• دوشنبه / ۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403050804740
  • خبرنگار : 30192

قول‌ صدا وسیما برای افزایش کیفیت تصاویر پخش فوتبال

قول‌ صدا وسیما برای افزایش کیفیت تصاویر پخش فوتبال

رییس امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال می‌گوید از صدا و سیما قول گرفته‌اند که تصاویر پخش مسابقات فوتبال در شهرستان‌ها را کم کم بالا ببرند.

به گزارش ایسنا، علی تارقلی‌زاده صبح دوشنبه درباره جلسه استانداردسازی ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون ۱۵ تا ۱۶ جلسه برگزار کردیم و درباره ورزشگاه‌های آزادی، تختی و قدس صحبت کردیم. بعضی از ورزشگاه‌ها سعی کردند کارهای اجرایی ساختمانی را انجام دهند و بازسازی کنند. خبر خوب این است که ارتباط خوبی بین ورزشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال شکل گرفته است. ورزشگاه‌ها استانداردها و الزامات بازی‌های بین‌المللی را ترمیم می‌کنند. بخش‌های VAR، رختکن‌ها، جایگاه خبرنگاران و چنین قسمت‌هایی نیاز به ترمیم دارد. برای اجرای یک مسابقه معیارهای مختلفی را باید در نظر گرفت. چند سال است دغدغه ورزشگاه دوم را در تهران داریم.

او ادامه داد: همان‌طور که در مرکز شهر یک سالن فوتسال استاندارد نداریم، باید به فکر ورزشگاه دوم فوتبال هم باشیم. بسیار زیاد از ورزشگاه آزادی استفاده می‌کنیم. مشکلاتی وجود دارد که وقفه ایجاد می‌کند و اگر امکان برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی را نداشته باشیم، باید سعی کنیم بازی‌ها را در ورزشگاه دیگری برگزار کنیم. باید اجازه دهیم کار عمرانی‌اش انجام شود چون فرسوده شده است و باید مشکلاتش حل شود. از نظر ظرفیت بهترین ورزشگاه را داریم اما از نظر کیفیت هم باید شرایط ایده‌آلی داشته باشیم. به هر حال همه دست در دست هم در حال ادامه کار هستند.

رییس کمیته امور بین‌المللی درباره آخرین وضعیت ورود کمک داور ویدیویی به ایران گفت: به دلیل تعطیلی‌های چند روز گذشته، تا امروز صبح واریزی بابت هزینه‌های VAR نداشتیم اما فدراسیون کار خودش را انجام می‌دهد. قرار بود کمکی به فدراسیون فوتبال شود و تا آن‌جا که اطلاع دارم هنوز این اتفاق رخ نداده است. امیدوارم امروز تا آخر وقت انجام شود.

او درباره کیفیت پایین پخش بازی‌ها بیان کرد: باتوجه به جلساتی که داشتیم، تلاش این بوده که به صورت ۴K مسابقات را فیلمبرداری کنیم. از نظر شرایط کار مشکلی وجود ندارد اما بحث امکانات اجرایی و هم‌چنین کیفیت چمن است. آن بازی که با ۳۶ دوربین برگزار می‌شود، کیفیت متفاوت‌تری با بازی‌های با چهار دوربین دارد. در بعضی از بازی‌های شهرستان حتی نمی‌شود چهره بازیکنان را دید. قول داده‌اند(صدا و سیما) کم کم کیفیت را بالا ببرند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha