• پنجشنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۱:۵۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403051107097
  • منبع : نمایندگی سمنان

سردار موقوفه ئی:

خشم پیروان آرمان فلسطین این گرگ درنده را به زیر می‌کشد

خشم پیروان آرمان فلسطین این گرگ درنده را به زیر می‌کشد

ایسنا/سمنان فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن محکومیت جنایت ترور اسماعیل هنیه، گفت: بی شک خشم پیروان آرمان فلسطین این گرگ درنده را به زیر می‌کشد.

سرتیپ دوم ستاد جلیل موقوفه ئی فرمانده انتظامی استان سمنان در پیامی شهادت مجاهد نستوه دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را به امت اسلام مردم مظلوم فلسطین مقام معظم رهبری مد ظله العالی" و همه آزادی خواهان و حق طلبان دنیا تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از فراجا استان سمنان، در متن پیام سردار "جلیل موقوفه ئی" آمده است:

اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک

تروریسم محکوم است و این ترور ناجوانمردانه و خبیثانه رژیم نامشروع اشغالگر قدس، بیش از پیش پرده های رسوایی، جنایت و درنده خوبی این رژیم فاسد را بیشتر از گذشته آشکار و به همگان ثابت کرد که این غده سرطانی برای نیل به اهداف نامشروع خود از هیچ اقدام غیر انسانی و غیر اخلاقی دریغ نخواهد کرد.

شهید هنیه بزرگمردی بود که سالیان دراز پرچمدار مبارزه با اشغالگران قدس شریف بود و بارها تا مرز شهادت پیش رفت و در این مسیر حتی شهادت فرزندان و نوه هایش نیز او را ذره ای از تحقق آرمان آزادی قدس متزلزل نساخت.

آتش خشم پیروان آرمان فلسطین به زودی این گرگ درنده را به زیر خواهد کشید و دیر نیست که پایان عمر نکبت بارش را نظاره گر باشیم به امید آن روز و آزادی قدس شریف.

 ایمان دارم ایران اسلامی با تکیه بر عنصر اقتدار و عقلانیت پاسخی سخت و پشیمان کننده به این جنایت بزرگ خواهد داد و انتقام خون این شهید مبارز و مجاهد را خواهد گرفت.

در پایان اینجانب به نمایندگی از مجموعه انتظامی استان سمنان، عروج این اسطوره مقاومت و خدمت گذار صدیق و عزیز جبهه مقاومت مجاهدی خستگی ناپذیر، مخلص و خیر را به خانواده بزرگ جهان اسلام جبهه مقاومت رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی، ملت شریف ایران و فلسطین همرزمان و خانواده شهید پرور ایشان تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای ایشان مغفرت و علو درجات مسئلت می نمایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha