• سه‌شنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403050201091
  • خبرنگار : 50037

توزیع ۲۰۰۰ کیسه جمع‌آوری زکات بین کشاورزان اسدآبادی

توزیع ۲۰۰۰ کیسه جمع‌آوری زکات بین کشاورزان اسدآبادی

ایسنا/همدان مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اسدآباد با بیان اینکه ۸۰ روستای اسدآباد واجد پرداخت زکات هستند، گفت: با آغاز برداشت گندم بیش از ۲۰۰۰ کیسه جمع‌آوری زکات بین کشاورزان این شهرستان توزیع شده است.

جواد صدیقی در گفت‌وگو با ایسنا، از جمع‌آوری سه میلیارد تومان زکات در سال گذشته از کشاورزان این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته جمع‌آوری ۲.۵ میلیارد تومان زکات در شهرستان هدفگذاری شده بود که با جمع‌آوری سه میلیارد تومان زکات، ۱۱۶درصد برنامه و تعهد سال گذشته شهرستان در بحث جمع‌آوری زکات محقق و انجام شد.

وی با بیان اینکه با توجه به بارش‌های خوب امسال جمع‌آوری زکات خوبی از شهرستان پیش‌بینی می‌شود، افزود: با شروع برداشت گندم از سطح مزارع شهرستان توسط کشاورزان، نهاد مقدس کمیته امداد آمادگی کامل برای جمع‌آوری زکات کشاورزان را دارد.

صدیقی ادامه داد: با جمع‌آوری زکات سطح شهرستان سعی بر این است زکات جمع‌آوری شده از سمت پروژه‌های عمرانی به بحث کمک به محرومان در زمینه‌های مختلف از جمله تأمین جهیزیه نوعروسان بی‌بضاعت، هزینه تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیز هزینه درمان افراد بی‌بضاعت هدایت شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته سه پروزه عمرانی  مسجد و حسینیه از محل زکات در سه روستای سطح این شهرستان اجرا شد، تصریح کرد: به منظور بحث زکات امسال این شهرستان، جلسات شورای زکات به ریاست امام جمعه اسدآباد و اعضای این شورا و متعاقب آن شورای زکات روستاها برگزار شده و تصمیمات خوبی در این جلسه اتخاذ شده است.

صدیقی یادآور شد: نصب بنر فرهنگ‌سازی زکات در سیلوها و مراکز خرید تضمینی گندم، توزیع بیش از ۲۰۰۰ کیسه جمع‌آوری زکات بین کشاورزان، تجلیل و تقدیر از آمران به زکات، دیدار چهره به چهره با کشاورزان به منظور ترغیب و تشویق کشاورزان به زکات از دیگر مواردی است که در ترغیب و تشویق به زکات در این شهرستان انجام شده است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha