• سه‌شنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403050905919
  • خبرنگار : 71588

هاآرتص: فرماندهی پلیس چشمان خود را به روی وقایع بیت لید بسته است

هاآرتص: فرماندهی پلیس چشمان خود را به روی وقایع بیت لید بسته است

روزنامه عبری هاآرتص نوشت، فرماندهی پلیس چشمان خود را به روی وقایع بیت لید بسته است.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری هاآرتص به نقل از یک مقام ارشد پلیس رژیم صهیونیستی فاش کرد که فرماندهی پلیس چشمان خود را بر روی وقایع بیت لید بسته است.

براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، این منبع تاکید کرد کمبود نیرو وجود ندارد، بلکه دستورات واضحی وجود دارد.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد برخی از کسانی که به بازداشتگاه سدیه تیمان یورش بردند توسط پلیس شناسایی شده‌اند، اما برنامه‌ای برای بازداشت آنها وجود ندارد.

این منبع همچنین گفت که برخی از تظاهرکنندگان سربازان مسلح بودند و از زور علیه آنها استفاده نشده است و این سیاست نشان می‌دهد که پلیس چشمان خود را بسته تا با ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مشکل نخورد.

منبع مذکور در ادامه افزود پلیس در حالتی از درماندگی به سر می‌برد و آشوب و هرج و مرج واقعی در فرماندهی پلیس وجود دارد که از دیروز به‌طور چشم‌گیری نمایان شده است.

پیشتر شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم خواسته است تا در مورد ممانعت بن گویر از اتخاذ اقداماتی از سوی پلیس علیه کسانی که به پایگاه «بیت لید»، پس از دستگیری سربازان صهیونیست از زندان «سدیه تیمان» به دنبال نقض حقوق اسرای فلسطینی یورش برده بودند، تحقیق کند.

گالانت همچنین خواستار بازخواست اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و وزرای شرکت‌کننده در یورش به پایگاه «بیت لید» شد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد نزاع‌هایی در جلسه هفتگی کابینه این رژیم میان وزرا به دنبال یورش به اردوگاه‌های ارتش به وقوع پیوست.

پیشتر وب‌سایت «عرب۴۸» گزارش داد که نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی روز دوشنبه به پایگاه «سدیه تیمان» که در آن چند فلسطینی از نوار غزه بازداشت هستند، آمده و ۹ سرباز اسرائیلی مظنون به شکنجه جنسی شدید یک فلسطینی را بازداشت کردند. به گزارش این وب‌سایت، یک سرباز اسرائیلی مظنون دیگر هم وجود دارد که هنوز بازداشت نشده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha