• جمعه / ۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403050503140
  • منبع : نمایندگی همدان

سبک زندگی شهدا ملت ایران را به قدرت جهانی تبدیل کرده است

سبک زندگی شهدا ملت ایران را به قدرت جهانی تبدیل کرده است

ایسنا/همدان نماینده مردم شاهین شهر و میمه اصفهان در مجلس گفت: ساختار اندیشه و به‌کارگیری سبک زندگی شهدا، ملت ایران را به عنوان یک قدرت جهانی مطرح کرده است.

حسینعلی حاجی دلیگانی جمعه ۵مرداد به مناسبت روز تویسرکان، در جمع مردم این شهرستان در مصلی امام خمینی(ره)، افزود: اندیشه و سبک زندگی شهدا به همه ما یاد داد که برای استقلال، توسعه و اقتدار نباید چشممان به دست مستکبران جهان باشد.
وی اظهار کرد: ایران اسلامی اکنون یکی از قدرت‌های تعیین کننده در منطقه و سطح بین‌المللی است که جز با قداست خون شهدا و پیروی از مکتب آنها محقق شدنی نبود.
حاجی دلیگانی وحدت و وفاق ملی در پرتو رهبری رهبر معظم انقلاب و خودداری از دامن زدن به تفرقه افکنی را عامل حرکت مقتدرانه و عزتمندانه کشور به سوی پیشرفت همه جانبه دانست و تاکید کرد: باید منافع مردم و کشور را بر منافع حزبی و گروهی ترجیح دهیم تا شاهد شتاب بخشی در روند توسعه کشور باشیم.
وی بیان کرد: شهدا به همه مردم ایران با گرایش‌ها و سلایق مختلف فکری تعلق دارند و آرمان‌های الهی آنها نباید به دست فراموشی سپرده شود.
حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: اکنون همه مردم ایران خواستار حل مشکلات کنونی کشور و معضلات اقتصادی و معیشتی و تداوم راه انقلابی‌گری هستند و خادمان خود را می‌شناسند.
وی تصریح کرد: در همه معادلات سیاسی و غیر سیاسی نباید جلوتر و یا عقب تر از رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم چون این تند و کندروی ها عامل تفرقه افکنی و هدر رفت فرصت‌ها می‌شود.
نماینده مردم شاهین شهر و میمه اصفهان افزود: باید از ظرفیت همه اندیشمندان، نخبگان و متخصصان متعهد و دلسوز در مسیر حرکت رو به جلوی کشور استفاده شود.
وی با اشاره به نقش آفرینی کم‌نظیر رزمندگان تویسرکانی در عملیات افتخار آفرین مرصاد، گفت: رزمندگان تویسرکان از خط شکنان عملیات مرصاد و رویایی دلیرانه با منافقان کور دل بودند و نقش بسیار مهمی در جلوگیری از پیشروی آنها داشتند.
وی یادآور شد: بازخوانی نوع اندیشه و سیره عملی شهدا و به ویژه شهدای عملیات مرصاد می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات کنونی باشد.
به گزارش ایسنا، پنج مردادماه همزمان با شهادت ۴۰ شهید تویسرکانی در عملیات افتخار آفرین مرصاد و یادروز برگزاری اولین نماز جمعه تویسرکان در ۱۰۵ سال پیش، روز تویسرکان نامگذاری شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha