• یکشنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403051408937
  • منبع : بازار

دکتر زارعیان:

وزیر ارتباطات دولت چهاردهم باید از بدنه مجموعه ارتباطات کشور انتخاب شود

وزیر ارتباطات دولت چهاردهم باید از بدنه مجموعه ارتباطات کشور انتخاب شود

معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران، با بیان اینکه بهترین تصمیم برای انتخاب وزیر ارتباطات آینده، شاخص‌هایی است که رئیس جمهور اعلام کرد، گفت: بر این اساس وزیر ارتباطات باید از بدنه مجموعه ارتباطات کشور باشد، تجربه کافی داشته ،چالش ها و مسائل اساسی بخش را بشناسد، تفاوت بین شرکت های اصلی و فرعی و بزرگ و کوچک را تشخیص دهد و برای برون رفت از مشکلات کنونی کشور راه حل های آنی داشته و قدرت استفاده از کارشناسان حرفه ای را داشته باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، دکتر داوود زارعیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون ویژگی های وزیر ارتباطات دولت چهاردهم، ضمن بیان این مطلب اظهارداشت : طبیعی است شخصی که این موارد را داشته باشد، مسائل روز حوزه ICT را می شناسد که بحث توسعه باند پهن بر بستر FTTH، نسل پنجم در  تلفن همراه، استفاده از هوش مصنوعی در زمینه های مختلف و توسعه کاربرد فناوری اطلاعات است که باید با برنامه های کلان حوزه آشنایی داشته باشد و از کارشناسان و متخصصان حوزه استفاده کند.

معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران، گفت: میزان ۸۰ درصد زیرساخت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اختیار شرکت مخابرات ایران است و اگر چرخ آن خوب بچرخد، چرخ باقی حوزه ها هم خوب می چرخد، چیزی که الان شاهد آن هستیم.

زارعیان، خاطرنشان کرد: چرا اتصال FTTH در سه سال گذشته توسط شرکت های مختلف به جز مخابرات به ۵۰ هزار نرسیده است؟ به این دلیل است که به این بخش بی مهری شده و چرخ آن خوب نچرخیده است.

وی، اظهار کرد: برای نجات ICT کشور باید به شرکت مخابرات ایران توجه ویژه شود و مسائل آن را در چارچوب قوانین و قانون گذاری های جدید و بی طرفانه در نظر بگیریم که در این صورت مشکلات حوزه نیز رفع می شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha