• دوشنبه / ۲۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403042516839
  • منبع : نمایندگی خوزستان

«محرم در قاب نگاه تو» فراخوان داد

«محرم در قاب نگاه تو» فراخوان داد

ایسنا/خوزستان واحد آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان فراخوان چهارمین مهرواره‌ عکاسی «محرم در قاب نگاه تو» را ویژه ماه محرم و صفر منتشر کرد.

این رویداد هنری با موضوعات «محرم و کودکان و نوجوانان، محرم و نماز ظهر عاشورا، محرم و امر به معروف و نهی از منکر، محرم و آیین‌های عاشورایی و اربعین حسینی» ویژه‌ رده‌ سنیِ نوجوان (بالای ۱۵ سال)، اعضای ارشد (۱۹ تا ۲۲ سال) و همچنین مربیان فرهنگی، هنری و ادبی کانون، برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، متقاضیان واجد شرایط می‌توانند قطعات عکس خود را با محوریت موضوعات اعلام شده این مهرواره با کیفیت مناسب و در فرمت jpg گرفته و با درج شناسنامه اثر (نام و نام‌خانوادگی، شماره تماس، نشانی محل سکونت، عنوان عکس، محل و تاریخ عکس به‌طور کامل) در پیام‌رسان ایتا به نشانی @afarinesh_haye_honari ارسال کنند.

مقررات کلی مهرواره

۱- هر عکاس می‌تواند با ارسال پنج عکس در مسابقه شرکت کند.

۲- عکس‌ها با فرمت jpg ارایه شود.

۳- در صورت راه‌یابی عکس به مرحله نهایی دبیرخانه اجازه انتشار آن را در قالب نمایشگاه مجازی دارد.

۴- هر عکاس نام و نام‌خانوادگی، شماره تماس، محل سکونت، عنوان عکس، محل و تاریخ عکس را به‌طور کامل به همراه آثار ارسال کند.

۵- ارسال آثار توسط شرکت‌کننده در مسابقه به‌منزله مالکیت معنوی اثرهاست و در صورت اثبات خلاف این امر در هر مرحله‌ای عواقب آن به عهده شرکت‌کننده است.

۶- آثاری که پس از مهلت مقرر ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهند شد.

۷- مسؤولیت ناشی از ارسال آثار نامطلوب متوجه ارسال‌کننده است.

آخرین‌ مهلت پذیرش آثار برای شرکت در این مهرواره پنج شهریور ۱۴۰۳ اعلام شده است و اعلام آثار منتخب در ۱۵ شهریور ۱۴۰۳صورت می‌گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت آگاهی بیشتر به کانال کانون پرورش فکری استان خوزستان به نشانی @kpf_khz در پیام‌رسان‌های ایتا و بله مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha