه را از بین ببرد و بتواند آزادانه به گسترش تجاوزات خود برسد. در حالیکه این شهادت راه رژیم صهیونسیتی را مسدود کرده و آنان را به سمت اضمحلال نزدیک‌تر می‌کند.

عظیمی‌راد با بیان اینکه ترور فرماندهان، اتحاد جبهه مقاومت را قوی‌تر می‌کند، عنوان کرد: در حملات ۳۰۰‌ روزه طوفان‌الاقصی که از مهرماه شکل گرفت، اتفاق بسیار مبارکی برای دنیا افتاد و بشریت بیدار شد. در عمق دل آمریکا که تصور می‌شد نگاه بسته رسانه اجازه نمی‌دهد مردم از حقیقت رژیم صهونیستی مطلع شوند، تجاوزات اسرائیل باعث شد وجدان بشریت به درد آید و بسیاری از مردم دست به تظاهرات زدند و این تظاهرات به جوانان دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا رسید.

نماینده مردم مشهد و کلات اظهار کرد: شهادت رهبران جبهه مقاومت و گسترش تجاوزات جبهه کفر، نه‌تنها باعث افول جبهه حق نشده، بلکه تفکرات این جبهه را گسترش داده است. رژیم صهیونسیتی مهمان ما را در تهران به شهادت رساند و حتما باید پاسخ دندان‌شکن‌ و بازدارنده به آنان داده خواهد شد تا دیگر شاهد چنین موضوعاتی نباشیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha