• یکشنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403051409413
  • خبرنگار : 50300

مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی جهاددانشگاهی خوزستان افتتاح شد

مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی جهاددانشگاهی خوزستان افتتاح شد

ایسنا/خوزستان مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی جهاددانشگاهی خوزستان با حضور رییس جهاد دانشگاهی خوزستان و مدیرکل فنی و حرفه‌ای خوزستان و جمعی از مدیران جهاد دانشگاهی و فنی و حرفه‌ای در اهواز افتتاح شد.

حسن محمدی مجد، رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در آیین افتتاح مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی جهاد دانشگاهی که امروز ۱۴ مردادماه در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه آموزش مهارت محور می‌تواند راهگشا باشد، اظهار کرد: همواره تجربه نشان داده است که بهترین مهندسان سابقه آموزش در فنی ‌و حرفه‌ای داشته‌اند.

رییس جهاد دانشگاهی خوزستان ادامه داد: اگر دانشجویان صرفا به مسایل تئوری دانشگاهی بپردازند، نمی‌توانند راه به جایی ببرند. به این منظور، مراکز شماره یک و دو آموزش کوتاه مدت جهاد دانشگاهی، بر مهارت‌آموزی دانشجویان تمرکز کرده است.

وی عنوان کرد: جهاد دانشگاهی بخشی از انقلاب است و تمام ظرفیت‌های آن نیز در خدمت جامعه است. مجموعه‌های پژوهشی، پزشکی، مهندسی، آموزشی و رسانه‌ای خوبی در جهاد دانشگاهی وجود دارند و تمام توان و ظرفیت خود را جهت افزایش مهارت‌آموزی و توسعه کسب و کار مهارت محور و دانش بنیان به کار خواهند گرفت.

مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی جهاددانشگاهی خوزستان افتتاح شد

علی اثنی‌عشری معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نیز در این آیین بیان کرد: مرکز آموزش عالی علمی کاربردی و موسسه غیرانتفاعی جهاد دانشگاهی خوزستان سابقه فعالیت ۳۰ ساله دارد و در طول این سال‌ها مجموعا نزدیک به ۲۷ هزار دانش آموخته داشته است. در حال حاضر نیز با سه هزار و ۵۰۰ دانشجو فعال است. در این موسسه، ۳۱ رشته مقطع در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ارشد در حال اجرا است.

وی با اشاره به ضرورت مهارت‌آموزی دانشجویان، ادامه داد: دانشجویان و دانش آموختگان نیاز به تخصص و مهارت دارند. به این منظور مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی امروز در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خوزستان افتتاح شد. با افتتاح این مرکز، مهارت آموزی در بین دانشجویان تقویت و افزایش می‌یابد.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha