• یکشنبه / ۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۵
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1403050704369
  • خبرنگار : 71244

اعلام نتایج اولیه آزمون‌های نهایی پایه دهم/ فرصت ۴۸ ساعته دانش‌آموزان برای ثبت اعتراض

اعلام نتایج اولیه آزمون‌های نهایی پایه دهم/ فرصت ۴۸ ساعته دانش‌آموزان برای ثبت اعتراض

معاون رسانه وزارت آموزش و پرورش گفت که نتایج اولیه آزمون‌های نهایی پایه دهم خرداد ماه ۱۴۰۳، از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش در آدرس my.medu.ir قابل رویت است.

به گزارش ایسنا، مصطفی پردلی، معاون رسانه وزارت آموزش و پرورش در صفحه ویراستی خود نوشت: نتایج اولیه آزمون‌های نهایی پایه دهم خرداد ماه ۱۴۰۳، از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش در آدرس my.medu.ir قابل رویت است. شرکت کنندگان در آزمون‌ها می توانند نمرات خود را ملاحظه و درصورت تمایل نسبت به ثبت درخواست بررسی مجدد پاسخبرگ اقدام کنند.

وی در ادامه آورده است: برای ثبت درخواست رسیدگی مجدد ۴۸ ساعت فرصت وجود دارد و ممکن است نتیجه این درخواست با کاهش نمره توأم باشد، لذا توصیه می‌شود دانش آموزان از لزوم بازنگری در پاسخبرگ خود اطمینان حاصل و سپس نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۷ ۱۸:۱۳

با سلام من ۵ درس شیمی عربی زیست فیزیک و ریاضی رو اعتراض دارم بقیه درس هاهم همینطور ولی این بیشتر لطفا تجدید نظر کنید ممنون

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۸ ۱۲:۱۰

باسلام من ۲درس جغرافی وریاضی رو اعتراض دارم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۴۴

متاسفانه برگه بعضی از دانش آموزان به درستی اسکن نشده که این ظلم بزرگی در حق دانش آموزان است برگه زیست پسر من به جای اسکن چهار برگ پاسخ نامه سه برگ براش اسکن کردن صفحه چهارم که پنج نمره داره. اسکن نشده که موقع اعتراض متوجه این میله شدیم این کجای عدالت است اگر برای چند دانش آموز این اتفاق رخ داده باشد و خودشان هم متوجه این مسله نباشند چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۳:۵۳

با سلام لطف کنید بر نامه ریزی کنید که این امکان وجود داشته باشد که دانش آموز و اولیا برای یک بار هم شده برگه های اسکن شده مشاهده کنند تا خیال خانواده ها راحت بشه