• پنجشنبه / ۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403050402515
  • خبرنگار : 50121

دود اختلافات مسئولانِ محلی در چشم ورزشکاران مهاباد اصفهان

دود اختلافات مسئولانِ محلی در چشم ورزشکاران مهاباد اصفهان

ایسنا/اصفهان امکانات و تجهیزات به‌روز ورزشی می‌تواند نقطه اصلی برای بارور کردن استعدادهای ناشکفته جوانان و نوجوانان سرشار از انرژی باشد؛ جوانان شهر مهاباد با وجود استعدادهای بی‌نظیر در حوزه‌های مختلف ورزش، از داشتن حداقل‌های ورزشی بی‌بهره هستند و آن‌گونه که باید و شاید زیرساخت‌های لازم ورزشی را نداشته و قربانی بی‌توجهی مسئولان متولی شده‌اند.

حدود دو ماه است که سالن ورزشی انقلاب مهاباد به دلایل نامشخص تعطیل شده و ورزشکاران رشته‌های ورزشی مانند کشتی، فوتسال و کاراته که تمرینات خود را در این سالن انجام می‌دادند در اوج فرصت طلایی اوقات فراغت تابستان مجبور شده‌اند زمین‌های خاکی اطراف سالن را برای تمرین انتخاب کنند.

اختلافات مسئولان مهاباد باعث بسته شدن سالن ورزشی شده است

یکی از مربیان شهر مهاباد به ایسنا می‌گوید: بسته شدن سالن مهاباد بازی سیاسی است که مسئولان قبلی و فعلی انجام می‌دهند. با تغییر و تحولات سیاسی در شهرستان، سالن مهاباد بسته شده و دود این اختلاف بر چشم ورزشکاران می‌رود.

وی می‌گوید: اختلافات مسئولان مهاباد باعث شده چند رشته ورزشی که در این سالن ورزش می‌کردند از امکانات آن محروم شوند. ورزشکارانی داشتیم که چند سال تمرین می‌کردند و به دلیل تعطیل شدن این سال حدود دو ماه است تمرین نداشتند.

یکی دیگر از ورزشکاران مهابادی می‌گوید: بسته شدن سالن ورزشی مهاباد کار نسنجیده‌ای بود که توسط مسئولان مربوطه انجام شده است. در سال‌های اخیر نسبت به ورزش مهاباد بسیار جفا شده که امیدواریم این مشکلات رفع شود.

وی با انتقاد از بی‌توجهی اداره ورزش و جوانان می‌گوید: مسئول اداره ورزش و جوانان پاسخگوی جوانان و ورزشکاران نیستند و برایشان مهم نیست که یک ورزشکار باید کجا ورزش کند و درِ سالن را به دلیل نامشخص باز نمی‌کند.

دود اختلافات مسئولانِ محلی در چشم ورزشکاران مهاباد اصفهان

بازگشایی سالن ورزشی کمترین درخواست جوانان مهاباد است

بخشدار مهاباد نیز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بخش مهاباد اردستان بیشترین جمعیت جوان شهرستان را دارد، ولی همیشه در بسیاری از بخش‌ها و خصوصاً ورزش مورد بی‌مهری مسئولان در سال‌های گذشته قرار گرفته است.

احمد کریم‌پور با اشاره به اتفاقی که باعث تغییر مسئول سالن ورزشی مهاباد شده است، ادامه داد: پیگیر یک سری مشکلات و اختلافات داخلی باعث تعطیلی سالن ورزشی شده است. من هم نمی‌دانم در چند ماه گذشته چه اتفاقاتی در شهرستان افتاد که تبعات آن باعث تعطیلی سالن ورزشی مهاباد شد.

وی با بیان اینکه ورزشکاران رشته‌های فوتسال، کشتی، ورزش‌های رزمی و بخش دختران در این سالن ورزشی تمرین می‌کردند، اضافه کرد: با تعطیلی سالن ورزشی مهاباد بیش از ۱۰۰ ورزشکار این شهر مکانی برای تمرین کردن ندارند و مجبور هستند در زمین‌های خاکی تمرین کنند.

بخشدار مهاباد خاطرنشان کرد: بازگشایی یک مکان ورزشی با کمترین امکانات مورد نیاز، حداقل نیازی است که جوانان مهاباد می‌خواهند و به‌عنوان یک مطالبه عمومی این درخواست وجود دارد.

دود اختلافات مسئولانِ محلی در چشم ورزشکاران مهاباد اصفهان

مهاباد همیشه مورد بی‌مهری قرار گرفته است

همچنین امام‌جمعه مهاباد به ایسنا گفت: روز گذشته به اتفاق رئیس هیئت کشتی دیداری با ورزشکاران داشتیم و از طرف مسئولان شهرستان از آنها دلجویی و عذرخواهی کردیم.

حجت‌الاسلام احسان برزگر پیشه با اشاره به تماس با فرماندار شهرستان و پیگیری بازگشایی سالن ورزشی مهاباد گفت: فرماندار اردستان می‌گوید برخی افراد سیاسی در امور اجرایی شهرستان دخالت می‌کنند و روال عادی را برهم می‌زنند.

وی با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان می‌گوید تا مناقصه انجام نشود سالن را بازگشایی نمی‌کنیم، گفت: چرا باید سالن ورزشی مهاباد حدود دو ماه به بهانه‌های مختلف تعطیل باشد و ورزشکاران این شهر آواره شوند، مسئولان به‌جای حل مشکل، صورت مسئله را پاک می‌کنند.

امام‌جمعه مهاباد با اشاره به اینکه بخش مهاباد همیشه مورد بی‌مهری قرار گرفته است و کسی دلسوز این منطقه نیست، تصریح کرد: هر قسمتی از این بخش را مشاهده می‌کنیم مورد بی‌توجهی و بی‌مهری واقع شده است. به‌عنوان مثال بخش بهداشت و درمان این بخش هر روز محدودتر می‌شود و امکاناتی که در شهر وجود دارد را به دلایل نامشخص تعطیل می‌کنند و مردم برای یک آزمایش ساده مجبور هستند به مرکز شهرستان بروند.

خبرنگار ایسنا در ادامه تکمیل این گزارش تماس‌هایی را با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان داشت که این مسئول پاسخگو نبود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha