• دوشنبه / ۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۵
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1403050805162
  • خبرنگار : 71404

۲ سریال جایگزین «مختارنامه» شدند/ «پشت بام تهران» در شبکه آی فیلم

۲ سریال جایگزین «مختارنامه» شدند/ «پشت بام تهران» در شبکه آی فیلم

شبکه آی فیلم بزودی دو سریال «از سرنوشت» و «نبردی دیگر» را جایگزین سریال های درحال پخش «مختارنامه» و «پشت بام تهران» می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی آی فیلم، مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» بزودی جایگزین سریال «مختارنامه» می‌شود.

آخرین قسمت سریال «مختارنامه» دوشنبه، ۱۵ مرداد پخش و مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» از سه شنبه، ۱۶ مرداد جایگزین خواهد شد.

«از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان محصول سال ۹۸ است. این سریال روایتگر ماجرای زنی به نام مه‌لقاست که به تازگی از زندان آزاد شده و به دنبال فرزندش سهراب می‌گردد. مه‌لقا شوهر سابقش (منصور) که پدر سهراب است را پیدا می‌کند و به مرور زمان با همسر منصور (مینا) دوست می‌شود و مینا هم در کنار مه لقا سعی در پیدا کردن سهراب می‌کند، اما زندگی به مه‌لقا فرصت نمی‌دهد و او می‌میرد...

۲ سریال جایگزین «مختارنامه» شدند/ «پشت بام تهران» در شبکه آی فیلم

پوریا پورسرخ ، فریبا نادری، لیلا بلوکات، حسین پاکدل، مجید واشقانی، حبیب دهقان نسب، مائده طهماسبی، کامران تفتی، مهدی صبایی، میترا رفیع و فاطیما بهارمست از جمله بازیگران این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» از سه شنبه، ۱۶ مرداد هر شب ساعت ۲۲ از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعات ۶ بامداد و ۱۴ روز بعد بازپخش خواهد شد.

مجموعه تلویزیونی «نبردی دیگر» هم جایگزین سریال «پشت بام تهران» می‌شود.

شنبه، ۱۳ مرداد آخرین قسمت از سریال «پشت بام تهران» پخش و از یکشنبه، ۱۴ مرداد مجموعه تلویزیونی «نبردی دیگر» جایگزین خواهد شد. این سریال به کارگردانی عبدالله باکیده محصول سال ۱۳۷۴ است.

۲ سریال جایگزین «مختارنامه» شدند/ «پشت بام تهران» در شبکه آی فیلم

خلاصه داستان این سریال درباره گروهی از رزمندگان ایرانی است که به اسارت نیروهای بعث عراق در می‌آیند و به اردوگاهی منتقل می‌شوند که فرماندهٔ خشن و سختگیری ملقب به «مشعل» (با بازی اکبر سنگی) آن را اداره می‌کند. مشعل یکی از افسران استخبارات حزب بعث عراق بوده و حالا سخت به دنبال «حاج‌رسول رستگاری»  می‌گردد، چرا که «حاج‌رسول» که خود از فرماندهان ایرانی است، در «عملیات چزابه» نصفِ صورتِ مشعل را با آرپی‌جی سوزانده است و او حالا به دنبال انتقام است.

مجموعه تلویزیونی «نبردی دیگر» از یکشنبه، ۱۴ مرداد هر روز ساعت ۱۹ از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعات ۳ بامداد و ۱۱ روز بعد بازپخش خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۸ ۲۲:۴۵

سلام خسته نباشید. فیلم های شبکه ای فیلم خیلی تکراری هستن در ضمن فیلم های جنگی و جبهه ای را آخر شب بذارید بهتره. فیلم های خانوادگی را در طول روز بذارید که هوا گرمه و کسل کننده هست بتونیم ببینیم. فیلم های جنگی زیاد با روحیه های خانم ها و نوجوان‌ها سازگار نیست. بیشتر به درد آقایون میخوره. که میخوان تا آخر شب بیدار بمونن.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۸ ۲۲:۵۴

سلام لطفا سریال نابرده رنج آنام را پخش کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۹ ۱۴:۲۲

چی میگی واس خودت؟؟؟ ما ملت آزاده ایران هیچوقت از رزمندگان اسلام و مباحث و فیلم ها و خاطرات انان خسته نمیشویم و نسل جوان باید به کرّات این فیلم ها را ببیند تا درک کنند که چه شجاعت ها در میان بوده و از هجمه فرهنگی دور بمانند،فیلم هایی چون بلمی بسوی ساحل، کانی مانگا، پرواز در شب،سجاد در اتش،پایگاه جهنمی، عقاب ها و... باید هر هفته به نوبت پخش شود تا جوانان ما رغبت نموده و در جنگ های اینده شرکت جویند.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۹ ۰۰:۱۵

باسلام‌ لطفا سریال هوش سیاه رو پخش کنید تشکر

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۹ ۰۰:۱۶

سلام سریال سفر سبز رو لطفا تو جدول پخش تون بذارین

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۹ ۰۱:۳۵

هر سریالی میل خودشون هست نشون میدن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۹ ۰۳:۳۹

ممنون از شما که انقدر برای ما بینندگان زحمت میکشین ممنونم که این سریال هارو پخش میکنید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۹ ۰۷:۰۶

سلام بعضی فیلم هارو ۱۰ بار تاحالا پخش کردید و یا از شبکه های دیگه پخش شده.از سرنوشت ۳ فصل داره که جدیدا مخاطب دیده چرا فیلمهای دیگه که پیشنهاد شده رو نمیزارید؟

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۹ ۰۹:۱۵

سلام سریال نرگس تا به حال یکبار هم تکرار نشده لطفاً پخش کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۹ ۰۹:۳۷

سلام لطفاً سریال کیمیا رو پخش کنید چند ساله که پخش نشده

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۹ ۱۰:۴۵

چرا مختار رو حذف میکنین تنها سریال پرمخاطب رو می‌خواین بر دارید؟

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۹ ۱۳:۱۹

از سرنوشت خیلی دیگه تکراری شده تورا خدا بس کنید چقدر این سریال باید پخش بشه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۹ ۱۳:۲۴

این حقیر از رزمندگان دوران دفاع مقدس عاجزانه تقاضا دارم اینگونه فیلمها را تقریبا آخر شب پخش کنید که مخاطب بیشتری دارد ساعت هفت که نیستیم چطور ببینیم ممنون از شما

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۱ ۰۴:۵۶

سلام....لطفأ اگر امکانش هست فیلمهای بیشتری از دفاع مقدس بزارید...ممنون و سپاس از شما ویه خسته نباشی به تمامی زحمتکشان آی فیلم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۱ ۲۳:۵۴

سلام لطفا سریال کیمیا و بچه مهندس را پخش کنید شبکه ای فیلم هیچوقت به حرف ما مردم گوش نمیده لطفا کمی وقت بزارید به پیشنهادات ما گوش کنید ممنون