حجتالاسلام هادی صاحبقرانی در حاشیه بازدید از پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: هدف از این بازدید آشنایی با دغدغهها، ظرفیتها، محصولات و تولیدات پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی خراسان رضوی، پتانسیل متنوع پژوهشی موجود در آن و همچنین بررسی بهرهبرداری از این خدمات، محصولات و تولیدات است.
وی ادامه داد: امیدواریم با تفاهمهایی که در آینده انجام خواهد شد، بتوانیم پژوهشهای مورد نیاز خود را به پژوهشکده گردشگردی بازسپاری کرده و از این ظرفیت موجود، بیشتر بهرهمند شویم.
صاحبقرانی اضافه کرد: هدف دیگر ما از این بازدید، کاربست پژوهشهای تولید شده در مجموعه پژوهشکده و استفاده عملیاتی از این تولیدات در میدان است. همکاران در پژوهشکده توضیحات قابل توجهی ارائه دادند که بسیار مفید و راهبردی بود و امیدواریم بتوانیم در سطح عمل نیز با یکدیگر تفاهمهای خوبی داشته باشیم.
پژوهشهای کاربردی، هدف اصلی پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی
جواد براتی، سرپرست پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی خراسان رضوی نیز در خصوص موثر بودن این تعاملات به ایسنا گفت: از آنجایی که ما بحث پژوهشهای کاربردی را به عنوان هدف اصلی پژوهشهای پژوهشکده در پیش گرفتهایم و این کاربردها هم توسط نهادهای اجرایی به عمل منجر میشوند، این ارتباطات با نهادهای اجرایی و نهادهایی که متولی اصلی پژوهشهای ما هستند، برایمان بسیار حائز اهمیت است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد فرهنگی است، میتواند ارتباطات بسیاری مفیدی در حوزه فرهنگی و اجتماعی با ما داشته باشد. این بازدید نیز فرصت مناسبی برای ارائه ظرفیتهای موجود، چه در حوزه گردشگری و چه درسایر حوزهها فراهم کرد.
براتی اضافه کرد: البته من فکر میکنم ارتباطات ما با سازمان تبلیغات اسلامی خیلی فراتر از موارد گفته شده به ویژه در حوزههای اجتماعی، فرهنگی و تولید محتوای مناسب در این بستر خواهد بود.
انتهای پیام
نظرات