• جمعه / ۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403050503015
  • خبرنگار : 90047

هاشمی: جوانان پل ارتباطی بین تیم‌های پایه و بزرگسالان است

هاشمی: جوانان پل ارتباطی بین تیم‌های پایه و بزرگسالان است

وزیر ورزش در حاشیه بازدید از تمرینات تیم ملی جوانان گفت: تیم ملی جوانان فرصتی است برای تجربه اندوزی در میادین بین المللی که نقطه اتصال آن پلی بین پایه و تیم ملی بزرگسالان است.

به گزارش ایسنا، کیومرث هاشمی در حاشیه بازدید از تمرین تیم ملی فوتبال جوانان اظهار کرد: خوشحالم که امروز در جمع شما حضور پیدا کردم و تشکر ویژه دارم از تک تک بازیکنان، کادر فنی، خانواده فوتبال و فدراسیون که زحمت فوتبال را می کشند. دنبال فرصتی بودم تا تشکر ویژه ای از شما و به ویژه کادر فنی داشته باشم.

وی افزود: به جهت تمام اقداماتی که اتجام دادید و موفقیت هایی که در عرصه تیم ملی جوانان داشتید و کارهای فرهنگی خوبی که در این تیم صورت گرفته است تقدیر و تشکر می کنم.

هاشمی خاطرنشان کرد: در ۸ سال دفاع مقدس آرزوی رزمندگان این بود که هر زمان عملیاتی انجام می شد مثل عملیات والفجر ۸، کربلای ۴ و... اولین حرکتی که صورت می گرفت یا موفقیتی صورت می گرفت پرچم کشور همان جا به اهتزاز درمی‌آمد. شما هم نقش رزمندگان دیروز را ایفا می کنید ولی در عرصه ورزش وظیفه شما به مراتب سخت تر و سنگین‌تر است.

وی تصریح کرد: در عرصه بین الملل فوتبال دیده می‌شود اما این جا دنیا شما را می بیند. هر اقدام فرهنگی خوبی که انجام می دهید دیده می شود و از نگاه هیچکس پنهان نیست. بنابراین جایگاه و نقش شما و کادر فنی از اهمیت زیادی برخوردار است و جای تشکر دارد.

وزیر ورزش افزود: به طور کلی تیم ملی جوانان یک پل ارتباطی بین فوتبال پایه و تیم ملی بزرگسالان است. این پلی که ایجاد شده چند اتفاق درون آن ایجاد می شود اکثر کارشناسان معتقدند که فوتبال ما تاکتیک پذیر نیست و بیشتر بر اساس مهارت های فردی و فنی آن‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: این جا هم بحث توسعه تاکتیکی برای تیم ملی بزرگسالان نقش آفرینی می کند این جاست که تاکتیک های مختلف تمرین می شود و در آینده می تواند به تیم ملی بزرگسالان ما کمک کند.

هاشمی ادامه داد: اگر بحث غرور و اهمیت ملی است این غرور ملی در تیم ملی جوانان شکل می گیرد نقطه ای که خیلی حائز اهمیت است. اگر برای تیم ملی بزرگسالان پشتوانه می خواهیم از نونهالان، نوجوانان و در نهایت از جوانان می آید، فاصله جوانان تا بزرگسالان یک تا دو سال است و بعضا از تیم جوانان آمدند در تیم بزرگسالان حضور پیدا کردند. بنابراین موفقیت شما موفقیت تیم ملی بزرگسالان است.

وی تاکید کرد: عمر قهرمانی کسانی که از تیم های نونهالان، نوجوانان و جوانان وارد تیم ملی بزرگسالان شدند عمر قهرمانی آن ها نیز بیشتر است. بنابراین تیم ملی جوانان از اهمیت بالایی برخوردارست و کادر فنی بزرگسالان در این رده سنی نقش دارند هر چقدر ارتباط تیم ملی بزرگسالان و جوانان بیشتر باشد به تیم ملی بزرگسالان بهتر می تواند کمک کند

وزیر ورزش افزود: با توجه به مدیریت خوبی که در فدراسیون وجود دارد و روحیات خوبی که در کادر فنی وجود دارد به ویژه عبدی در هر رده سنی که بوده عملکرد موفقی داشته است، از سهم خودم ویژه از او تشکر می کنم. سایر کادر فنی و سرپرستی تیم تشکر و آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم در مسابقات پیش رو موفق باشید و بدرخشید و از تمام تجربیات خود استفاده کنید.

وی در پایان اظهار کرد: تیم ملی جوانان فرصتی است برای تجربه اندوزی در میادین بین المللی که نقطه اتصال آن پلی است بین پایه و بزرگسالان که امیدوارم اندوخته های شما جوانان در مسابقات بین المللی بتواند در آینده تیم ملی بزرگسالان اثربخش باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha