• پنجشنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403051107532
  • خبرنگار : 50463

تیر دروازه فرشته نجات تیم روسی/کامبک رویایی جوانان گلساپوش یزد در مسکو کامل نشد

تیر دروازه فرشته نجات تیم روسی/کامبک رویایی جوانان گلساپوش یزد در مسکو کامل نشد

ایسنا/یزد در نخستین دیدار از رقابت‌های بین المللی مسکو ۲۰۲۴ تیم مقاومت گلساپوش ایران در ورزشگاه RZD آرنا به مصاف تیم قدرتمند استروژینو روسیه رفت و با اختلاف یک گل یک شکست خورد.

تیم مقاومت گلساپوش یزد، در نخستین دیدار از رقابت‌های بین المللی مسکو ۲۰۲۴ که «محمد معصومی‌زاده» و «آیدین تشنه‌کام» را در اختیار ندارد، در وقت اول در چند صحنه فرصت به ثمر رساندن گل اول را داشت اما در دو صحنه تیر دروازه، ناجی گلر استروژینو شد.

در این بازی قانون نانوشته «گل نزنی گل میخوری» سخت علیه گلسا اجرا وبا شروع بارش شدید و عجیب و غریب باران در مسکو ، روسها که به این شرایط عادت داشتند گلسایی ها را غافلگیر کردند. 

گل اول روسها از روی نقطه پنالتی بدست آمد هرچند پنالتی را داستان مهار کرد اما داور دستور به تکرار ضربه پنالتی داد تا گل اول روسها ثبت شود.

در ادامه در ضد حملات روسها دو گل دیگر به ثمر رساندند تا وقت اول با ۳ گل به سود استراژینو خاتمه یابد. 

در ادامه کم تجربگی و بدشانسی مانع از گلزنی نماینده ایران در وقت دوم این دیدار شد تا بدون به ثمر رسیدن گلی دو تیم وقت سوم را آغاز کنند.

اما با شروع ۱۲ دقیقه سوم جوانان مقاومت گلساپوش ایران که با شرایط زمین و جو بازی عادت کردند با ارائه یک بازی تاکتیکی، کامبک زدند و به بازی برگشتند.

«حمیدرضا دهقانی» دو بار و «امیرمحمد موسوی‌نسب» برای گلسا گلزنی کردند تا بازی سه بر سه مساوی شود. 

کمی بعد استروژینو گل چهارم را در یک شروع مجدد به گلسا تحمیل کرد اما «محمدطه میرشمسی» مهاجم جوان یزدیها بازهم بازی را به تساوی کشاند. 

در شرایطی که گلسایی ها کاملا به بازی مسلط بودند و می توانستند گل برتری را هم بزنند در دقیقه پایانی بازی شوت از راه دور گلر روسها گل پنجم را برای استراژینو به ارمغان آورد تا گلسایی ها فرصتی برای جبران نداشته باشند.

گلسا پوش یزد فردا در دومین دیدار تورنمنت مسکو با کورینتیانس برزیل مصاف خواهد کرد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha