• سه‌شنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403050905314
  • خبرنگار : 50184

پایان مسابقات پاراگلایدر قهرمانی کشور در کرمانشاه/ خلبانان برتر معرفی شدند

پایان مسابقات پاراگلایدر قهرمانی کشور در کرمانشاه/ خلبانان برتر معرفی شدند

ایسنا/کرمانشاه مسابقات پاراگلایدر قهرمانی کشور در رشته مسافت(کراس کانتری) با معرفی خلبانان برتر در کرمانشاه به کار خود پایان داد.

محمدرضا نقدی رئیس انجمن ورزش‌های هوایی استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به میزبانی کرمانشاه در مسابقات پاراگلایدر قهرمانی کشور، اظهار کرد: این مسابقات طی روزهای چهارم تا هشتم مرداد در سایت ویس قرنی به عنوان یکی از استانداردترین سایت‌های پروازی آسیا برگزار شد. 

وی افزود: ۱۵۰ نفر از بهترین خلبانان پاراگلایدر ایران در این دوره از مسابقات طی مدت چهار روز باهم به رقابت پرداختند. 

رئیس انجمن ورزش‌های هوایی استان با بیان اینکه این مسابقات در سه رشته اسپورت کلاس، اورال کلاس و فان کلاس مسافت برگزار شد، عنوان کرد: در پایان تیم‌ها و خلبانان برتر در هر رشته معرفی شدند. 

وی یادآورشد: در بخش تیمی، تیم کلودبیس تهران مقام اول را کسب کرد و تیم‌های گلدن ایگل تبریز و آسو کرمانشاه در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. 

نقدی به نتایج بخش انفرادی این مسابقات هم اشاره کرد و گفت: در رشته اسپورت کلاس، امیر قاسم نژاد از کرمانشاه، میثم کفاق از تهران و محمد یاسمی از کرمانشاه اول تا سوم شدند. 

وی ادامه داد: در رشته اورال کلاس(مسافت) نیز سلمان عبدلی از تهران به مقام قهرمانی دست یافت و هادی حیدری از تهران و محمد حسن پور از تبریز در جایگاه دوم و سوم ایستادند. 

رئیس انجمن ورزش‌های هوایی استان اضافه کرد: در بخش بانوان نیز در مجموع امتیازات بانوان شرکت کننده در این دو رشته، صبیه عرب از اصفهان، الهام محمدی از زنجان و راضیه نیکو از شیراز در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند. 

وی یادآور شد: در بخش فان کلاس نیز که به شکل اپن برگزار شد، راضیه نیکو از شیراز به عنوان قهرمانی دست یافت و امین خانی از تبریز و رعنا اکبری از اصفهان دوم و سوم شدند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha