• دوشنبه / ۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403050100676
  • منبع : حوزه فراجا

تاکید فرمانده فراجا بر توجه به پیشکسوتان پلیس

تاکید فرمانده فراجا بر توجه به پیشکسوتان پلیس

فرمانده کل انتظامی کشور بر ضرورت توجه و ارائه خدمات درخور شان به پیشکسوتان پلیس تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان در نشست صمیمی با پیشکسوتان ژاندارمری که در سالن همایش‌های نورالرضا برگزار شد، گفت: به اساتید و پیشکسوتان و رفقای قدیمی و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که میراث داران نظم و آرامش و امنیت برای مردم هستند عرض سلام و ادب و خدا قوت دارم. همچنین ایام محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم اسم، رسم و نسب همه ما با این خاندان گره خورده باشد.

وی ادامه داد: شما پیشکسوتان ژاندارمری در دوران سختی انجام وظیفه کردید که قطعا اجر و ثواب مضاعفی خواهید داشت و عشق به خدمت شما را در انجام وظیفه‌ای که داشتید موفق کرد. خدمت در ژاندارمری در شرایط سخت و بحرانی بود و حتما این سختی‌ها شما را تبدیل به مرد میدان کرد، همانگونه که شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور در صحنه‌های سخت عملیاتی در سوریه و عراق تبدیل به مرد میدان شد.

رادان در ادامه به بیان چند خاطره از شهدایی همچون شهید آریافر و شهید خرم‌رودی پرداخت و گفت: اخلاص، دقیق و لحظه‌ای عمل کردن، اقتدار و مهربانی و با فکر و صبوری در کارها عمل کردن از جمله شاخص‌های این عزیزان بود که توفیق حضور در کنار آنها را داشتم.

فرمانده فراجا با بیان اینکه تمام تلاش خود را در بخش‌هایی که مسئولیت داشتم به کارگرفته‌ام تا خدمات در خور و شان به پیشکسوتان ارائه شود، اظهارکرد: میز خدمت در همه مراکز خدماتی فراجا به پیشکسوتان راه اندازی و سهولت ورود به مراکز انتظامی و ارائه خدمت انجام شده است.

وی با بیان اینکه در مجموعه انتظامی منت‌دار پیشکسوتان برای ارائه خدمات به آنها هستیم، گفت: از همه عزیزان پیشکسوت دعوت می‌شود تا برای حضور در مرزهای مختلف کشور و یادآوری خاطرات خود و نیز ارائه راهنمایی به مرزبانان حضور پیدا کنید و در این جا به یکایک شما پیشکسوتان سر تعظیم فرود می‌آورم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۲ ۰۵:۱۲

پیشکسوتان را فراخوان کنید بدون چشم داشتی حاضر به هرگونه همکاری هستند و شخصا حاضرم هر جا امر کنید حضور یابم.تماس از شما.سلام مرا به سردار رادان برسانید . ممنون از مطالب خوب شما و همکارانتون.درود خداوند سبحان به همه شما بزرگواران..

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۲ ۱۳:۱۳

باسلام وعرض ادب خدمت تمامی همکاران شاغل و بازنشسته فراجا این حقیر 30 سال صادقانه در کردستان خوزستان وغیره خدمت کرده و اکنون حدود 6سال بازنشسته شده ام تا این لحظه کسی نه تماسی با بنده حقیر گرفته ونه احوالی از نزدیک با واداشته خدا را شا کرم که زنده ایم باهمسری دارای بیماری قند عصبی ؛ ،« التماس دعا برای همه خدمتگزاران خدوم وزحمتکش فراجا »

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۲ ۱۲:۲۱

بنده هم درخدمت سردار رادان هستم شما اشاره کنید من اطاعت

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۲ ۱۲:۵۸

سردار رادان از شما بیش از اینها توقع است ، همسان سازی چه شد ؟؟؟!!!

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۲ ۱۳:۰۳

سلام بر ارباب مظلوم ما علی ابن الحسین علیهم السلام ایام شهادت و عذاداری این مصیبت بزرگ بر شما فرمانده محترم انتظامی فراجا و تمامی خدمتگذاران قبول حق بنده فرزند ایثارگر جنگ تحمیلی ۸سال دفاع مقدس می باشم برای جذب و خدمت کردن در راه انقلاب اسلامی و پیرو ولایت فقیه در فرماندهی انتظامی فراجا نیاز به دستور امریه جنابعالی دارم . امیدوارم همیشه بدرخشین در این راه از جنابعالی کمال تشکر دارم سرباز ولایت حسین برهانی 09351173984

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۲ ۱۳:۱۸

سلام وتشکر از سردار رادان درمورد پیشکسوتان ، ضمنا در مورد همه پیشکسوتان در نیروهای نظامی هم مورد توجه قرار گیرد .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۲ ۱۴:۵۱

هنوز منتظر همسان سازی هستیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۲ ۱۵:۲۸

باسلام حضورمحترم سرادر. ازسال ۹۰ چقدر گذشته ؟ هنوز مرخصی های استفاده نشده‌ام را پرداخت نکردن پیگیری بی فایده.چند سال بی اثر وبینتیجه ماند پلیس فرودگاه بیرجند الان هم همسان سازی. بازم ما در صحنه با امر رهبر هستیم.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۲ ۱۵:۴۶

سلام به سرداربزرگ بیست چهارسال بسیج فعال بودم دوسال هست پلیس افتخاری هستم لطفا دستور بفرمائید امریه من خواهش میکنم ۰۹۱۲۵۷۱۸۲۹۴

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۲ ۱۶:۱۳

با عرض ادب به همه سروران سردار بزرگور من و امثال من مثل قبل یک جان دارم و آن را فدای پرچم ومردم و کشور عزیزم نثار میکنم سردار من هم برادر شهید هم برادر جانبازشمیایی خودم ایقارگر و پروندم جهت در جانبازی در حال پیگیری هست چرا حتی بیمه معمولی نشدم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۲ ۱۶:۳۲

سلام جناب رادان فرماندهی محترم کل فراجا اینجانب ستوان بدیعی که از اول جنگ تحملی بعثی های عراق در دفاع از کشورم درجبهه های جنوب از سوسنگرد هویزه ومرز طلایه قدیم وشلمچه در خط مقدم بودم وچند نفر از همرزم های من شهید شدند وبنده از سمت بازوی چپ مجروح شدم وتابحال موافق بگرفتن حکم جان بازی نشدم وپس ۳۰ سال سی سال بازنشست شدم تا بحال موافق نشدم وام ۱۰۰ ملیونی دریافت کنم در مورد وام برای ما پیشکسوتان در نظر بگیرید با کمال تشکر ۰۹۳۵۲۶۲۲۱۱۷

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۲ ۱۸:۱۱

بنام خدا وباارزوی سلامتی سردار باوجدان وبا خدا سرداررادان عزیز عیراز سلامتی شما ازخداوند بزرک مر تبه خواستارم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۲ ۱۹:۰۰

سلام باسلام خدمت جنابعالی ، لطفا درزمینه مدرک تحصیلی برخی از کارکنان بازنشسته لشکری هم که درزمان شاغلی تحصیل نموده و مدرک تحصیلی بالاتر گرفته نیز رسیدگی تا از ارتقا رتبه بهر ه مند شوند .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۲ ۲۰:۱۸

سلام.چرا در اعیاد و روزهای خاص فقط به شاغلین توجه میکنید بازنشستگان را به فراموشی سپردید . تقدیر و تشکر نون و آب که نمیشه برای بازنشستگان . منبعد فراموشمون نکنید .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۲ ۲۰:۲۸

سلام خدمت فرماندهی محترم انتظامی کل کشور1417حضور در مناطق عملیاتی دارم . چرا امتیازات در نظر گرفته برابر قانون داده نمیشه از جمله 5درصد جانبازی.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۳ ۰۰:۲۸

لطفاً در خصوص نیروهایی که دچار بازنشستگی زودرس شدند تجدید نظر بفرمایید مجددا پروندها رسیدگی شود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۳ ۱۳:۵۲

بسم الله الرحمن الرحیم خوبه که به پیشکسوتان توجه کنید منتها در همه مراتب وشغلها

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۰۳ ۱۴:۲۳

سلام بر سردار رادان بزرگوار وخانواده زحمت کش نیروی انتظامی من به عنوان یک مادر از همه عزیزان در هر پست ونام نیروی انتظامی وفراجا قدر دانی میکنم وآرزوی سربلندی برای کشورم وعزیزان فراجا دارم ودر آخر از اول سال تا آخر سال حاضر وآماده باش هستند این جوانان غیور ولی دریغ از پاداش ودل گرمی وقدر دانی لطفا پی گیری شود باتشکر زنده باد جوانان فراجا وروح تمامی عزیزانی که در راه خدمت شهید شدن شاد