• دوشنبه / ۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۳
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403050804641
  • منبع : نمایندگی کردستان

تحقق ۱۰۰ درصدی پروژه‌های مخابراتی ویژه اربعین در کردستان

تحقق ۱۰۰ درصدی پروژه‌های مخابراتی ویژه اربعین در کردستان

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با هدف ارائه خدمات و سرویس های مخابراتی با کیفیت بالاتر به مشتریان و زائرین اربعین حسینی در محدوده مرز باشماق مریوان، ۳۸ پروژه مخابراتی اجرا و به صورت ۱۰۰درصد محقق شده است.

 آزاد حکمت در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: با توسعه زیرساخت ها و تجهیزات شبکه ارتباطات سیار و دیتا ۳۸ پروژه در نقاط شهری و روستایی واقع در محدوده مرز باشماق مریوان با سرمایه گذاری یک هزار و ۸۹۹ میلیارد ریال انجام شده است.
وی افزود: نصب و راه اندازی سایت تلفن همراه در ۱۱ نقطه روستایی شهرستان مریوان با اعتبار ۸۸۰ میلیارد ریال و ارتقاء تکنولوژی ۱۰سایت تلفن همراه به ۴G در نقاط روستایی با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال از جمله طرح های اجرا شده است.
مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد: راه اندازی تکنولوژی ۵G در شش سایت شهری و راه اندازی تکنولوژی TDLTE بر روی هفت سایت شهری دیگر با مجموع اعتبار هزینه شده به میزان ۴۸۵میلیارد ریال از دیگر پروژه های محقق شده است.
حکمت، نصب و راه اندازی سایت تلفن همراه در شهر مریوان با سرمایه گذاری۸۰ میلیارد ریال و نصب و راه اندازی سایت پرتابل همراه اول در محدوده مرز باشماق با اعتبار۷۰میلیارد ریال را از جمله پروژه های اجرا شده ی مختص به اربعین عنوان کرد.
وی افزود: در شهر کانی دینار نیز یک سایت تلفن همراه اول مخابرات با اعتبار۸۰ میلیارد ریال نصب و راه اندازی شده است.
حکمت، بیان کرد: پروژه افزایش پوشش و آنتن دهی شبکهWIFI (اینترنت بدون سیم) موجود در محور مرزباشماق با نصب تجهیزات فنی و سرمایه گذاری۴میلیارد ریال به اتمام رسیده است.
مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه تحقق ۱۰۰درصدی این پروژه ها در بهبود عملکرد سیستم های مخابراتی و ارتقاءسطح کیفی خدمات مخابراتی قابل ارائه به مشتریان تاثیر قابل توجهی دارد، گفت: در حال حاضر خدمات باکیفیت مخابراتی مورد استفاده و بهره‌مندی مشتریان ساکن در این محدوده قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه ارائه سرویس های با کیفیت مخابراتی به مشتریان علاوه بر رسالت ذاتی و استراتژی مخابرات مورد توجه است به لحاظ اجرا و تحقق برنامه های مسئولیت اجتماعی نگاه ویژه ای‌ به آنها داریم.
حکمت، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و سوگواری زائرین اربعین یادآور شد: خدمت‌رسانی به زائرین حسینی مایه مباهات و خیر و برکت برای تمام خدمتگزارانی است که به این توفیق نائل می شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha