• یکشنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۲
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403051409453
  • خبرنگار : 50598

برای دومین بار، انتخابات هیات رئیسه شورای شهر اراک لغو شد

برای دومین بار، انتخابات هیات رئیسه شورای شهر اراک لغو شد

ایسنا/مرکزی با حاضر نشدن پنج نفر از اعضای شورای شهر اراک در صحن رسمی، برای دومین بار انتخابات هیات رئیسه و کمیسیون‌های شورا لغو شد.

داود قربانی، رئیس شورای شهر اراک، عصر یکشنبه ۱۴ مرداد، در صحن شورا اظهار کرد: سال سوم شورا بدون کوچکترین چالشی پشت سر گذاشته شد و این دومین صحن رسمی است که در آن به موضوع انتخابات هیات رییسه و کمیسیون‌های شورا پرداختیم ولی به دلایلی پنج نفر از اعضا یعنی آقایان حسن قربانی، علی جعفر محصولی، سید وحید میرنظامی، سید رضا قریشی و محمد عسگری در صحن رسمی شورا حاضر نشدند و شورا از رسمیت افتاده است.

وی افزود: با پیگیری‌ها و مشورت‌هایی که با مسئولین مرتبط در وزارت کشور داشتیم، آن‌ها گفتند که تا انتخاب هیات رئیسه بعدی مسئولیت همچنان بر عهده شماست و باید ادامه دهید تا انتخابات انجام شود.

قربانی تصریح کرد: همچنین توسط اعضای شورا، صورت جلسه‌ای تنظیم شد که من و اعضای هیات رئیسه بتوانیم به فعالیت خود ادامه دهیم تا انتخابات هیات رئیسه به سرانجام برسد.

قربانی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان نامزد ریاست شورا نیستم و دو نفر از اعضا نامزد ریاست شورا هستند، گفت: بعضی دوستان قائل به رای گیری و دموکراسی و مردم سالاری نیستند و در انتخابات شرکت نمی‌کنند که این به وحدت و انسجام و یکپارچگی شورا خدشه وارد می‌کند.

رئیس شورای شهر اراک افزود: اعضای شورا در این ۳ سال صادقانه تلاش کردند و با کوشش خود توانستند خیلی از مسائل شهری را حل کنند و اتفاقات خوبی را برای شهر اراک رقم بزنند. امروز محصول زحمات شورا را در سطح شهر می‌بینیم.

وی ادامه داد: از تمام اعضای شورای شهر درخواست دارم که حتما نقش موثر خود را در انتخابات هیات رئیسه ایفا کنند تا به زودی شاهد تشکیل هیات رئیسه و کمیسون‌ها باشیم. با این کار باعث مسرت همشهریان خواهند شد و نگرانی را از مسئولین و همشهریان دور می‌کنند.

قربانی اضافه کرد: امروز صحن رسمیت پیدا نکرده و در صحن بعدی به موضوع انتخابات هیات رئیسه و کمیسیون‌ها خواهیم پرداخت. روز دوشنبه صحن رسمی شوراست و نیاز به صحن فوق‌العاده برای این موضوع نیست. بنابراین فردا راس ساعت ۱۶ انتخابات هیات رئیسه و کمیسیون‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha