• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۰:۴۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403051307904
  • منبع : نمایندگی سمنان

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان:

شهید اسماعیل هنیه در صف اول مبارزه با صهیونیست‌ها بود

شهید اسماعیل هنیه در صف اول مبارزه با صهیونیست‌ها بود

ایسنا/سمنان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه شهید اسماعیل هنیه در صف اول مبارزه با صهیونیست‌ها بود گفت: انتفاضه و مقاومت قائل به شخص نیست و پرچم مقاومت تا پیروزی نهایی بر زمین نخواهد ماند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی عصر جمعه ۱۲ مردادماه در اجتماع مردم سمنان در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه اظهار کرد: شهادت هنر مردان خداست و مجاهدانی همچون اسماعیل هنیه در آرزوی شهادت بودند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه شهید هنیه در صف اول مبارزه با رژیم صهیونیستی قرار داشت، افزود: وی در انتفاضه اول نقش بسزایی داشت و سه سال در زندان‌های رژیم صهیونیستی شکنجه و رنج را متحمل شد.

 حجت الاسلام دیباجی گفت: این شهید راه مقاومت توانست دولت خودگردان را در فلسطین ایجاد کند و اولین طعم شکست را در جنگ ۲۲ روزه به رژیم غاصب صهیونیستی بچشاند.

 این مقام مسئول با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند امروز بلندترین پرچم اسلام در دست مردم غزه است، تصریح کرد: مردم مظلوم غزه و فلسطین در راه مبارزه با این رژیم غاصب و از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۴۰ هزار شهید را تقدیم کرده‌اند و این مقاومت آن‌ها باعث زبونی رژیم صهیونیستی در دنیا شده است.

 وی با اشاره به منفور شدن رژیم صهیونیستی در دنیا بیان کرد: زمانی که این رژیم منحوس نتوانست به اهداف شوم خود در کرانه باختری و نوار غزه برسد به دنبال ترور شخصیت‌های مقاومت افتاد تا شاید بتواند ریشه جریان مقاومت را خشک کند؛ اما این خون‌ها جریان مقاومت را زنده‌تر از قبل خواهد کرد.

 وی همچنین اضافه کرد: شهید هنیه بسیاری از اعضای خانواده خود را در جریان حملات رژیم صهیونیستی ازدست‌داده است؛ ولی این مردم مقاوم بارها گفته بود که این شهادت‌ها تنها بر استقامت ما می‌افزاید .

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه انتفاضه و مقاومت قائل به شخص نیست اظهار کرد: رهبران جنبش مقاومت می‌دانند اگر رهبری پر کشید و به فیض شهادت نائل آمد رهبر دیگری جایگزین وی خواهد شد و پرچم مقاومت تا پیروزی نهایی بر زمین نخواهد افتاد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha